Exterieur

Beoordelingen van Het Gravenhof

3 out of 5
Het Gravenhof
Oostendestraat 343, Torhout

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 4 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 4 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 4 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 4 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 4 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Netheid: Enkele dode vliegen op de vensterbank. Na de eerste overnachting waren de bedden niet opgemaakt, ontbrak handdoekverschoning, dit waarschijnlijk i.v.m. 'n groot feest. Onverwachte rioollucht toen we 's avonds op de kamer kwamen, wegens een defect aan het riool. Te kleine kamer, c.q. badkamer voor de gevraagde prijs exclusief ontbijt waarvoor nog 15 euro p.p./ nacht bijbetaald moest worden. Het ontbijt voldeed en was goed. De bediening vriendelijk en de rondleiding door onze gastheer door de tuin werd zeer gewaardeerd.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Georges

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genieten van een goed bed na een cullinair feest
Na een feest in het Gravenhof, met excellente keuken, is een verblijft in het hotel de ideale oplossing. Een degelijk bed een regendouche na het ontwaken en een lekker ontbijt voor 109 euro alles samen. Bovendien heb je geen zorgen voor alcoholcontroles op de baan.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Stéphanie op 7 jan 2019
Dank u voor deze mooie verwoording Een gelukkig nieuwjaar alvast

4/10 – Matig

Philippe

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Zaakvoerder op 7 jul 2020
Heer Philippe, Wij verschieten van uw beoordelingscijfer, wij waren er ons niet van bewust dat er iets niet naar uw wensen was. Kan u deze nader verklaren aub zodat wij u en andere gasten in de toekomst een goeie service kunnen geven? Mvg Stéphanie

6/10 – Redelijk

Tommy

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Gravenhof op 25 apr 2019
Dear Tommy Thank you; Is it possible to let us know what that we could improve to make your stay better?