Uitzicht op strand/zee

Beoordelingen van Hotel Playa Calera

4 out of 5
Hotel Playa Calera
Calle Punta Calera,2, Valle Gran Rey, Santa Cruz de Tenerife

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 17 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Uwe Olaf

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uns hat es im Playa Calera gut gefallen.Die Mitarbeiter waren freundlich und hilfsbereit.Das Essen war lecker und abwechslungsreich.Wir kommen gerne wieder.
7 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

bent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Fernando

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Angel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relax
El servicio de recepción, restaurante y habitaciones muy bien. La única pega es la cafetera de la habitación que es de filtro y engorrosa de usar, ya podrian tener las de cápsula.
3 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Laila Wegemund op 3 jun 2021
Estimado Sr. Ángel, Muchas gracias por su buena puntuación. Le estamos muy agradecidos. Esperamos volver a verle muy pronto!! Reciba un cordial saludo,

8/10 – Goed

rosa maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Laila Wegemund op 17 sep 2020
Estimada Sra. Rosa María, Muchas gracias por su buena puntuación!! Le estamos muy agradecidos. Esperamos poder darle la bienvenida en otra ocasión Reciba un cordial saludo,

8/10 – Goed

LAURA ELENA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Media pensión no recomendable.
El hotel y su personal son excelentes.Sin embargo la cena deja mucho que desear.Además de poca variedad,hay que pagar las bebidas.Incluir al menos una botella de agua estaría bien.
5 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Laila Wegemund op 14 sep 2020
Estimada Sra. Laura Elena, Muchas gracias por comentarnos. Lamentamos oír que no les ha gustado la cena. Es verdad que el buffet es pequeño, pero intentamos tener siempre: carne, pescado, ensalada y algo de verdura. En la media pensión las bebidas son siempre aparte, no están incluidas, esto se informa de antemano. Esperamos poder darles la bienvenida en otra ocasión. Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Alain, St Sulpice et Cameyrac

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hôtel très belle chambre(326) avec balcon terrasse. Bon petit déjeuner seul regret pas de jus d'orange naturel. Piscine chauffée très agréable sur le toit de l’hôtel Parking Très bon séjour
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Laila Wegemund (Réception) op 8 feb 2020
Cher Monsieur Alain, Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez passé de bonnes vacances dans notre hôtel. Nous nous réjouissons de vous accueillir à une autre occasion. Salutations distinguées,

10/10 – Uitstekend

Kåre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

sylviane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Left 2 days earlier - no thanks
We left 2 days earlier and didn´t ask for a refund - no reason to loose any more lifetime there. -) Asking at the check in if we can have a PAID upgrade, we got told, that this might be possible the day after, as the reservation team had already left - fair enough. - )First we´ve got a room which hasn´t been cleaned, at least not the bathroom, located on the ground floor with streetview (to be fair, we haven´t booked a "deluxe room" but for 120€ a night, you´d expect a bit more.) After complaining at the reception the very friendly and helpfull gentleman offered us first a free upgrade to the 2nd floor which turned then into an paid upgrade with side-seaview for 10€ a day. (so suddenly it worked also on the same day). Ok, the view was great. The room kind of clean. 130€/night. -)Unfortunately the balcony had no roof- hot as hell, you had to be carefull not to sit in any pigeon droppings. -)There aren´t any blinds to the neighbour balconies, so you have full view to 4 or 5 rooms next to you. -)You are in the middle of everything, so you have the full party noise from the surrounding. -)Breakfast: The waiter looks annoyed and the variety didn´t reflect in any way a 4 star hotel. The table was sticky. -)The room had a kitchen, so you´d expect to leave food there right? Well, ANTS conquered the breakfast on the 3rd floor - time to leave. No value for money. There´s a wide range of better offers on the canaries than this. Simply a joke and never again.
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Laila Wegemund (Reception) op 11 nov 2019
We are sorry for you. Your stay should have been better, as for most of our guests but you were not lucky at all. Hopefully so strange things are no so common. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Große, geräumige Zimmer mit Einbauküche und schöner Pool auf dem Dach und Kostenlose Tiefgarage im Keller. Das Personal ist schnell beim abräumen der leeren Teller, könnten jedoch etwas freundlicher sein. Absolutes No-Go ist die Hotelbar - Preise passen nicht zur Karte, Bedienung konnte die Cocktails teilweise nicht bzw. nur mit Unterstützung mixen und 1 von 8 Cocktails konnte nicht gemischt werden - der Gin war aus...
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Laila Wegemund (Rezeption) op 21 nov 2019
Vielen dank für Ihre Feedback, Gerne nehmen wir uns das zu herzen und probieren unseren Service zu verberssern. Mit freundlichen Grüssen,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Alejandro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy recomendable
El hotel impecable, la habitación muy cómoda, la atención inmejorable y el enclave sencillamente espectacular. Ya hemos ido dos veces y repetiremos con total seguridad
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Laila Wegemund (Recepción) op 8 jun 2019
Estimado Sr. Alejandro, Agradecemos su comentario!! Estamos encantados de que hayan disfrutado su estancia en nuestro hotel. Nos encantaría poder darles la bienvenida en otra ocasión.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Zimmer sind grußzügig, Betten sind sehr bequem. Alles ist sehr sauber gehalten, das Personal zuvorkommend freundlich. Das Frühstücksbuffet ist internationaler Standart mit leichten Lokalkolorit. Die Parkgarage war bitte voll.
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Laila Wegemund op 3 mrt 2019
Vielen dank für Ihr nettes Feedback. Wir würden uns sehr freuen Sie bald wieder zusehen. Mit freundlichen Grüssen,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2019