Keyla Inn
Pension aan het strand van Thulusdhoo-eiland met gratis parkeerplaatsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Keyla Inn





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Een bidet
Een privébadkamer
Kookgerei, borden en bestek
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed laden

Standaard kamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Een bidet
Een privébadkamer
Kookgerei, borden en bestek
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rehendi Hingun, Thulusdhoo Island, Kaafu Atoll
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Wave Crest Retreat
Wave Crest Retreat
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: USD 6.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 2 jaar oud.
- Transferkosten
- per boot: USD 25 per volwassene (enkele reis)
- Transfer per boot: USD 25 per kind (enkele reis), van 6 tot 12 jaar oud
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer USD 5 voor volwassenen en USD 3 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 30 per persoon
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Keyla Inn Thulusdhoo Island
Keyla Thulusdhoo Island
Guesthouse Keyla Inn Thulusdhoo Island
Thulusdhoo Island Keyla Inn Guesthouse
Guesthouse Keyla Inn
Keyla
Keyla Inn Guesthouse
Keyla Inn Thulusdhoo Island
Keyla Inn Guesthouse Thulusdhoo Island
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Keyla Inn
Beoordelingen
7,6
Goed
7,4/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
24 feb 2024
5 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Vilmars
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vilmars
6 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Eva
20 nov 2022
Eva
4 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Mariano
29 mei 2020
Mariano
3 nachten verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Refused at hotel after payment
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Liridon
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr zufrieden
Liridon
6 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 mei 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019