Lescure Business Hôtel and SPA
Hotel met 3 restaurants en een volledig uitgeruste spa in Mégrine
Fotogalerie voor Lescure Business Hôtel and SPA





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Comfort suite laden

Comfort suite
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

10 Avenue Habib Bourguiba, Megrine, Tunis, 2024
Over deze accommodatie
Lescure Business Hôtel and SPA
Gelijkaardige accommodaties

Golden Tulip El Mechtel
Golden Tulip El Mechtel
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
7.2 van 10, Goed, 366 beoordelingen
De prijs is € 91
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.57 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 06.30 uur tot 17.30 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Kinderen jonger dan 10 jaar worden zonder toezicht van volwassenen niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL LESCURE MEGRINE
Lescure Business Spa Megrine
Lescure Business Hôtel and SPA Hotel
Lescure Business Hôtel and SPA Megrine
Lescure Business Hôtel and SPA Hotel Megrine
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lescure Business Hôtel and SPA
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Amaia
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amaia
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
William
Zakenreiziger
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
William
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mathilde
Zakenreiziger
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mathilde
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sabil
Reisde met familie en kleine kinderen
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabil
7 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
O Shaun
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
O Shaun
4 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Elke
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elke
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Guenther
Reisde met partner
5 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guenther
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Risleneo
Zakenreiziger, Reisde met familie
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Risleneo
4 nachten verbleven in februari 2024
4/10 – Matig
Chaib
28 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chaib
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Terry, New Canaan
15 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terry
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Steven
Reisde met een groep
3 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
1 nacht verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 sep 2023
Moyen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Sabrine
Reisde met een groep
24 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabrine
1 nacht verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
20 aug 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Not recommended
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
anissa
7 aug 2023
anissa
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Ahmed
Reisde met familie
15 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Hotel in megrine
Ahmed
3 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
stephane
25 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
stephane
4 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Moustafa
23 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moustafa
4 nachten verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 mrt 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Petit déjeuner mediocre
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2023
4/10 – Matig
Mohamed
15 feb 2023
Mohamed
2 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Marius-Constantin
Zakenreiziger
28 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nouveau hotel, encore manque d'experience.
Marius-Constantin
5 nachten verbleven in januari 2023








