Gatra Ubud Inn

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op 8 minuten stappen van Paleis van Ubud

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,4 op 10 โ€“
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Deluxe kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een plafondventilator
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • 30 mยฒ
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Sugriwa No.16, Padang Tegal, Ubud, Bali, 80571

In de buurt

  • Spiritueel Centrum Sinar Suci - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Paleis van Ubud - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Saraswati-tempel - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Apenbos van Ubud - 13 min. wandelen - 1.1 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 76 min. rijden

Restaurants

  • โ€ชMudra Cafe - โ€ฌ4 min. wandelen
  • โ€ชGolden Monkey - โ€ฌ3 min. wandelen
  • โ€ชUbud Coffee Roastery - โ€ฌ3 min. wandelen
  • โ€ชLocavore To Go - โ€ฌ3 min. wandelen
  • โ€ชF.R.E.A.K Coffee - โ€ฌ2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Gatra Ubud Inn

Hotel vlak bij Apenbos van Ubud
Gatra Ubud Inn ligt in de buurt van Markt voor Traditionele Kunst van Ubud en Paleis van Ubud en biedt vervoer van/naar de luchthaven, dagelijks een gratis receptie en een terras. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Gratis wifi in de kamer, een tuin en een droogkuis/wasserijservice zijn beschikbaar voor alle gasten.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), fietsverhuur en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Gatra Ubud Inn bieden leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen
  • Balkons, plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: IDRย 50.000 voor volwassenen en IDRย 50.000 voor kinderen
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Massage

Meer

  • 2 etages
  • 2 gebouwen

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privรฉbadkamer

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Plafondventilator

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tot middernacht geopend.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren.ย 

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer IDR 50000 voor volwassenen en IDR 50000 voor kinderen
  • Toeslagย voor luchthavenshuttle: IDR 350000.00 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vรณรณr aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Gatra Guest House Ubud
Gatra Ubud
Gatra's Guest House Ubud Bali
Gatra Inn
Gatra Guest House
Gatra Ubud Inn Ubud
Gatra Ubud Inn Hotel
Gatra Ubud Inn Hotel Ubud

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Gatra Ubud Inn?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Gatra Ubud Inn inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Gatra Ubud Inn uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Gatra Ubud Inn een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 350000.00 per voertuig.

Waar staat Gatra Ubud Inn?

Dit hotel ligt in Stadscentrum van Ubud, op 10 minuten wandelen van Spiritueel Centrum Sinar Suci, Paleis van Ubud en Markt voor Traditionele Kunst van Ubud. Apenbos van Ubud ligt op 1,2 km.

Beoordelingen

Beoordelingen over Gatra Ubud Inn

8,4

Zeer goed

8,2

Netheid

7,8

Locatie

8,8

Personeel en service

10

Milieuvriendelijkheid

8,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 39 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Itโ€™s a really great hotel! I canโ€™t say anything bad about it, the staff is very kind and itโ€™s a lovely hotel
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 โ€“ Goed

Mary-Anne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The grounds were lovely and relaxing. The room was clean and comfortable. The staff were very friendly and helpful. The location is walking distance from restaurants and shopping.
3 nachten verbleven in november 2022

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bathroom tiles not waterproof leading to damp patches in bedroom. Staff wonderful. Landscaping great. Central convenient location.
5 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 โ€“ Goed

Tomas Bo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Fint hotel

Et fint hotel til prisen. Rigtig lรฆkker morgenmad og venligt personale. Deres WiFi er temmelig ustsbklt.
5 nachten verbleven in februari 2019

6/10 โ€“ Redelijk

Kazuo, Tokyo

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Great location for good value

Very friendly staff and super attentive with our needs.
2 nachten verbleven in december 2018

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Christa, NSW Australia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Crap service gave booking to someone else

When i arrived they had no room even though I had paid in advance They tried to make me get on the back of a motor bike to go somewhere else I am 60 They tried to get me to leave without my bags promising to send them" later" After 2 hours they got a car and I was dropped at the top of a hill and had to carry my own suitcase down a steep walkway almost falling over several times Worst service i have ever had overseas. I am disappointed in expedia as well for not making sure bookings are kept and for not providing better service to fix up problem. I would not have stayed at the place they sent me if I had a choice
2 nachten verbleven in september 2018

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

Simplecity

Very simple and clean accomodation, even NO TV...XXI. century..... simple breakfast, helpful staff.
3 nachten verbleven in september 2018

10/10 โ€“ Uitstekend

E, Melbourne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff, convenient location fresh cooked breakfast
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 โ€“ Goed

couple, cairns

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Quiet but close to city center

Quiet , comfy and spacious rooms , we had balcony room, few stairs but worth the effort, fantastic shower, internet a bit slow sometimes but wasnโ€™t an issue , good breakfast with fresh fruit and juice and coffee to start your day . Very Helpful staff . Will definitely comeback . Thanks Gatra inn .
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 โ€“ Redelijk

Rima, Lebano

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Nice hotel because in the city center but there is a bad smelling in the room and durty sheets and pillows .u can't sleep well.but nice staff
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 โ€“ Goed

Roman, North Carolina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel, great location

Really nice hotel with very friendly staff in excellent location. Highly recommended as I would stay here again next time I am in Ubud.
8 nachten verbleven in juni 2018

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

No-frill hotel

Clean and nice hotel. Good breakfast.
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 โ€“ Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very clean hotel. Super convenient location. Scooter rental was extremely convenient. Friendly staff with breakfast served on your own, semi-private balcony.
2 nachten verbleven in november 2017

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in november 2017

10/10 โ€“ Uitstekend

satopin, Japan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Affordable & nice hotel

I stayed there for 7 nights. It was a very clean, spacious & comfortable room. The bed is comfy to sleep in. All staff were friendly. The location was also good. It's close to the main road and everything in a walking distance. Only they do not have a TV and a swimming pool. But I didn't mind it at all. It's kind of located in the back street, so you don't have to worry about any party or bar music at night.
7 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๋ฏผ๋ฐ•๊ฐ™์€ ๋А๋‚Œ~๋ฐฉ์€ ์พŒ์ ํ•˜๊ณ , ์•„์นจ์‹์‚ฌ๋Š” ๊น”๋”ํ•˜๋ฉด์„œ๋„ ๋ง›์žˆ์—ˆ๊ณ , ์ฃผ๋ณ€ ๊ตฌ๊ฒฝํ•˜๊ธฐ์— ์œ„์น˜๋„ ์ข‹์•˜๋‹ค. ์šฐ๋ถ“์— ์˜ค๋ฉด, ๊ผญ! ๋‹ค์‹œ ์˜ค๊ณ ์‹ถ์€๊ณณ~
3 nachten verbleven in mei 2017

8/10 โ€“ Goed

ใใƒผใกใ‚ƒใ‚“ใƒžใƒž

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ใ‚ฆใƒ–ใƒ‰ใฎ่ก—ใซ่ฟ‘ใ„ใ‚ณใ‚นใƒ‘ใฎ่‰ฏใ„ใƒ›ใƒ†ใƒซ

ใ‚ฆใƒ–ใƒ‰ใฎไธญๅฟƒใซใปใฉ่ฟ‘ใ„ใƒ›ใƒ†ใƒซใงใ™ใ€‚ ๅฎ‰ใ„ใฎใงๅคšใใฎใ‚‚ใฎใฏๆœŸๅพ…ใฏใ—ใฆใพใ›ใ‚“ใงใ—ใŸใŒใ€ใ‚ณใ‚นใƒ‘ใฏ่‰ฏใ„ใงใ™ใ€‚ ใพใŸๅˆฉ็”จใ—ใŸใ„ใงใ™ใ€‚ ใƒ˜ใ‚ขใƒผใƒ‰ใƒฉใ‚คใƒคใƒผใฏใŠ้ก˜ใ„ใ™ใ‚Œใฐ่ฒธใ—ใฆใใ‚Œใพใ™ใ€‚ ๆœ้ฃŸใฏๅ‰ๆ—ฅใซใƒกใƒ‹ใƒฅใƒผใ‹ใ‚‰้ธใณใ€ๆœ้ฃŸใฎๆ™‚้–“ใ‚’ไผใˆใ‚‹ใจๆบ–ๅ‚™ใ—ใฆใใ‚Œใพใ™ใ€‚ไธญๅบญใงใฎใ‚“ใณใ‚Š้ฃŸในใ‚‹ใ“ใจใŒใงใใพใ™ใ€‚

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

่ฉฑใ›ใฐๅˆ†ใ‹ใ‚‹

ใถใฃใกใ‚ƒใ‘ๅˆๆ—ฅใƒป็ฟŒๆ—ฅใฎๅฐ่ฑกใงใฏๆœ€ไฝŽ่ฉ•ไพกใ‚’ไป˜ใ‘ใ‚ˆใ†ใจๆ€ใฃใŸใ‚“ใงใ™ใ‚ˆใ€‚ใ ใฃใฆใƒใ‚นใ‚ฟใ‚ชใƒซใ‚’ใ‚‚ใ†1ๆžšใ‚‚ใ‚‰ใŠใ†ใจใ—ใŸใ‚‰(ใตใ‹ใตใ‹ใฎๆž•ใ ใจ้ฆ–ใŒ็—›ใใชใ‚‹ใฎใงใ€็ดฐใไธธใ‚ใŸใƒใ‚นใ‚ฟใ‚ชใƒซใ‚’้ฆ–ใฎใ‚ซใƒผใƒ–ใซๅฝ“ใฆใฆๅฏใŸใ„ใฎใงใ™)ไฝ•ๅทๅฎคใงๅฎฟๆณŠๅฎขใฏไฝ•ๅใง(1ๅใชใฎใซ)ใฉใ†ใ—ใฆไฝ™ๅˆ†ใซใƒใ‚นใ‚ฟใ‚ชใƒซใŒๅฟ…่ฆใชใฎใ‹ไบ‹็ดฐใ‹ใซ่ชฌๆ˜Žใ‚’ๆฑ‚ใ‚ใ‚‰ใ‚Œใ‚‹ใ—ใ€็ฟŒๆ—ฅใฎๆœ้ฃŸๅพŒใซไปฎ็œ ใ—ใฆใŸใ‚‰ใ“ใกใ‚‰ใŒ่ตทใใฆใƒ‰ใ‚ขใ‚’้–‹ใ‘ใ‚‹ใพใงใƒ‰ใ‚ขใ‚’ใƒ‰ใƒณใƒ‰ใƒณใƒ‰ใƒณใƒ‰ใƒณ๏ผ๏ผ๏ผ๏ผๅฉใ„ใฆ็„ก็†ใ‚„ใ‚Šใซใงใ‚‚ๅฎคๅ†…ๆธ…ๆŽƒใ—ใ‚ˆใ†ใจใ™ใ‚‹ใ—ใ€‚ๅฎคๅ†…ใซ้›ปๆฐ—ใƒใƒƒใƒˆใŒใชใ„ใฎใงใŠ่Œถใ‚’้ฃฒใ‚€ใŸใ‚ใฎใŠๆนฏใŒๆฌฒใ—ใ„ใจ่จ€ใฃใŸใ‚‰1ๅ›ž10000ใƒซใƒ”ใ‚ข(็ด„100ๅ††)ใ‹ใ‹ใ‚‹ใจ่จ€ใ†ใ—ใ€‚ไฝ•ใชใ‚“ใ !!(ๆ€’)ใจใ€‚ใงใ‚‚ใพใใ€็”ŸๆดปไธŠ(ๅฝ“ๆ–นใ€ๅพนๅคœใงไธŠๆผ”ใ•ใ‚Œใ‚‹ไผ็ตฑ็š„ๅฝฑ็ตต่Šๅฑ…ใฎ็ ”็ฉถใ‚’ใ—ใฆใ„ใพใ™)ๆœใฏ่ตทใใ‚‹ใฎใŒ้…ใ„ใ‹ใ‚‰ๅฎคๅ†…ๆธ…ๆŽƒใ‚’ใŠ้ก˜ใ„ใ—ใŸใ„ๆ™‚ใฏใ“ใกใ‚‰ใ‹ใ‚‰่จ€ใ†ใ—ใ€ๆฏŽๆ—ฅใงใชใใฆใ‚‚ๆง‹ใ‚ใชใ„etcใ€ไฝ•ใงใ‚‚ใ“ใกใ‚‰ใ‹ใ‚‰ใใกใ‚“ใจ่ฉฑใ›ใฐๅˆ†ใ‹ใฃใฆใใ‚Œใพใ™ใ€‚็ตๅฑ€ใ€ใŠ้ก˜ใ„ใ™ใ‚‹ใจ้ญ”ๆณ•็“ถใซๅ…ฅใ‚ŒใŸใŠๆนฏใ‚’ใ‚ฟใƒ€ใงใใ‚Œใพใ—ใŸใ€‚ๆฐด้“ๆฐดใ‚’ๆฒธใ‹ใ—ใŸใ‚‚ใฎใชใฎใงใ€ใ‚คใƒณใƒ‰ใƒใ‚ทใ‚ขใงใฎ็”ŸๆดปใŒ้•ทใใชใ„ๆ–นใฏใŠ่…นใ‚’ๅฃŠใ™ๅฏ่ƒฝๆ€งใ‚‚ใ‚ผใƒญใงใฏใชใ„ใงใ™ใŒโ€ฆใ€‚ใ“ใกใ‚‰ใฎใ‚ฒใ‚นใƒˆใƒใ‚ฆใ‚นใฏไฝ•ไบ‹ใ‚‚่ฆ็›ธ่ซ‡ใงใ™ใ€‚ไฝ•ใงใ‚‚่ฉฑใ›ใฐใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใ‚‚่€ƒใˆใฆใใ‚Œใพใ™ใ€‚ๆปžๅœจไธญใซ้‡ใ„็”Ÿ็†ใŒๆฅใฆใซใฃใกใ‚‚ใ•ใฃใกใ‚‚่กŒใ‹ใชใใชใฃใŸๆ™‚ใซ่ฒทใ„็‰ฉใซ่กŒใฃใฆใใฆใใ‚ŒใŸๆฉใฏๅฟ˜ใ‚Œใพใ›ใ‚“ใ€‚ๅŠฉใ‹ใ‚Šใพใ—ใŸใ‚ใ‚ŠใŒใจใ†ใ”ใ–ใ„ใพใ™ใ€‚ใกใชใฟใซWi-Fiใฏไธๅฎ‰ๅฎšใ ใฃใŸใฎใงweb้–ฒ่ฆงใฏใงใใพใ™ใŒskypeใฏใงใใพใ›ใ‚“ใ€‚ใใฎใŸใ‚skypeใ‚’ไฝฟ็”จใ—ใฆใฎ่ชžๅญฆใƒฌใƒƒใ‚นใƒณใŒใงใใพใ›ใ‚“ใงใ—ใŸใ€‚TVใ‚‚ใ‚ใ‚Šใพใ›ใ‚“ใ€‚(ใ‚ใฃใŸๅฝข่ทกใฏใ‚ใ‚Šใพใ™ใŒ)ใ€‚่ฟ‘ๆ‰€ใซใƒฌใ‚นใƒˆใƒฉใƒณใ‚„ใƒฉใƒณใƒ‰ใƒชใƒผใŒใ‚ใ‚Šใพใ™ใ€‚ใƒใ‚คใ‚ฏใซไน—ใ‚Œใ‚‹ใ‹Gojekใจใ„ใ†ใƒใ‚คใ‚ฏใ‚ฟใ‚ฏใ‚ทใƒผใฎใ‚ขใƒ—ใƒชใŒใ‚ใ‚Œใฐใใ“ใใ“็”Ÿๆดปใซใฏๅ›ฐใ‚Šใพใ›ใ‚“ใ€‚้ƒจๅฑ‹ใฏๆธ…ๆฝ”ใงใ—ใŸใ€‚ๆœ้ฃŸใฏใƒ”ใ‚ตใƒณใ‚ดใƒฌใƒณ(ๆšใ’ใƒใƒŠใƒŠ)ใŒๅ€‹ไบบ็š„ใซๅฅฝใใงใ—ใŸใ€‚

6/10 โ€“ Redelijk

shacie, japan

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

์†Œ์Œ๊ณผ ์„œ๋น„์Šค๋ฉด์—์„œ ๋ณ„๋กœ์˜€์–ด์š”.

๋ฐ์Šคํฌ์ชฝ ๋ฃธ์—์„œ ๋ฌต๋‹ค๊ฐ€ ๋ฃธ์—์„œ ์‹œํผํ•œ ๋ƒ„์ƒˆ๋•Œ๋ฌธ์— ์ฐธ์„ ์ˆ˜ ์—†์—ˆ๊ณ , ๋ฐ”๋กœ์˜†์ด ๊ณต์‚ฌ์žฅ์— ๋‹ญ์ด ์‚ด๊ณ  ์žˆ์–ด ๋ฐฉ์„ ์˜ฎ๊ฒจ๋‹ฌ๋ผ๊ณ  ํ–ˆ๋Š”๋ฐ ํ’€๋ถ€ํ‚น์ด๋ผ๊ณ  ์•ˆ๋œ๋‹ค๊ณ  ํ•ด์„œ ์–ด์ฉ” ์ˆ˜ ์—†๋‚˜๋ณด๋‹ค ํ–ˆ๋Š”๋ฐ ๊ทธ๋‚  ๊ทธ ๋ฐฉ ๋น„์–ด์žˆ๋”๊ตฐ์š”.. ๋‹ค์Œ๋‚  ์™œ ๋ฃธ์ด ๋น„์–ด์žˆ๋ƒ ๊ทธ๋ž˜๋„ ๋ฏธ์•ˆํ•˜๋‹จ ๋ง ํ•œ๋งˆ๋””๋ฅผ ์•ˆํ•˜๋”๊ตฐ์š”. ๋‹ค์‹œ ์˜ฎ๊ฒจ๋‹ฌ๋ผ๊ณ  ํ•ด์„œ ๋ฐ์Šคํฌ ๋ฐ˜๋Œ€๋ฐฉํ–ฅ์œผ๋กœ ์˜ฎ๊ฒผ์–ด์š”... ๊ทธ ๋ฃธ์€ ๋ƒ„์ƒˆ๋„ ์•ˆ๋‚˜๊ณ  ์†Œ์Œ๋„ ์ ๊ณ  ์ข‹์•˜์œผ๋‚˜ ์„œ๋น„์Šค๋ฉด์—์„œ๋Š” ๋ณ„๋กœ์˜€์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์ด ์ •๋„ ๋ฃธ์ปจ๋””์…˜์— ์ˆ˜์˜์žฅ ํฌํ•จ๋œ ํ™ˆ์Šคํ…Œ์ด๋Š” ์ฐพ์•„๋ณด๋ฉด ๋งŽ์€๋“ฏ์š”..

8/10 โ€“ Goed

ใ‚ฏใƒญใ‚ขใ‚ญ, ้–ข่ฅฟ

Positief: Personeel en service

ใ‚ฆใƒ–ใƒ‰ๆ•ฃ็ญ–ใ™ใ‚‹ใซใฏไฝ็ฝฎใŒๆœ€้ซ˜

ๆœ€้ซ˜ใฎ็ซ‹ๅœฐใงใ€ใƒใƒŽใƒžใƒณ้€šใ‚Šใ‹ใ‚‰ๆฑใซไธ€ๆœฌใšใ‚ŒใŸๅ—ๅŒ—ใฎ้“ใซๆŽฅใ—ใฆใ„ใฆใ€ใƒใƒŽใƒžใƒณใพใงใ‚‚ใ™ใใ€‚ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใ‚‚็ฒพๅŠ›็š„ใซใ—ใ”ใจใ‚’ใ—ใฆใ€่‹ฑ่ชžใฎไธๅ‚™ใช็งใฎๆ„ๅ‘ใ‚’ใใฟๅ–ใฃใฆๅŠฉใ‘ใซใชใ‚ใ†ใจ้–ขใ‚ใฃใฆใใ‚Œใพใ™ใ€‚ใƒ›ใƒผใƒ ใ‚นใƒ†ใ‚ค็š„ใชใ‚‚ใฎใงใ€ใƒ›ใƒ†ใƒซใฎๅฟซ้ฉใ•ใจใฏใ€ๅคงใใ็•ฐใชใ‚Šใพใ™ใ€‚ใ‚นใ‚คใƒผใƒˆใŒ๏ผ‘ๅฎคใ ใ‘ใงใ€€ใใ“ใซ๏ผ’ๆณŠใ—ใŸใฎใงใ™ใŒใ€ๅฐ‘ใ—ๆ˜ผ้–“ใงใ‚‚ๆš—ใ„ใฎใŒ้›ฃ็‚นใงใ—ใŸใ€‚ๅ‘ใใ‹ใ‚‰ใฟใฆใ€ใ‚นใ‚คใƒผใƒˆใงใชใ„้ƒจๅฑ‹ใฏๆ˜Žใ‚‹ใ„ใจๆ„Ÿใ˜ใพใ—ใŸใ€‚ ๏ผ•ๅˆ†ไปฅๅ†…ใซ็พŽๅ‘ณใ„้บบใƒฌใ‚นใƒˆใƒฉใƒณใ‚„ใ€ๆ—ฅๆœฌไบบ็ตŒๅ–ถใฎใƒฏใƒซใƒณใŒใ‚ใ‚Šใ€๏ผ™๏ผๅ††ใฎใ‚ซใ‚นใƒ†ใƒฉใ‚็ตถๅ“ใงใ—ใŸใ€‚

10/10 โ€“ Uitstekend

Christian & Amy, Cali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Beautiful guesthouse, close to everything

The room was clean and spacious. The suite was fantastic, huge bathroom and perfect shower. The standard rooms were nice as well, slightly smaller. Only complaint was that the wifi was spotty in the rooms. It worked well in the courtyard. Also, no television, but we weren't there to watch tv. ]

8/10 โ€“ Goed

luciano

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Nice garden and room

Very nice garden and room(suite) Only negative point was than in a 3 days stay towels were never changed. Not a big deal for me, I suppose you've to ask