Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Onishiya Suishoen





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 228
28 jul - 29 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer laden

Traditionele kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kinosaki-cho Momoshima 1256, Toyooka, Hyogo, 669-6102
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Kawaguchiya Kinosaki Riverside Hotel
Kawaguchiya Kinosaki Riverside Hotel
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 133 beoordelingen
De prijs is € 190
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie serveert maaltijden in de eetzaal. Dineren op de kamer is niet mogelijk.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie staat geen alcoholische dranken toe.
Er worden alleen vaste maaltijden in de kamer geserveerd (er is geen menu of openbare dinergelegenheid beschikbaar).
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Onishiya Suishoen Inn Toyooka
Onishiya Suishoen Inn
Onishiya Suishoen Toyooka
Onishiya Suishoen
Onishiya Suishoen Japan/Toyooka, Hyogo
Onishiya Suishoen Ryokan
Onishiya Suishoen Toyooka
Onishiya Suishoen Ryokan Toyooka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Onishiya Suishoen
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
EIKO
Reisde met partner
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EIKO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
david
Reisde met partner
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




david
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
miwa, Overland park
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
miwa
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Katherine
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Katherine
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
26 jun 2025
Jason
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Roberto Carlos
Reisde met familie
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberto Carlos
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Dany
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dany
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Akihiko
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akihiko
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
TOSHIKO
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIKO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Bernadette
4 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bernadette
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
4 jun 2025
Positief: Netheid
Michelle
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
THI DIEM THUY
Reisde met een groep, Reisde met partner
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
THI DIEM THUY
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
えつこ
Reisde met familie
19 mei 2025
Positief: Voorzieningen
えつこ
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yujiro, Urayasu
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yujiro
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sabine
Reisde met een groep
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabine
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tiara
Reisde met partner
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiara
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marco
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Beatrice, Ajax
Reisde met partner
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beatrice
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Junru
Reisde met een groep
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junru
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christine
Reisde met partner
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ANDY
28 apr 2025
ANDY
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Katie
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katie
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Martin
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Medhy
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Medhy
2 nachten verbleven in maart 2025