Warm/mineraalwaterbronnen

Beoordelingen van Hotel Kinparo

3.5 out of 5
Hotel Kinparo
Seto 1090, Toyooka, Hyogo

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 32 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

KAZUMASA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
従業員の方の対応も施設もとても良かったです。 温泉街まで少し遠かった点くらいしか不満はありません。滞在するには申し分ないです。
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

あいと

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Isabella

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kinparo Hotel was exceptional. It’s rated a 3•.in Japan. But anywhere else it would be minimum 4* or 5*. Our room was beautifully decorated with an amazing view of the mountains and ocean.it was a real treat to stay in this lovely hotel. It’s also only 10 min drive / shuttle bus from Kinosaki which a lovely spa / onsen town with weeping willows on s small canal. The hotel is a hidden gem.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Kinparo Hotel op 18 okt 2023
Dear SandraThank you for staying at Hotel Kinparo this time.Thank you very much for your warm email.If you have a chance, please come visit us again.We'll be expecting you

8/10 – Goed

Seyed Mohammad

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly, quiet and relaxing hotel. The only problem I had was limited number of dishes on the menu and only serving the dinner.
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

takumi

Reisde met familie en kleine kinderen
女性は親しみやすい接客をされる印象。 丁寧な言葉遣いで接客される方とのギャップは 結構感じました。 好みだと思います。
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

TAKASHIMA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Shinichiro

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Ripley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Nobuhiro

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Jean

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tranquility Aimabilite du personnel
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Sze Mui Magil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

dong won

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
온천과 라멘집이 있어좋은 호텔
직원들도 친절하고 기노사키온센까지 송영서비스도 해 주셨습니다.!! 무엇보다도 온천이 있어서 좋았습니다.!! 그리고 9:30분 부터 라멘가계를 하는데 너무 맛있었고 친구들과 사께 2병을 마셨네요
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

NORIO

3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Toshiko

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

CHUI HA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
配套很好,溫泉景觀優美,服務態度很友善
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

kana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

2/10 – Ontzettend slecht

???

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
晩御飯がないと説明受けたのに 部屋に食事の注文19時までのオーダーが写真付きでおいてある 無神経にもほどがある 気配り足りないにもあまりである
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

hidetaka

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
城崎マリンワールドに隣接しているため、城崎マリンワールドに行くなら最適。ただ、夕食なしのプランだと近隣に食事のとれるところがあまりないので、夕食難民になります。
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Takahisa

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックインからアウトまで、スタッフの方の対応が気持ちよかったです。
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

HIROSHI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Masayuki

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの数が少し少なく感じた!出迎えもなく、客室案内もフロント一人で回してました
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

ayumi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

ましお, 奈良県

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフもお風呂もお部屋も朝食もすごくよかった、今度は夕食付きで行きたいです。 たのしかったです。 ありがとうございました。
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

YOSHINOBU

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
全室オーシャンビュー。小さなお子様連れの方と同じフロアでしたが静かで遮音性が高いと感じました。温泉の質も良く、大浴場前のマッサージチェアも無料。無重力モードがおすすめ。温泉街を歩いて疲れた足がすーっと楽になりました。施設はそれなりに年を経ているはずですが、食堂、廊下、客室などしっかりと手入れをされており、とてもきれいで感心しました。城崎マリンワールドも徒歩で行け、チェックアウト後もホテルに車を置かせて貰えるので助かりました。
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

TATSUYOSHI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

toshie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
早餐
非常好吃的甜蝦
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
接客が丁寧で気持ちよかったです。
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

toshiyuki

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019