Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Regency Tuticorin by GRT Hotels





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 49
inclusief belastingen en toeslagen
17 aug - 18 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Plasmatelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 queensize bed, niet-roken, uitzicht op de stad laden

Deluxe kamer, 1 queensize bed, niet-roken, uitzicht op de stad
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Plasmatelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Plasmatelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3/187, Periyanayagapuram Road, Thoothukudi, Tamil Nadu, 628101
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer INR 600 voor volwassenen en INR 350 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 945 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bezoekers of ongeregistreerde gasten zijn niet toegestaan in de kamers.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Quality Inn Mayflower
Quality Inn Mayflower Tuticorin H O
Quality Mayflower Tuticorin H O
GRT Regency Tuticorin Hotel Korampallam
GRT Regency Tuticorin Korampallam
Regency Tuticorin GRT Hotels Hotel
Regency Tuticorin GRT Hotels
GRT Regency Tuticorin
Regency Tuticorin by GRT Hotels Hotel
Regency Tuticorin by GRT Hotels Thoothukudi
Regency Tuticorin by GRT Hotels Hotel Thoothukudi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Regency Tuticorin by GRT Hotels
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 dec 2024
Positief: Personeel en service
15 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Savitha
17 nov 2024
Savitha
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
S RAJAN
Reisde met familie
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
S RAJAN
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
2 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Nitin
6 apr 2024
Nitin
1 nacht verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Sharanya
Reisde met familie
18 mrt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Sharanya
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Ashwini
Zakenreiziger
26 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
Ashwini
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Ashwini
Zakenreiziger
26 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay
Ashwini
1 nacht verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
5 dec 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
LYDIA
Zakenreiziger
23 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LYDIA
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Adolf
Zakenreiziger
10 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adolf
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
s
17 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
s
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
R
17 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
R
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Ravindran
29 sep 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Good hotel but there is room for improvement
Ravindran
1 nacht verbleven in september 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 okt 2015
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten