3 buitenzwembaden, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Princess Inspire Tenerife

4 out of 5
Princess Inspire Tenerife
Avenida Bruselas Nº 1,, Costa Adeje, Adeje, Tenerife

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 103 van 224 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 92 van 224 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 224 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 224 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 224 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service prima personeel heel vriendelijk drankjes erg duur in het hotel voor Spaanse begrippen
11 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van JL op 26 jan 2020
Geachte klant, Bedankt voor uw bezoek en voor uw opmerkingen, die ons helpen onze services van dag tot dag te verbeteren. We hopen je in de toekomst weer te zien. Met vriendelijke groeten José Luis

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, eten prima ,vriendelijk personeel. Kortom top
7 nachten verbleven in december 2019
Reactie van carlos op 17 dec 2019
Thank you so much. Hope to see you soon. Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Echt een tof hotel, bij binnenkomst goede uitleg en ook gelijk naar de kamer. Betaling altijd in orde en ook ontbijt is mega lekker en veel.
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van José Luis op 19 jun 2019
Geachte klant, hartelijk dank voor uw bezoek en voor uw uitstekende beoordeling. We hopen je weer te zien. Groeten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
over het algemeen heel goed ,spijtig bij ontbijt geen vers fruitsap
7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van José Luis Lima op 18 mrt 2019
Dear Guest thank you for your visit and for valuing our Hotel Bahía PRincess. Regarding your comment about the fresh fruit, generally we do not offer fresh juice, but on request our staff is pleased to offer fresh juices for the Price shown in the Price list. Once again thank you for your time and look forward to seeing you in a near future. Kind Regards José Luis Lima

8/10 – Goed

Benny, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel kort bij de zee en promenade.
Geen mega groot hotel dus iets minder druk. Vriendelijk personeel. Het hotel domein heeft een groot niveau verschil en veel trappen. Ruime, propere kamer met terras. Uitgebreid ontbijt en diner buffet met voldoende keuze. Bijzonder leuk dat er ook een aantal tafels buiten staan om te eten. Wel veel omgevingslawaai van de straat en het naastliggende hotel dat op dit ogenblik wordt gerenoveerd. Het water van 2 van de 3 zwembaden was erg koud ondanks het mooie weer tijdens de herfstvakantie. Leuk was dat er de 2de dag plots een ijsemmer met fles cava en 2 glazen op onze kamer stond. Die werd ons aangeboden omdat we er voor de 2de maal logeerden.
9 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Dionne, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en zuiver hotel
Mooi en zuiver hotel, dicht bij de boulevard en het strand, lekker ontbijt. Veel leuke restaurants in de buurt.
7 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Rene, Maastricht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
uitstekend hotel
personeel zeer vriendelijk en behulpzaam overal goed gepoetst zowel kamers als openbare ruimtes wij hadden alleen ontbijt maar tussen de middag een hapje eten is zeer goed betaalbaar leuk entertainment al met al uitstekend hotel

8/10 – Goed

Joris

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dichtbij strand en restaurants, mooie zwembaden.
Begin maart een week overnacht in dit hotel. We hadden een ruime kamer die in goede staat verkeerde, met uitzicht op de bergen en een groot balkon (we zaten bovenin op de hoek, mogelijk één van de betere kamers). Er werd goed schoongemaakt. De bedden waren behoorlijk hard. De meeste gasten in het hotel tijdens ons verblijf waren Brits en Duits en bijna allemaal aardig op leeftijd. Het personeel was behulpzaam, maar qua vriendelijkheid zat er wel veel verschil. Sommigen waren erg vriendelijk, vrolijk en hartelijk, terwijl anderen nogal kortaf en chagrijnig overkwamen. Deze ervaring hadden wij overigens ook bij de restaurants en andere toeristische tentjes in dit gebied. Het ontbijt was uitgebreid, wat ons hieraan tegenviel was dat er bijbetaald moest worden voor de versgeperste sinaasappelsap. Voor koelkast, kluisje en nieuwe strandhandoeken moest ook extra betaald worden. Vanaf het hotel ben je zo bij de restaurantjes en bij het strand. De bus stopt bijna voor de deur. Huur een auto om het prachtige binnenland en de plaatsjes aan de noordkust te bezoeken, want Costa Adeje zelf bestaat alleen maar uit hotels, horeca en toeristische winkeltjes.
Uitzicht vanaf balkon
Hotel vanaf zwembad

2/10 – Ontzettend slecht

Safiya, Nederlands

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is not 4 stars at all. NO even complimentary water bottle in the room, for refrigerator we had to pay, also no slippers, no bathrobe (in the 4 stars hotel).... NOt recommended at all!!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Betsy

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ayaka

4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Patrick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff in the restaurants are great and work very hard!
8 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Princess – Customer Care Team op 22 feb 2024
Dear guest,First of all I would like to thank you for choosing the Princess Inspire Tenerife hotel to spend your holiday and for taking the time to write a review.Your nice comments will be passed on to the restaurant staff.I hope to welcome again in our premises in the future.

10/10 – Uitstekend

Rafael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Francis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bel hôtel, bien entretenu, quelques finitions à revoir dans les chambres. Personnel agréable mais aucun ne maîtrise la langue française. Anglais indispensable… Déçu qu’aucune boisson ne soit incluse dans la demi-pension, tout est payant même une bouteille de 25cl d eau à 2,60 euros. Parking dans l’hôtel à 15 euros la journée exorbitant , dans la rue impossible de trouver une place. Fin du séjour on vous remet la note à régler sans même vous demander comment le séjour s’est passé…. Superbe hôtel quand même malgré toutes ces remarques et mer à 100 mètres, emplacement idéal, je pense y revenir si mes remarques sont prises en compte.
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Service clientèle de Princess op 11 feb 2024
Cher client,Merci beaucoup d'avoir choisi l'hotel Princess Inspire Tenerife pour passer vos vacances et pour vos aimables commentaires sur l'apparence et la propreté des lieux ainsi que sur l'amabilité du personnel.Il est vrai que nous ne disposons pas de beaucoup de membres du personnel maitrisant la langue française mais certains, á la réception et au bar, le parle trés correctement.Je suis désolé que personne ne vous ait demandé comment s'est déroulé votre séjour et je m'en excuse, cela n'est pas dans nos habitudes.Nous allons prendre en compte vos remarques pour améliorer les points mencionés et avoir le plaisir de vous accueillir á nouveau dans un avenir proche.Je vous prie d'agréer l'expression de mes sentiments distingués.

8/10 – Goed

Gunnar Peter

14 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Tatjana Ngalula Ndengeja

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
8 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Plácido González - Manager op 8 jan 2024
Dear Guest,Thank you for your review of our Hotel Princess Inspire Tenerife, we are pleased that our hotel and services met your needs during your stay.Thank you for your time and I look forward to see you again in the near future.Yours sincerely,Plácido GonzálezManager

10/10 – Uitstekend

Giusi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manca parcheggio
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Plácido González - Manager op 26 okt 2023
Gentile ospite,Grazie per la sua recensione sul nostro Hotel Guayarmina Princess, siamo lieti che il nostro hotel e i nostri servizi abbiano soddisfatto le sue esigenze durante il suo soggiorno.La ringrazio per il suo tempo e mi auguro di rivederla nel prossimo futuro.Cordiali saluti,

10/10 – Uitstekend

Thorsteinn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Plácido González - Manager op 26 okt 2023
Dear Guest,Thank you for your review of our Hotel Guayarmina Princess, we are pleased that our hotel and services met your needs during your stay.Thank you for your time and I look forward to see you again in the near future.Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Summer break
Fantastic hotel just one complaint not enough sunbeds. Be warned you havevto book them on line 24 previous
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Placido op 15 jul 2023
Dear Guest,Thank you for your fantastic review of your recent stay at our Princess Inspire Tenerife Hotel.Thank you for your time and I look forward to welcoming you back in the near future.Yours Sincerely, Placido GonzalezDirector

10/10 – Uitstekend

Daniel

5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Placido op 15 jul 2023
Dear Guest,Thank you for your fantastic review of your recent stay at our Princess Inspire Tenerife Hotel I look forward to welcoming you back in the near future.Yours Sincerely, Placido GonzalezDirector

10/10 – Uitstekend

colette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van RRPP op 17 jun 2023
Dear Guest,Thank you for your review of our Princess Inspire Tenerife Hotel, we are pleased that you describe us a highly recommend Hotel.We hope to see you again in the near future.Yours sincerely,Plácido GonzálezManager.

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stunning hotel
Absolutely loved the place such a stunning beautiful hotel and the staff from the reception to the bar actually every single person working there were so nice and welcoming and very helpful. Only thing the food in the buffet wasn’t very good not a great selection
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Placido op 6 mei 2023
Dear Guest, Thank you for your excellent review of your recent stay at our Princess Inspire Hotel.I would like to thank you for your positive comments in particular about our stunning beautiful hotel and our the staff.Thank you for your time and I look forward to welcome you back in the near future.Yours sincerely,Plácido GonzálezManager

8/10 – Goed

Jon Egill

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Placido op 6 mei 2023
Dear Guest Thank you for your good rating.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Bartosz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and modern hotel, perfectly located close to shops ,restaurants ,5 min walk from the beach.Good food and friendly professional staff.Recently renovated so everything brand new. Definitely recommend.
5 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Manager op 4 apr 2023
Dear Guest,Thank you for your excellent review of our Princess Inspire Tenerife Hotel, we are glad that our staff were able to meet all of your needs during your stay.Thank you for your time and I look forward to have the pleasure to welcome you back.Yours sincerely,Plácido GonzálezManager

10/10 – Uitstekend

Borkur Kjartansson

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Manager op 4 apr 2023
Dear Guest,Thank you for your review of our Princess Inspire Tenerife Hotel, we are glad that our Hotel and staff were able to satisfy all your needs during your stay.Thank you for your time and I look forward to welcome you again in the near future.Yours sincerely,Plácido GonzálezManager

10/10 – Uitstekend

Nína Margrét

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hingað förum við aftur sem allra fyrst
Frábært Hotel í alla staði. Mæli með að dvelja á Princess. Frábær staðsetning þar sem allt er við hendina, stutt niður á strönd, allar verslanir og stutt í hraðbrautina ef þú ert að fara eitthvað lengra. Hótelið sjálft er mjög fallegt að innan sem utan, vel við haldið. Frábært að hafa þrjár sundlaugar. Fyrst vissum við ekki að við ættum að panta bekki við sundlaugina í appi en það var aldrei til vandræða að fá bekk. Allt mjög aðgengilegt. Herbergið var mjög rúmgott. Allt mjög snyrtilegt, stórir skápar og svalirnar rúmgóðar, sem var gott að sitja á til að vera á í sólbaði. Rúmin eru sérstaklega góð og með sæng eins og við erum vön. Eina sem mætti bæta var að hafa meiri tilbreytingu í morgunmatnum miða við hótelið sem við vorum á áður þó að morgunmagurinn var frábær þarna líka. Þarna voru glæsileg skemmtiatriði á kvöldin sem mikið var lagt í. Spennandi afþreying var í biði sem hver og einn gat valið um. Mæli algjörlega með þessu hóteli fyrir alla.
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van reception manager op 30 mrt 2023
Good morning Nina,We would like tot hank you for the nice review.We hope to welcome you here again in the near future.Kindest Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Rykielle

4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Manager op 4 apr 2023
Dear Guest,We apologise for not being able to meet your expectations, but without comments from you I cannot answer to manage your disappointment.I hope to have the opportunity to surprise you positively in a future occasion.Yours sincerely,Plácido GonzálezManager

10/10 – Uitstekend

Brynjólfur Viðar

15 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van reception manager op 3 mrt 2023
Good afternoon,Thank oyu very mcuh for your very good review.We hope to welcome you again in the near futureKindest Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Ruben

5 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van reception manager op 21 mrt 2023
Good morning, Thank you for the time in giving a review. We are anyway surprised because you did not come to the Hotel and we are wondering how you can write a review if you did not used the services? Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

KIM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van reception manager op 3 mrt 2023
HI Kim,Thank you very much for your very good review.We hope to welcome you again in the near future.Kindesdt Regards,Simon

10/10 – Uitstekend

simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Manager op 8 feb 2023
Dear Guest,Thank you for your excellent review of our Princess Inspire Tenerife Hotel, we are glad that our staff were able to meet all of your needs during your stay.Thank you for your time and I look forward to have the pleasure of welcoming you back.Yours sincerely,Plácido GonzálezManager

10/10 – Uitstekend

sam

4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Manager op 4 apr 2023
Dear Guest,Thank you for your review of our Princess Inspire Tenerife Hotel, we are glad that our Hotel and staff were able to satisfy all your needs during your stay.Thank you for your time and I look forward to welcome you again in the near future.Yours sincerely,Plácido GonzálezManager

10/10 – Uitstekend

Sten

4 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Manager op 8 feb 2023
Dear Guest,Thank you for your excellent review of our Princess Inspire Tenerife Hotel, we are glad that our staff were able to meet all of your needs during your stay.Thank you for your time and I look forward to have the pleasure of welcoming you back.Yours sincerely,Plácido GonzálezManager

10/10 – Uitstekend

Francesca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like: Staff were really friendly and approachable. Nothing was too much trouble. Everything was clean and fresh after the refurbishment. The large, heated swimming pool was perfect for us to do some serious swimming. Close to coastal walks. Not to like: Too many steps! To enter the hotel, you have to go up, then down to the main lobby. Then take 52 steps down to the restaurant and the lift wasn't easy to find. The food was fresh and replenished quickly, but not that hot. The spa was underwhelming. The sauna wasn't hot, the massage jets in the outdoor pool were disappointing. There was no door to the bathroom, and a mirrored sliding door to the shower/toilet, which was somewhat transparent.
10 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Manager op 27 jan 2023
Dear Guest,Thank you for your excellent review of our Princess Inspire Tenerife Hotel, we are glad that our staff were able to satisfy all your needs during your stay.I would also like to thank you for your positive comments about the refurbishment, the swimming pool and the location.I have taken good note of all your comments, which help us to improve our service levels. Thank you for your time and I look forward to welcoming you back in the near future.Yours sincerely,Placido GonzálezManager

8/10 – Goed

Adam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superb Hotel
A great hotel, however the Spa experience was poor, with us sat waiting for treatments for some time, with the staff knowing no one was in to do them. Shambolic
7 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Manager op 27 jan 2023
Dear Guest, Thank you for your review of our Hotel, we are glad that our staff were able to satisfy all your needs during your stay.I have taken note of your suggestions concerning the spa, we will take them into account in order to maintain our service levels. Thank you for your time and I look forward to seeing you again in the near future.Yours sincerely,Placido GonzalezManager

10/10 – Uitstekend

Heather

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great holiday over new year
Great hotel , couldn’t really fault it. All the Amenities you’d expect from a 4 star hotel. Staff were exceptional, friendly and happy to help. We were there for new year and they really made an effort with dinner and entertainment- pity they were a bit late with the 12.00 countdown! 😀 food was great with plenty of choice. We also ate in ‘the one’ which is there a la carte restaurant for gold members. Food was nice but nothing special and less choice than the food market. It wasn’t very busy either so not the same atmosphere. Hotel has a good location too near the beach and bars and restaurants. We had a side room because we asked for a quiet room but did hear noise from a neighbouring karaoke bar and late homecomers on the street below. Just a note if you are less mobile there are 51 steps from reception to the restaurant! Keeps you fit if nothing else! Would recommend this hotel
8 nachten verbleven in december 2022
Reactie van reception manager op 5 jan 2023
Good morning Heather, we would like to thank you for taking the time to write your review. Also thank you for your impressions on restaurant "The One", this will help us to improve our services. See you soon!

6/10 – Redelijk

Fadil, Adliswil

Reisde met familie
Reactie van Manager op 27 jan 2023
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for taking the time to write a review about our hotel Guayarmina Princess.We apologise for not being able to meet your expectations, but without comments from you I cannot answer to manage your disappointment.I hope to have the opportunity to surprise you positively in a future occasion.Yours sincerely,Placido GonzálezManager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2022
Reactie van reception manager op 21 dec 2022
Good evening, thank you for taking the time to leave a revue. We are extremely happy you spend a nice holiday with us and we hope to welcome you again in the near future. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Adrian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van reception manager op 21 dec 2022
Good evening Adrian, thank you for taking the time to leave a revue. We are extremely happy you spend a nice holiday with us and we hope to welcome you again in the near future. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Holly

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van reception manager op 21 dec 2022
Good evening Holly, thank you for taking the time to leave a revue. We are extremely happy you spend a nice holiday with us and we hope to welcome you again in the near future. Best Regards

8/10 – Goed

Tinashe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was beautiful, we arrived the day after it reopened and it was perfect, staff are amazing and the hotel is beautiful. Only slight issues were that we weren’t made aware that the nightclub/bar in the hotel wasn’t ready which meant we weren’t able to use that facility that we were really looking forward to and missed out on the entertainment that was to be in that venue which was more our style. Hotel was super clean and drinks were great, the hotel started to get busier as the days were going on and the staff adapted, there were slight issues with food/capacity but this is expected when a hotel has just reopened. Overall lovely hotel and I would love to come back when the bar is open as I think it would make the experience perfect.
7 nachten verbleven in november 2022
Reactie van reception manager op 21 dec 2022
Good evening Tinashe, thank you for taking the time to leave a revue. We are extremely happy you spend a nice holiday with us and we hope to welcome you again in the near future. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Declan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Adriá

2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Bruno

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Vidar

Positief: Personeel en service
28 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van JL op 15 mrt 2020
Estimado Cliente, muchas gracias por haberse alojado en nuestro Hotel Bahía Princess y esperamos verle pronto de nuevo. Un saludo José Luis

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van JL op 9 mrt 2020
Dear Guest, thank you for visiting our Hotel Bahia Princess and for your excellent rating. Hope to sea you again in a near future. Kind Regards, José Luis

10/10 – Uitstekend

Brynjolfur

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frí úr frostinu
Góð þjónusta á góðum stað. Hressingardvöl
7 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mi sarebbe piaciuto qualche serata danzante con balli tradizionali anziché solo musica per giovani. Cosa ci è piaciuto? Ia varietà del cibo ed il servizio ristorante.
14 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van JL op 4 mrt 2020
Gentile cliente Grazie mille per aver soggiornato nel nostro Hotel Bahía Princess e per la sua eccellente valutazione. Prendiamo nota della tua raccomandazione e la invieremo ai responsabili del suo miglioramento. Grazie ancora e speriamo di avere una prossima visita. Cordiali saluti, José Luis

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My daughter and I really enjoyed our stay at Bahìa Princess. The staff was very friendly and the overall experience was very good. The food was good, the pool area was always clean and in good shape. Highly recommended
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van JL op 21 feb 2020
Dear Guest, thank you for having stayed in our Hotel Bahía Princess and for your excellent rating and recomendation. We really hope to welcoming you once again in a near future. Yours Sincerely José Luis