Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Cardós





Een gratis continentaal ontbijt, een terras en een koffiebar/café verwelkomen je bij Hotel Cardós. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Het plaatselijke restaurant serveert lunch en diner. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een tuin en een speeltuin.
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Kleerkast
Een kluis
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Avinguda Hug Roger III, 14, Vall de Cardos, 25570
Over deze accommodatie
Hotel Cardós
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.66 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 9 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
Registratienummer van de accommodatie HL-000080
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van juni tot oktober
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Cardós Vall de Cardos
Hotel Cardós Hotel
Hotel Cardós Vall de Cardos
Hotel Cardós Hotel Vall de Cardos
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Cardós
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jordi
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jordi
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
JACQUES
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
JACQUES
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Anna
4 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anna
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Lucían
Reisde met familie
18 aug 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lucían
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien, solo faltaria renovar habitaciones y colchon
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Rocio
12 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel perfecto para senderistas
Rocio
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Miquel
Reisde met partner
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miquel
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Antonio
Reisde met een groep
11 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonio
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Andres
Reisde met familie
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andres
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
veronique
Reisde met partner
3 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
veronique
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Alba
Reisde met familie
27 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Alba
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Estancia agradable.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
michelle
13 nov 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Needed a break but big regrets
michelle
2 nachten verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Marcelino
25 jul 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcelino
4 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Ester
9 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ester
3 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Cristina
Reisde met familie
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Cristina
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Jose Manuel
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jose Manuel
6 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Josep
19 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Interesante
Josep
2 nachten verbleven in juli 2019