Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor GLH Hotel





Beoordelingen
4,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 55
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 tweepersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed laden

Standaard kamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Aparte slaapkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

The Ritz-Carlton, Dove Mountain
Dove Mountain
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 585 beoordelingen
De prijs is € 324
inclusief belastingen en toeslagen
10 aug - 11 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1365 W Grant Rd, Tucson, AZ, 85745
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Motel 6 Tucson, AZ
Motel 6 Tucson, AZ
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
5.8 van 10, 1.008 beoordelingen
De prijs is € 55
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante schadeborg: USD 50.00 per verblijf
- Administratieve toeslag: USD 5 per accommodatie, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: USD 20.00 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden
Deze accommodatie maakt gebruik van een recyclagesysteem voor grijs water
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Kinderen jonger dan 16 jaar worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
GLH Hotel Tucson
Grant Inn Tucson
Grant Tucson
Grand Luxe Hotel Resort Tucson
GLH Tucson
Grand Luxe Tucson
Grant Hotel Tucson
GLH Hotel Hotel
GLH Hotel Tucson
GLH Hotel Hotel Tucson
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over GLH Hotel
Beoordelingen
4,8
4,8/10
Netheid
6,2/10
Personeel en service
4,4/10
Voorzieningen
4,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 apr 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
10 feb 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grand Luxe Hotel... What a lie!
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in januari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Lauri
Reisde met partner
30 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lauri
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Damian
17 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
That place should be shut down
Damian
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
John
Zakenreiziger
14 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
4 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
14 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ewww
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Valentin Juan Lopez
Reisde met partner
12 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valentin Juan Lopez
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Julian
31 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fix advertisement

Julian
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
José, Hermosillo
Reisde met partner
26 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
José
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Alma
25 mrt 2025
Alma
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Bryan
Zakenreiziger, Reisde met partner
21 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bryan
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
jalaine
18 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
jalaine
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Savannah
Reisde met partner
16 mrt 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Savannah
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Gary
9 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Never stay here
Gary
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Raygan
7 mrt 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raygan
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst place ever
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Roman
2 mrt 2025
Roman
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Mayra
28 feb 2025
Mayra
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 feb 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DO NOT STAY HERE
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Antonio
23 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonio
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Lana
23 feb 2025
Lana
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
KELES
22 feb 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KELES
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Jareth
Reisde met partner
19 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jareth
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Angelo
Reisde met partner
15 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angelo
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ross
Zakenreiziger
15 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dilapidated facility
Ross
1 nacht verbleven in februari 2025