Een binnenzwembad

Beoordelingen van Hampton Inn Tulsa-Sand Springs

2.5 out of 5
Hampton Inn Tulsa-Sand Springs
7852 W Parkway Blvd, Tulsa, OK

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 291 van 608 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 177 van 608 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 608 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 48 van 608 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 30 van 608 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Cynthia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable and clean. Ice machines were out of order.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Allen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was great, welcoming and great conversation.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Rob

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The young lady who was manager was incredibly patient with our issues and did an incredible job to make things right. Unfortunately, the only good thing to say about the place is the nice staff
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Dillon

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
bath tub was painted and peeling, broken light fixtures def not worth the price. the staff was fine also dog crap in the grass . it’s way over priced for the condition of the building
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Nora

The folks at the front desk, both at check in and check out, were super nice and helpful! The air conditioner did not bring the room temperature down and was very noisy. It was not a restful night.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Brian

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A good place to stay near downtown Tulsa!
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ashley

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Used to be a nice hotel now it’s run down reservation was for a jacuzzi room bath tub was dirt noise behind the door a pair of pants sticking out from behind the dresser. The front desk guy was awesome
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Aaron

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Sara

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
They were doing painting. The rooms were dusty. We had to switch.
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Luis

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

ALEXIS

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All it good
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Craig

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We reserved 2 queen beds for our room. When we got to our room we had a king and double pull out couch. We managed however we had to call down to get the bedding for the pull out couch. Wasn’t the best situation with 2 children ready for bed.
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Keith

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Pamela

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Baron

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met een groep, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Mike

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy to access and good prices.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Curt

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice quiet stay. Staff very friendly. facility and room were very clean. Off site national and local food within 1 1/2 mile of hotel. Good stay
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Amy

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Run down, water flooding hallway, sopping wet carpet
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Lacie

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
False advertising
We stayed here at this location because of the indoor pool and spa. Well we get to the indoor pool area and the spa was filled in and covered with new tiles. The indoor pool was so cold you couldn't swim in it. The breakfast in the morning was so so. Biscuits so hard you could knock someone out. Ice machine on the 3rd floor didn't work. The hotel is definitely in need of some attention and fixing up. I wouldn't recommend staying here for the price they charged. Still waiting on them to correct the charges. Because what I paid per room and what I was told when booking the room. And no it's not the deposit I already received that charge back.
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Philippa

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Property is clearly being renovated and not all amenities are useable but the staff were friendly and helpful and breakfast was amazing. Dining options in the area are limited.

4/10 – Matig

Rita

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
I didnt really enjoyed it because service to the room was never provided i had to take out my own trash cause they never showed up to empty out the trash bins
3 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Kimberly

Reisde met familie
Party was going on right above us until 3:00 am. Food and coffee was lukewarm.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Pamela

1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Lauryn

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

DORIE

2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room was not super clean. Weird stains on the mirrors and shower. Bed was hard as a rock. Service while checking in was awful, the gentleman assisting my family and the others in our group was incredibly rude.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Managemet op 10 dec 2023
Hello, could please elaborate on how the gentleman was rude so that we can address the issue?

2/10 – Ontzettend slecht

Timothy

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
That heater in room didn’t work it was 29 outside and room wouldn’t get above 61 they wouldn’t move my room. Total waste to spend extra for jet tub when room was to cold to even use the tub
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Scott

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
It will do
The people/staff were excellent and very friendly. There are no services close to the hotel, so everything is a bit of a drive to get to. The biggest problem is that the bathroom door (barn door style) would stick on the floor. You really had to pull on the door to get it to move. Could be solved in about 1/2 hour by moving the railing up approximately 1/2 inch. The shower had the best water pressure of any hotel I've ever stayed at.
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

April

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Charlene

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Alicia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff

6/10 – Redelijk

Amy

Positief: Personeel en service
.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Alicia

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Ryan

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Brelin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
We overall had a nice stay! It wasn't the cleanest, was a little smelly, and we found a bug in our bed. But the staff was nice and the breakfast was good! Affordable and super close to downtown so not bad at all.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Deborah

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Nicole

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Beverly, Fort Worth

2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Kathlyn

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The facilities and hotel room felt dark and dingy. Not the typical Hampton experience we're used to. The hotel seemed neglected and forgotten.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mike op 9 okt 2023
Dear Kathlyn We are sorry to say that we are in the process of renovate the property we will complete soonThanksMohan

10/10 – Uitstekend

Karen A

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The person checking us in was wonderful. Really made us feel welcomed.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mike op 9 okt 2023
Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Katherine

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mike op 9 okt 2023
We are so sorry to hear you stay is not pleasant we will do our guest keep happy

2/10 – Ontzettend slecht

Wayne

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for One Night Stay
The room was clean and smells nice. Service was simple and good. The hotel location is also good.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Mike op 9 okt 2023
Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Misty

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The system would not approve my original review. The hotel's cleanliness was not up to par. The staff was not helpful. I would not recommend this location for a stay.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van AGM Hampton Inn op 8 aug 2023
You said the staff was unhelpful. Could you please explain, as when I look into the reservation I see you requested a room change and were accommodated. What did/didn't they do that seemed unhelpful?

8/10 – Goed

Pamela

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Javier

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Beau

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Book now, pay later was a sham. Would only except cash if the price doubled. On top of all that, a 50$ deposit added from the price I reserved. Never have I had any problems of these matters with any other booking at any other hotel brands. I’ll never use them again.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Assistant General Manager op 8 jul 2023
Pay when you stayYou will not be charged until your stayPay the property directly in their preferred currency (USD)This is directly from Expedias booking page. You have to have the money to pay when you arrive. No hotel will let you pay after you have stayed. Also Deposits are Standard for all branded hotels. It is also mentioned on the official media for Hilton.

4/10 – Matig

Janese

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I’ve stayed in a lot of Hampton Inn’s but never one like this. This hotel is worn out! My room had been partially redone with new flooring but the bathroom ceiling was peeling and the furniture was so dirty I had to put a towel over the chair before I sat down on it. The room smelled musty, which caused my son’s allergies to flare up and the air conditioner couldn’t cool the room down. My bath towel even had a hole in it. Let’s talk breakfast - it didn’t look too bad until I spooned some eggs onto my plate, along with a big, black hair. What an awful way to start my day! That plate went straight in the trash! Thank goodness they had bagels and peanut butter as an alternative! I rarely give negative reviews but I was so disappointed in this property. It’s time to remove it from under the Hampton Inn name and downgrade it to a cheaper alternative. I will think twice before staying in a Hampton Inn again!
1 nacht verbleven in juni 2023