Feestruimte buiten

Beoordelingen van Park Plaza Trier

4 out of 5
Park Plaza Trier
Nikolaus-Koch-Platz 1, Trier, RP

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 356 van 638 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 230 van 638 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 638 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 638 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 638 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Judith

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, op een zeer goede lokatie van het mooie centrum. Uitstekend ontbijt, mooie, ruime, schone kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Makkelijk parkeren in de garage onder het hotel. Al met al een aanrader!
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Berry

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen
Vlak bij het centrum
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Olga Rudolph, Front Office op 5 okt 2021
Sehr geehrter Jan, vielen Dank, dass Sie das Park Plaza Trier gewählt und sich auch die Zeit genommen haben, uns zu bewerten. Es freut uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Gerne empfangen wir Sie bei Ihrem nächsten Besuch in Trier erneut in unserem Hause. Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Maurice

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende accommodatie in het hartje van Trier. Er valt niks op aan te merken.
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Olga Rudolph Front Office op 24 sep 2021
Dear Maurice, thank you for your great review. We are happy to read that you enjoyed you stay in our Hotel and we would like to welcome you back again. Best regards

8/10 – Goed

Bakker

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ligging midden in het centrum. Kleine kamer
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Katarina Steimann Front Office Manager op 20 sep 2021
Dear Mr Bakker, Thank you very much for staying with us at The Park Plaza Trier and for taking the time to share your experience with us. For your next stay, we will be happy to offer you one of our spacious executive rooms, XL suites or 2-room suites, subject to availability. Best regards

8/10 – Goed

Harmen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
midden in de stad
goed hotel echt in het centrum op loopafstand van alle bezienswaardigheden. het vinden van een stopcontact om een telefoon op te laden is een uitdaging.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Katarina Steimann Front Office Manager op 20 sep 2021
Dear Mr von Harmen, Thank you for choosing the Park Plaza Trier and also for taking the time to rate us. We are very pleased that you felt comfortable in our hotel despite the current situation. Unfortunately our interior designer was too concerned with the detail and really hid the sockets very well. During your next stay we would like to take the opportunity to show you the sockets. Best regards

10/10 – Uitstekend

Nick van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed hotel! Locatie uitstekend, dichtbij alle bezienswaardigheden. Prima ontbijt. Ruime kamer (Executive room) en schoon, fijn dat er een raampje open kon. Klein minpuntje dat de ventilator op de badkamer niet apart aan/uit kan want bij nachtelijk toilet bezoek erg gehorig en blijft lang geluid maken en geen minibar/koelkastje.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Katarina Steimann Front Office Manager op 10 sep 2021
Dear Nick, Thank you very much for staying with us at The Park Plaza Trier and for taking the time to share your experience with us. We are happy to read you have enjoyed your stay and would be glad, to welcome you again whenever your travels bring you back to Trier. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie, goed hotel. Super dichtbij de oude stad. Garage onder het hotel. Geluidsdichte kamers. Verbeterpunt: te weinig liften. Je staat in de ochtend in de file.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Katarina Steimann Front Office Manager op 19 aug 2021
Dear Guest, Thank you very much for staying with us at The Park Plaza Trier and for taking the time to share your experience with us. We are happy to read you have enjoyed your stay and would be glad, to welcome you again whenever your travels bring you back to Trier. Best regards

10/10 – Uitstekend

Edith

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf middenin het centrum
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Katarina Steimann Front Office Manager op 6 jul 2021
Dear Edith, Thank you for taking the time to complete our guest satisfaction survey. We are thrilled to see, that you enjoyed your time at our Hotel and would like to welcome you again in our house on your next visit to Trier. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Katarina Steimann Front Office Manager op 22 okt 2020
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie das Park Plaza Trier gewählt und sich auch die Zeit genommen haben, uns zu bewerten. Es freut uns, dass Sie einen schönen Aufenthalt hatten. Gerne empfangen wir Sie bei Ihrem nächsten Besuch in Trier erneut in unserem Hause. Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg goed
Prima verblijf. Zeer correct personeel. Mooie kamer en heerlijke wellness. Parkeren in naast gelegen parkeergarage. Hartje centrum. Heerlijk ontbijt. Zeer aan te bevelen.
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Katarina Steimann Front Office Manager op 24 sep 2020
Dear Edwin, thank you for taking the time to complete our guest satisfaction survey. We are very pleased that you have enjoyed your stay and would be glad to welcome you again in our house on your next visit to Trier. Best regards Katarina Steimann Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Katarina Steimann Front Office Manager op 29 sep 2020
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie das Park Plaza Trier gewählt und sich auch die Zeit genommen haben, uns zu bewerten. Es freut uns sehr, dass Sie sich in unserem Haus wohl gefühlt haben trotz der derzeitigen Situation. Gerne empfangen wir Sie bei Ihrem nächsten Besuch in Trier erneut in unserem Hause. Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Herman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles was geweldig!
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Katarina Steimann Front Office Manager op 29 sep 2020
Dear Herman, thank you for taking the time to complete our guest satisfaction survey. We are pleased that you have enjoyed your stay despite the current difficult situation. We would be pleased to welcome you again in our house on your next visit to Trier. Best regards

10/10 – Uitstekend

Gitta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Katarina Steimann Front Office Manager op 29 sep 2020
Dear Gitta, thank you for taking the time to complete our guest satisfaction survey. We are pleased that you have enjoyed your stay with us. We would be pleased to welcome you again in our house on your next visit to Trier. Best regards

6/10 – Redelijk

vanderMolen, Emmeloord

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Katarina Steimann Front Office Manager op 29 sep 2020
Dear van der Molen, Thank you very much for your feedback. We would be pleased if you would give us a second chance to convince you of our amenities. Best regards

8/10 – Goed

Vanessa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Katarina Steimann Front Office Manager op 25 aug 2020
Liebe Vanessa, vielen Dank, dass Sie das Park Plaza Trier gewählt und sich auch die Zeit genommen haben, uns zu bewerten. Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt hatten und diesen trotz der derzeitigen Situation genießen konnten. Gerne empfangen wir Sie auch bei Ihrem nächsten Besuch in Trier erneut in unserem Hause. Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Katarina Steimann Front Office Manager op 25 aug 2020
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie das Park Plaza Trier gewählt und sich auch die Zeit genommen haben, uns zu bewerten. Gerne empfangen wir Sie auch bei Ihrem nächsten Besuch in Trier erneut in unserem Hause. Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Marga

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Katarina Steimann Front Office Manager op 19 aug 2020
Dear Marga, thank you for taking the time to complete our guest satisfaction survey. We are pleased that you have enjoyed your stay and would be glad to welcome you again in our house on your next visit to Trier. Best regards

10/10 – Uitstekend

Noël, Sittard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie accommodatie, met zeer vriendelijk personeel. Corona-maatregelen werden goed toegepast op een vriendelijke manier. Ontbijtbuffet was heel uitgebreid en érg lekker
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Iris Lehnertz, Front Office op 15 aug 2020
Dear Noel, thank you for the positve Feedback! We are happy to hear that you had a pleasant stay with us. Kind regards

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig verblijf
Mooi hotel, perfecte ligging en goede COVID-19 maatregelen 👍
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Katarina Steimann Front Office Manager op 18 jul 2020
Dear Paul, thank you for taking the time to complete our guest satisfaction survey. We are pleased that you have ejoyed your stay despite the current difficult situation. We would be pleased to welcome you again in our house on your next visit to Trier. Best regards Katarina Steimann Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was prima in orde ,de bar is ook heel gezellig ,maar de ruimte voor het ontbijt vind ik wel dat er weinig plaats is en in de salonnerjes eten vind ik niet zo gemakkelijk . Dat vond ik een minpuntje .
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Florian Jammer, Front Office Manager op 2 dec 2019
Dear guest, thank you for staying with us and for sharing your review. It's great to hear that you liked our rooms and our lounge bar, the more we regret that there was a bottleneck during breakfast time due to the high capacity of the hotel. We're looking forward to welcome you back with us again soon. Kind regards, Florian Jammer

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Gratis Wifi stelt helemaal niets voor. zelf een e-mail versturen of ophalen was niet mogelijk. kamer was ouderwets en deprimerend
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Front Desk Team op 27 nov 2019
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie sich Zeit genommen haben eine Bewertung zu schreiben. Wir entschuldigen uns für die späte Antwort. Wir bedauern sehr zu hören, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt nicht zufrieden waren. Die Internetprobleme wurden bereits behoben. Wir würden uns sehr freuen, Sie nochmal bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Betaalbaar schoon en zeer vriendelijk. Mooie ligging. Uitstekende parkeer gelegenheid
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Alisha Turbing / Front Office op 5 nov 2019
Dear Mrs / dear Mr, Thank you for your positive Feedback. It´s nice to hear, that you had enjoy your stay in our Hotel. We hope, that you visit us soon again. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern en schoon met vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt buffet.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Florian Jammer, Front Office Manager op 2 sep 2019
Dear guest, thank you for your kind feedback. We're happy that you had a pleasant stay with us. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer net hotel met vriendelijke en behulpzaam personeel. Goede kamer en ontbijt.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Iris Lehnertz op 26 aug 2019
Dear Guest, thank you for staying at the Park Plaza Hotel in Trier. We really appreciate that you took your time to give us this positive Feedback. We hope you will visit us again! Kind regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van ER op 21 aug 2019
Vielen Dank für die 5 Sterne Bewertung. Florian Jammer, Front Office Manager.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prachtig hotel, goede ligging, uitstekend behulpzaam en vriendelijke medewerkers.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Er op 21 aug 2019
Dear Guest, thank you very much for your review and sharing your experiences. We‘re looking vorwarf to welcome you again soon. Best regards, Florian Jammer, Front Office Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte locatie midden in het centrum. Parkeergarage naast het hotel (betaald, 15 euro per dag). Mooie, schone kamers. Geen mooi uitzicht vanuit kamer, ontbijt niet erg veel keus.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Olga Rudolph, Front Office op 9 aug 2019
Dear Guest, thank you for your feedback! We are happy to hear that our location and our rooms was to your satisfaction. We look forward to welcoming you again. Greetings from Park Plaza

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van ER op 7 aug 2019
Thank you very much for your review. Best regards, Florian Jammer, Front Office Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location, Location,...
Great location, friendly staff, nice room. Nothing to complain about.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Olga Rudolph - Front Office op 9 jul 2019
Dear guest, thank you for staying at the Park Plaza Hotel. We really appreciate your positive feedback on your stay in our hotel. We hope you enjoyed your time in Trier. Hope to see you next time again!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gebrek aan commerciële soepelheid of fantasie: na een onmiddellijk ontdekte foute boeking (mijn fout) was de hoteldirectie niet in staat én onwillig om die foute boeking terug te draaien, laat staan terug te betalen op 10% van de kamerprijs na (10%). Een directie heeft het in haar macht hier een geste te doen. We hebben er namelijk wel gelogeerd vannacht en zullen er niet logeren over een week (de datum die het Expedia systeem uitgekozen had). Het hotel had niet eens de commerciële fantasie ons b.v. een gratis drankje in de bar aan te bieden of enige voucher als troost. Betaald was betaald. Van het hotel kwam de leuke suggestie onze hotelovernachting aan vrienden weg te schenken, dat wel. Mijn conclusie betreffende de ontvangst: stug en star.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van ER op 7 mei 2019
Dear Guest, thank you for sharing your feedback! We are sorry, that the booking situation happened and you couldn't enjoy your stay because of that. But please be aware, that (already mentioned during your stay) you booked a non refundable rate. These rates are offered to our guests with a discount - in return the rates have to be paid at time of booking, are non refundable and adjustments aren't possible. We very much hope, that you understand this situation and you will visit us again when your travels will bring you back to Trier. Best regards, Florian Jammer, Front Office Manager.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer met alles erop en eraan. Parkeren zo ongeveer onder het hotel. Ontbijt zeer uitgebreid.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van FJ op 3 mei 2019
Thank you very much for your review. Best regards, Florian Jammer, Front Office Manager.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel midden in de stad, honden zijn toegestaan
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Front Office Manager op 8 jan 2019
Dear Guest, thank you for your kind feedback. We are glad, that you enjoyed your stay in our city center located hotel. We hope to see you back in Trier soon, Florian Jammer Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Front Office Manager op 6 jan 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Ihnen unsere Suite, sowie die Freundlichkeit unserer Mitarbeiter gefallen haben. Bis bald ernuet in Trier, Florian Jammer Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel is wat te duur vooral door bereikbaarheid.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Front Office Manager op 21 dec 2018
Dear Guest, thank you for your friendly feedback. We are glad, that you liked our city center location and the varied breakfast. Hope to see you next time. Sincerely, Florian Jammer Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Anna, Beernem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verblijf. Ideale ligging voor bezoek aan de stad. Heel rustig en op loopafstand van centrum en station.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Front Office Manager op 21 dec 2018
Dear Guest, thank you for your feedback. We are glad, that you enjoyed your stay in Trier. See you soon, Florian Jammer Front Office Manager

8/10 – Goed

Gijs, Elburg

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk hotel midden in Trier en direct in de winkel galerij en restaurants
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Front Office Manager op 19 nov 2018
Dear Guest, thanks for your feedback. We are glad that you enjoy your stay in our 4* Superior Hotel. Hope to see you again soon, Florian Jammer Front Office Manager

8/10 – Goed

Mie, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes en mooi hotel. Gezellige bar en lobby. S nachts was het warm op de slaapkamer
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Front Office Manager op 9 nov 2018
Dear Mie, thank you for your feed. We are very pleased about your compliment to our hotel interior design and the Lounge-Bar. Unfortunately our air conditioned rooms are functioned as a heater during wintertime, to air control the room climate you do have the option to open the window. Alternatively we do offer lighter and thinner blankets on request. Hope to see you again soon. Best regards, Florian Jammer Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, zalig ontbijt. Wist niet dat parking nog bij te betalen was. Maar voor de rest super.
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Front Office Manager op 5 nov 2018
Dear Guest, Thank you for your Feeback. It’s good to hear that you had a nice stay in our hotel Park Plaza Trier. We hope to welcome you soon. Sincerely, Florian Jammer Front Office Manager

8/10 – Goed

Roland, wondelgem

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Hotel vlak in het centrum van Trier
Leuk om te winkelen. Copieus ontbijt. Binnenkort zullen de wegenwerken aan het plein wel beëindigd zijn en zal de bereikbaarheid van het hotel OK zijn
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Park Plaza Trier op 23 sep 2018
Dear Roland, Thank you very much for your evaluation. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us and that we could also convince you with the beef in our restaurant. That the potatoes were not to your satisfaction is a pity. Please always feel free to tell us directly if something is not according to your wishes. Because then we have the chance to act immediately. However, we would be pleased to welcome you again in future and to get another chance to convince you completely with our restaurant. Kind regards, Florian Jammer. Front Office Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastische mooie en culturele stad. En... voor de dames zeer aantrekkelijke winkels. Gaan we zeker over doen.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Park Plaza Trier op 12 sep 2018
Dear Guest, Thank you for evaluating your stay with us. We are thrilled to hear that you enjoyed your time in Trier and hope that you will visit us again in future. Kind regards, Florian Jammer. Front Office Manager.

8/10 – Goed

Julien, Heist-op-den-Berg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig gelegen hotel
Uitstekende ligging, hartelijke en vriendelijke verwelkoming, mooie en verzorgde kamers. Sommigen zijn duidelijk al tussentijds vernieuwd. Schitterend uitgebreid ontbijt, bij mooi weer de mogelijkheid om op het binnenplein te ontbijten. Gezellig en kwalitatief (vlees)restaurant.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Park Plaza Trier op 16 jul 2018
Dear Julien, Thank you for your time to evaluate your stay with us. We are thrilled to hear that we were able to convince you with our hotel as well as our restaurant and we hope that you will visit us again soon. Sincerely, Florian Jammer. Front Office Manager.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel. Goede locatie. Alleen erg druk bij het ontbijtbuffet, niet genoeg tafels voor het aantal gasten.
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Park Plaza Trier op 13 nov 2017
Dear guest, Thank you very much for your feedback! We are glad to hear that you had a nice stay. With regards to the breakfast, there could be waiting periods if we have a high hotel occupancy. To avoid them we already offer the opportunity to also breakfast at our lounge-bar. Nevertheless, we hope that you had a good start into the day and that you will visit us again in future. Much regards, Florian Jammer. Front Office Manager.

8/10 – Goed

Jan, Londerzeel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed !
Top ligging pal in het centrum , parking naast hotel met rechtstreekse toegang ( heel gemakkelijk). Er is weinig of niets aan te merken op dit hotel.Moderne , propere kamers .Grill restaurant is een aanrader (wat meer groentjes zou mogen) .
2 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Park Plaza Trier op 2 nov 2017
Dear Jan, Thank you very much for sharing your experiences with us. We are thrilled to hear that you had a nice stay and that we were able to also convince you with our Restaurant Plaza Grill. We hope that you will visit us again soon! Kind regards, Florian Jammer. Front Office Manager.

10/10 – Uitstekend

Tinus, Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel Goede locatie.
Gastvrije ontvangt. Alles was naar wens. Parkeren bij hotel. Goede uitgaanslocatie op loopafstand.
2 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Park Plaza Trier op 28 sep 2017
Dear Tinus, Thank you very much for your time to share your feedback with us. We are thrilled to hear that you had a nice stay and we hope that you will visit us again soon. Much regards, Florian Jammer. Front Office Manager.

8/10 – Goed

Harold

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
Prima hotel en prima ontbijt
Reactie van General Manager op 5 okt 2016
Dear guest, Thank you for your time to write your review. We are glad to hear that we could satisfy you with our hotel and especially our breakfast buffet. It would be a pleasure if you visit us again in future! Kind regards, Florian Jammer. Front Office Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel plusminus 15 minuten v.d. mosel
Goed bereikbaar met onder het hotel een parkeergarage. Met name het avondeten was heel smakelijk.
Reactie van Park Plaza Trier op 10 aug 2016
Dear guest, We thank you for your time writing a review about our Hotel. It is a pleasure to hear that you had a nice stay and that we could especially convince you with the food in our restaurant. We sincerely hope that you will visit us again soon! Kind regards, Florian Jammer. Front Office Manager.

8/10 – Goed

magdalena, brecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goede locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, helaas geen eigen parking.
Reactie van ParkPlaza op 27 mrt 2015
Dear Magdalena, thank you for your review for the Hotel Park Plaza Trier. We are pleased by the praise for our staff and happy, that you had a pleasant stay. Because of our central location, we don’t have own parking places. But there is a public underground garage, which is situated under the Hotel. So our guests have the advantage that they could drive directly with the elevator to each hotel floor. The cost of the breakfast is 17,00 € per person and offers a lavish breakfast buffet with cold and hot dishes. We’ll hope you’ll visit us again. Kind regards, Florian Jammer. Front Office Manager.

10/10 – Uitstekend

Roland, Grootebroek,NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent location
Very good location, just behind the shoping and historic centre. Nice lounge. Rooms have a small bathroom, but everything is there. Not all TV channels were working.
Reactie van Hotel op 7 jan 2015
Dear Roland, thank you very much for your evaluation for the Hotel Park Plaza Trier. We’re happy to hear, that you had a pleasant stay. Regarding the TV channels, we will talk about that with our technician. At your next stay you could also tell the staff of the reception if something isn’t working correctly. They would be pleased to help you. We’re looking forward to your next visit. Best regards, Florian Jammer. Front Office Manager.