Kaamala Luxury Resort & Spa Ubud by Ini Vie Hospitality
Luxe resort met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kaamala Luxury Resort & Spa Ubud by Ini Vie Hospitality





Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Villa, 1 slaapkamer, privézwembad laden

Villa, 1 slaapkamer, privézwembad
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Suite (Forest View) laden

Suite (Forest View)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Alle foto's voor Royal villa laden

Royal villa
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Familie villa laden

Familie villa
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Alle foto's voor Presidentiële villa laden

Presidentiële villa
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Privézwembad
Airconditioning
Gratis babybed
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Bisma No.888A Kabupaten Gianyar, Ubud, Bali, 80571
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Maya Ubud Resort and Spa
Maya Ubud Resort and Spa
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 913 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer IDR 261750 voor volwassenen en IDR 261750 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 1500000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: IDR 1500000 (enkele reis), (tot 10 jaar oud)
- Toeslag voor extra bed: IDR 2200000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Registratienummer van de accommodatie 03.322.087.2-905.000
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kaamala Resort Ubud
Kaamala Resort Ubud CHSE Certified
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kaamala Luxury Resort & Spa Ubud by Ini Vie Hospitality
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
31 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Anissa
Reisde met een groep
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anissa
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rachel
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachel
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Christina, Irvine
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
13 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jasmine
Reisde met partner
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jasmine
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ryoji
Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryoji
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Erica
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erica
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tahnee
Reisde met partner
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tahnee
6/10 – Redelijk
Mazlum
Reisde met partner
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mazlum
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
Reisde met partner
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Ted
Reisde met familie
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ted
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Edy
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edy
2 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
hyeonhui
Reisde met familie
18 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
hyeonhui
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable quiet stay closer to town
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Ian
Reisde met partner
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Shane
8 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shane
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Daisy
22 dec 2024
Daisy
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
BOKYUNG
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
우붓 숙소 추천합니다.
BOKYUNG
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Markus
Reisde met partner
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Markus
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Jennifer
Reisde met een groep, Reisde met partner
29 sep 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Jennifer
4 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Nina
Reisde met partner
29 aug 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nina
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Marc Steffen
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely resort with amazing staff and facilities




Marc Steffen
5 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Samuel
Reisde met partner
17 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
3 nachten verbleven in augustus 2024