Sapodilla Ubud
Hotel in de buitenwijken met gratis valetparkeerservice en een lokale shuttleservice
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Sapodilla Ubud





Beoordelingen
9,8 op 10 โ
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Premier suite, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin, aan het zwembad laden

Premier suite, 1 kingsize bed, uitzicht op tuin, aan het zwembad
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2022
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard kamer (with Balcony) laden

Standaard kamer (with Balcony)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2022
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Familie suite laden

Familie suite
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2022
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Raya Pengosekan, Ubud, Ubud, Bali, 80571
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Swahita
Swahita
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 243 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ร la carte ontbijt: ongeveer IDR 100000 voor volwassenen en IDR 50000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 450000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Toeslagย voor extra bed: IDR 500000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vรณรณr aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sapodilla Ubud Hotel
Sapodilla Hotel
Sapodilla Ubud Bali
Sapodilla Ubud Bali
Sapodilla Ubud Ubud
Sapodilla Ubud Hotel
Sapodilla Ubud Hotel Ubud
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sapodilla Ubud
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
samantha
Reisde met een groep
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




samantha
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 โ Redelijk
ju
Reisde met familie
15 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ju
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Kendal
Reisde met partner
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kendal
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Natalia, London
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalia
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
MASASHI
Reisde met familie
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASASHI
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Melanie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melanie
9 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
ASHISH
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hidden gem in Ubud
ASHISH
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Volkan
Reisde met partner
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Volkan
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Marcel
Reisde met partner
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcel
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Tim
Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tim
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Sungjun
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ฐ๋ถ์์ ๋ง์กฑ์ค๋ฌ์ด ์๋ฐ
Sungjun
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Marketa, Praha 3
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marketa
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Carol
Reisde met een groep
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carol
9 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Scott Charles
2 jan 2025
Scott Charles
8 nachten verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
Eng Soon
Reisde met familie
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Eng Soon
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Mitsuru
Reisde met familie
8 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitsuru
4 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 โ Goed
Benjamin
5 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
6 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 โ Uitstekend
Gijeong
Reisde met familie
21 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gijeong
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 โ Uitstekend
Hannah
5 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A perfect hotel with fantastic service
Hannah
4 nachten verbleven in juli 2024
8/10 โ Goed
Nesrine
4 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nesrine
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 โ Uitstekend
Soohyun
31 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Soohyun
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 โ Uitstekend
Juliana
Reisde met familie
27 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juliana
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 โ Uitstekend
Robert
Reisde met familie en kleine kinderen
19 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 โ Uitstekend
Hyeyoon
26 jun 2024
Hyeyoon
1 nacht verbleven in juni 2024