Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor 't Huys van Steyns





Geniet van dagelijks een gratis receptie, een terras en een tuin bij 't Huys van Steyns. Avontuurlijke reizigers kunnen fietsen bij dit hotel.
Naast een bibliotheek en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot wifi in de kamer (toeslag).
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 129
inclusief belastingen en toeslagen
24 aug - 25 aug
Kameropties
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Ventilator
Tempur-Pedic
Aparte slaapkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Henisstraat 20, Tongeren, 3700
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.00 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer EUR 22 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 100 per voertuig (retour)
- Betaald parkeren: EUR 10 per dag
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 27.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in België een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
t Huys van Steyns
t Huys van Steyns Hotel
t Huys van Steyns Hotel Tongeren
t Huys van Steyns Tongeren
't Huys van Steyns Hotel
't Huys van Steyns Tongeren
't Huys van Steyns Hotel Tongeren
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over 't Huys van Steyns
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
15 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Brigitte
15 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer leuk hotel voor een bezoek aan Tongeren !
Brigitte
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Ann
25 sep 2022
Ann
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
viviane
Reisde met een groep
13 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
viviane
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
FGPM
6 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
FGPM
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Jolanda
Reisde met partner
30 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jolanda
2 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Andreas De
Reisde met een groep
24 feb 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas De
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Margritte
Zakenreiziger
17 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Margritte
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Helen
27 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helen
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Frank
Zakenreiziger
15 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel met historiek
Frank
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Peter, Gent
Reisde met partner
22 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
3 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 dec 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 dec 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Fr
29 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend.
Fr
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Lutgardis
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lutgardis
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
14 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 aug 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Maarten
18 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tiptop
Maarten
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Sofie
14 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sofie
1 nacht verbleven in januari 2019