Hotel Al Karmel
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs businesscentrum in Tunis
Fotogalerie voor Hotel Al Karmel





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
1 jan - 2 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Balkon of terras
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
7,8 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon of terras
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4 Rue de Sousse, Tunis
Over deze accommodatie
Hotel Al Karmel
Gelijkaardige accommodaties

Le Parisien Tunis
Le Parisien Tunis
- Gratis wifi
- Restaurant
- Zakelijke services
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 60 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.41 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Al Karmel Tunis
Al Karmel Tunis
Hotel Al Karmel Hotel
Hotel Al Karmel Tunis
Hotel Al Karmel Hotel Tunis
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Al Karmel
7,6
Goed
8,0
Netheid
2,0
Locatie
7,2
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
9 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sufian, Ottawa
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sufian
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Abdulhadi
17 okt 2025
Abdulhadi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Abdulhadi
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abdulhadi
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Jana
Reisde met een groep
2 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not honnest hotel with unclear information
Jana
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Audrey
Reisde met een groep
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Audrey
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Aieman, Bremen
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aieman
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Dana bek
14 jul 2025
Dana bek
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Bechir
15 jun 2025
Negatief: Netheid
Bechir
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Abdunasser
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WiFi was not hood enough
Abdunasser
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Fatma
11 mei 2025
Fatma
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Tremayne
17 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Tremayne
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Ahmed
Zakenreiziger
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Ahmed
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Monem
14 mrt 2025
Monem
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Jessica
9 mrt 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met partner, Reisde met familie
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
HICHAM
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HICHAM
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Thomas
2 jan 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
They could do better
Thomas
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Habib
24 nov 2024
Habib
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ayoub
23 nov 2024
Positief: Voorzieningen
Ayoub
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ALESSANDRO
17 okt 2024
ALESSANDRO
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
ALESSANDRO
11 okt 2024
ALESSANDRO
7 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
FLORA
4 okt 2024
FLORA
7 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Saed Nouri Amhamed
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saed Nouri Amhamed
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
BRUNO
21 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BRUNO
2 nachten verbleven in augustus 2024








