Dakterras

Beoordelingen van LABRANDA Suites Costa Adeje

4 out of 5
LABRANDA Suites Costa Adeje
Avenida Bruselas 8, Adeje, Tenerife

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 61 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 107 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 290 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jurgen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adults only zwembad
8 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer die wij hadden zeker aan vervanging toe bad,deur,gordijnen badkamer helemaal en ganse hotel op fris buurt
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van PPRR op 30 okt 2019
Dear madam /sir, We would like to thank you for your stay with us and your feedback. We have taken note of your comments in order to improve our service. We apologize if during your stay at any time the service has not been as expected. Kind regards,

8/10 – Goed

Kimberley

Positief: Personeel en service
Leuke vakantie met de kids
We hebben een leuke vakantie gehad met de kinderen. Ligging is zeer centraal. De kamers waren basic maar werden wel alle dagen gepoetst. Het eten was goed en de keuze redelijk. Het personeel was vriendelijk en er was alle dagen entertainment voor kinderen en volwassenen. We gaan zeker nog een keertje terug met de kinderen maar dan gaan we wel een "upgrade" nemen. Het was een aangenaam verblijf.
9 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van RRPP op 23 aug 2019
GERAAMDE KLANT, Hartelijk dank voor uw evaluatie en opmerkingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van PPRR op 20 apr 2019
Thank you so much for you review. Kind Regards Guest Realtions

6/10 – Redelijk

tessa, belgie

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk familie hotel
Avondanimatie (volwassenen ) was ondermaats, ligging van het hotel was pluspunt, het eten was goed en uitgebreid maar er was weinig variatie! Maar toch voor herhaling vatbaar
4 nachten verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Redelijk hotel. Goede ligging
Personeel is behulpzaam. kamer was pover en aan renovatie toe. Weinig opberg mogelijkheden. Al bij al toch leuke vakantie gehad.

10/10 – Uitstekend

Natalie Louise

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantyplace will definitely be returning
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van GUEST SERVICES op 23 mei 2024
Dear Natalie Louise,Thank you for your positive feedback! We look forward to welcoming you back at Labranda Suites Costa Adeje. Fuencisla IglesiasGuest Services

10/10 – Uitstekend

Euan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van RELACIONES PUBLICAS op 3 mei 2024
Estimado Euan,Agradecemos enormemente su valoracion positiva.Estamos encantados que haya disfrutado de su estancia y esperamos volver a verle pronto.Un saludo

10/10 – Uitstekend

filippo, Paese

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van GUEST SERVICES op 22 apr 2024
Dear filippo,Thank you for your positive feedback. We are delighted to hear that you had a top experience at Labranda Suites Costa Adeje. We look forward to welcoming you back soon.Fuencisla IglesiasGuest Services

10/10 – Uitstekend

Louise

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van GUEST SERVICES op 22 apr 2024
Dear Louise,Thank you very much for your positive review.We hope to see you again soon.,Kind regards

4/10 – Matig

Mark

Reisde met familie
Nice hotel but very poor service. We were initially placed in a room with broken flooring and air-con. The hotel admitted they were aware of the issues but said the hotel was full and shrugged their shoulders. They couldn't even offer a fan, said the hotel didnt have them despite staff having them on their desks behind reception. No still water on most days during breakfast or dinner. Emailed reception several times but just ignored. Many other guests said the same thing and online reviews suggest reception dont answer phone or emails. Nice hotel let down by poor management.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van GUEST SERVICES op 14 apr 2024
Dear Mark, Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Rest assured that we take your comments seriously and will address the issues with our team to ensure this does not happen again. Regarding the broken flooring and air-con, we are committed to maintaining high-quality standards, and we apologize for falling short in this instance. As for the availability of still water and the responsiveness of our reception, we will investigate these matters further. Your valuable feedback will help us improve our services. Warm regards, Fuencisla IglesiasGuest Services

8/10 – Goed

Lucian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
👌
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van RELACIONES PUBLICAS op 11 apr 2024
Estimada Lucia,Agradecemos enormemente su valoracion positiva y nos complace que ha disfrutado de su estancia con nosotros.Un saludo

10/10 – Uitstekend

Marc & jacqui

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dont read negative reviews . Im very fussy and loved this hotel Garden suite adults section room 1001 all inclusive . Will be returning
14 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van GUEST SERVICES op 28 mrt 2024
Dear Marc & Jacqui, hank you for your kind words! We are delighted to hear that you enjoyed your stay in the Garden Suite. We look forward to welcoming you back soon. Warm regards, Fuencisla Iglesias Guest Services

8/10 – Goed

Kathrin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolle Lage, saberes Apartment. Das Essen war sehr lecker, bei HP kostenloses Wasser auch im Zimmer ( heutzutage leider eine Ausnahme), nette und hilfsbereite Mitarbeiter, schöne Rooftop Bar. Ich kann das Hotel weiterempfehlen.
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van GUEST SERVICES op 21 mrt 2024
Liebe Kathrin, vielen Dank für Ihr tolles Feedback! Es freut uns sehr, dass Sie die zentrale Lage, das leckere Essen und die hilfsbereiten Mitarbeiter genossen haben. Wir sind stolz auf unsere kostenlose Wasserbereitstellung und die schöne Rooftop Bar. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, Fuencisla Iglesias

8/10 – Goed

Santina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buona
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van GUEST SERVICES op 15 mrt 2024
Caro Santina,Siamo lieti di sapere che il vostro soggiorno è stato piacevole.Saremo lieti di rivedervi.Cordiali saluti

10/10 – Uitstekend

Chloe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van GUEST SERVICES op 14 mrt 2024
Dear Chloe,Thank you fro your positive review.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel .. Spotlessly clean and not usually a fan of buffet style food but the food was fabulous .. lots of choice . We would definitely stay here again . Lola on reception was very good.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van GUEST SERVICES op 29 feb 2024
Dear Jacqueline,Its a pleasure for us to hear you have enjoyed your stayed.Please dont hesitate to contact us for a future stay.Kind regards

2/10 – Ontzettend slecht

Bjarne

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
forfærdeligt der mangle alt ,ingen skraldespand,
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van GUEST SERVICES op 29 feb 2024
Kære Bjarne, tak for din anmeldelse af Labranda Suites Costa Adeje. Vi beklager, at du ikke var tilfreds med dit ophold. Vi har noteret din feedback om manglende faciliteter og vil tage dette i betragtning. Vi sætter pris på din ærlighed og bestræber os altid på at forbedre vores gæsters oplevelser. Med venlig hilsen, Fuencisla Iglesias, Gæsteservice

10/10 – Uitstekend

Lauren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic stay!
Great stay at Labranda Suites Costa Adeje, clean, comfortable, spacious rooms. Breakfast was really nice each morning. Close to shopping centres, restaurants and bars. All staff were tentative and kind.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van GUEST SERVICES op 29 feb 2024
Dear Lauren,Thank you for your positive value we hare so happy to hear you have enjoyed your stay.We hope to see you very soon between us.Kind regards

10/10 – Uitstekend

feride

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van GUEST SERVICES op 21 mrt 2024
Dear Feride,We would like to thank you for your positive review.We hope to see you again soon,Kind regards

8/10 – Goed

Richard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Rooftop solarium was very nice Pool beds are mostly in the shade due to been central in the complex Would recommend it for a good base
8 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Fuencisla Iglesias Guest Services op 15 feb 2024
Dear Richard, thank you for your positive review of Labranda Suites Costa Adeje. We are delighted to hear that you enjoyed the rooftop solarium. We appreciate your feedback regarding the pool beds and will take it into consideration. We are glad that you would recommend our hotel as a good base. We hope to welcome you back in the future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Voorzieningen
Great suites. Lovely staff. Nice warm pools. Would highly recommend
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van GUEST SERVICES op 21 jan 2024
Dear Mr.Mark,It has been truly a pleasure to read your review, and we would like to thank you for choosing our hotel for your recently holiday.On behalf of the entire team, we would like to thank you for allowing us to serve you and for sharing your wonderful review. We would be thrilled to welcome you back in the future to repeat or even surpass this experience.We will appreciate your loyalty.Please don t hesitate to contact us for a future stay .Sincerely,Guest Services

8/10 – Goed

Giuseppe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo albergo, abbiamo soggiornato 1 settimana in gennaio. Struttura appena ristrutturata camere spaziose, letti comodi ristorante che offre una buona varietà di pietanze, piscine riscaldate lettini comodi. Reception sempre gentili. Rapporto qualità prezzo buona, lo consiglio
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van RRPP op 19 jan 2024
Gentile ospite Giuseppe, grazie per aver soggiornato al Labranda Suites Costa Adeje 4*. Apprezziamo il suo positivo feedback, che è importante per noi . Saremo lieti di accoglierla nuovamente come nostro ospite. Grazie per aver dedicato del tempo a scrivere questa recensione. Cordiali saluti, Servizio ospiti

10/10 – Uitstekend

Melanie

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great weekend stay!
My sister and I enjoyed our 3 night stay here. The hotel staff were lovely and helpful. The hotel was always very clean and felt very safe. The food was better than we expected having read other reviews. Lots of different food to choose from with options for people who suffer from different allergies. The food we had was always fresh and hot (at some stations you could see chefs preparing and then making the food right in front of you). The one thing we would say is that as someone who suffers from a severe nut allergy, there were not signs at every dish telling you what it was and what allergens it contains. They did have signs at some dishes with allergen information so it would have been helpful to have that at all dishes. The lack of signage meant that my sister was unable to try a number of foods in fear she might have an allergic reaction. This did not spoil our holiday though, as there was still plenty of options that were safe for her! We stayed in the adult only section where there were lots of sun beds and seating areas around the pool. Many sunbeds were reserved very early in the morning meaning it was sometimes quite difficult to get a sunbed that was in the sun (because of the position of the pool, there were many beds in the shade during our January stay) despite signs asking people not to reserve the beds. Overall we had a great stay and will definitely return if we are ever in Tenerife again! Photos included of sea view room and view from elevator area.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van GUEST SERVICES op 19 jan 2024
Dear Mrs.Melanie, We would like to express your appreciation on behalf of the whole team for sharing such a positive review of your stay with us. The fact that you have enjoyed your holiday is for us the best confirmation that we are working in the right direction. Our staff will be very happily to hear your lovely words to them!!Also thank you for all the information given for future customers. Please dont hesitate to contact us for a future stay.The photos are amazing they really show are lovely views!! SincerelyGuest Services

10/10 – Uitstekend

Francesca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van GUEST SERVICES op 2 feb 2024
Dear Francesca,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

E

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super godt
Jeg savnede småting på værelset som f.eks skraldespand på værelset og flere knager rundt omkring. Jeg synes hotellet kunne sørger bedre for at andre gæster overholder reglerne, islr i poolen. Vi oplevede at mange røg omkring poolen.
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van GUEST SERVICES op 21 dec 2023
Kære kunde,Vi sætter pris på dine anmeldelser, som hjælper os med at forbedre og vil blive taget i betragtning af hotellets ledelse.Vi er glade for at vide, at du nød dit ophold, og vi vil med glæde byde dig velkommen tilbage til os.Hele teamet ønsker jer en god ferie.Alt det bedste

8/10 – Goed

Marianne

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van RRPP op 3 dec 2023
Dear Mrs Marianne,We would like to thank you for your positive review.We appreciate you really enjoyed your stay.Kind regardsGuest service

6/10 – Redelijk

Sigridur

9 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van GUEST SERVICES op 21 dec 2023
Thank you for your review!!We wish a Merry Christmas and a happy new year!!Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great all inclusive hotel
Really good choice of food in the buffet restaurant. Very helpful staff on reception. Great hotel for families with young children. Also great for couples in the adult only part of the hotel. Champagne Bar the perfect spot for watching the sunset.
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van GUEST SERVICES op 20 nov 2023
Dear Guest,We would like to thank yo for our appreciation on behalf of the whole team for sharing such a positive review of your stay with us. The fact that you enjoyed your holiday is for us the best confirmation that we are working in the right direction. We will happily share your kind words with our staff who will be honored to hear they made a good impressionon you.We appreciate your loyalty so please dont hesitate to contact us for a future stay.Kind regardsGuest Services

2/10 – Ontzettend slecht

gary

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Food was really poor, we ended up eating out a lot which cost us a lot lots when we were all inclusive My tummie got that poor I ended up soiling myself Thank you Labranda
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 1 nov 2023
Dear Gary,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. we focus on providing the exquisite dining experiences we are renowned for with a generous selection of local Canarian, Spanish and international dishes made with the freshest, prime quality ingredients and personalised culinary offerings at our live cooking stations daily. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,The Hotel Deputy Manager

10/10 – Uitstekend

Maria Lourdes

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal muy amable.
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 22 okt 2023
Estimada Maria Lourdes,Muchas Gracias por su comentario positivo acerca de nuestro hotel! Nos alegra que Ud. haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta.Atentamente,La Subdirectora del Hotel

6/10 – Redelijk

Andrea

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is lovely but there is a massive problem with the food, especially the evening meal! This really needs to be addressed, we paid for all inclusive but ending up eating out which adds to the cost of the holiday!! Rooms are nice, hotel is situated in an ideal place, convenient to everything. Plenty of sun beds around, maids work extremely hard. I would visit again but would do room only
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 9 okt 2023
Dear Andrea,Thank you for sending us your kind and constructive review. We are pleased you were able to take some pleasant memories home with you and we have taken your feedback regarding the areas you raise seriously as we know that we can only improve by listening to our guests. Again, we want to thank you very much for sharing this review of our hotel, and we would be happy to welcome you back to our hotel in the future.Best Regards,The Hotel Deputy Manager

10/10 – Uitstekend

Jara

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 8 sep 2023
Estimada Jara,Nos gustaría darle las gracias por habernos elegido para sus vacaciones y nos sentimos muy honrados de saber que hemos estado a la altura de sus expectativas. Por favor, vuelva a vernos en un futuro no muy lejano.Atentamente,La Subdirección del Hotel

6/10 – Redelijk

Claire

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Food wasn’t great very repetitive
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 15 aug 2023
Dear Claire,Firstly, thank you for writing about your holiday at our Labranda Suites Costa Adeje establishment.It saddens us to read that our hotel did not fulfil your expectations . Although our staff provided a solution, we regret we were unable to satisfy you completely and for any inconvenience caused. In addition, our F&B members are more than happy to assist our guests with their doubts and correct any situation that does not meet our criteria. In addition we are popular for our exquisite buffets prepared by our talented team of chefs who do their utmost to meet the culinary preferences of our guests with varied, prime-quality dishes each day. We are sorry that on this occasion, we could not conquer your expectations, and we will take note of the improvement opportunities you have provided us.We hope to see you again soon at Labranda Hotels & Resorts, till then we wish you all the best.Sincerely,The Hotel Deputy Manager

10/10 – Uitstekend

Juan carlos

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 8 sep 2023
Estimado Juan Carlos,Gracias por valoración, estamos muy contentos de que su experiencia haya sido tan positiva en nuestro Labranda Suites Costa Adeje, le invitamos a volver pronto para mejorar su experiencia.Atentamente,La Subdirección del Hotel

8/10 – Goed

silvia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusta que para disfrutar un poco los adultos están en un lado y lo familiar por otro tranquilita estuvo el sitio
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 4 aug 2023
Estimada Silvia,Gracias por su tiempo y valoración. Nos complace que nuestra zona ideal para familias y perfecta área para Sólo Adultos haya sido de su agrado.Sus comentarios positivos son la mejor confirmación de que estamos trabajando en la dirección correcta.Muchas gracias en nombre de todo el equipo.Sinceramente,El Subdirector del Hotel

10/10 – Uitstekend

Maria Concepcion

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy amables los empleados y la limpieza muy buena
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 24 jun 2023
Estimada María Concepción,Nos enorgullece, sinceramente, el saber que hemos estado a la altura de sus expectativas en una ocasión tan especial y nos encantará tener la oportunidad de volverlos a alojar en un futuro no lejano.Atentamente,La Subdirección del Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
El hotel es muy lindo, y la habitación es súper cómoda y grande. Lo negativo: la comida, pésima calidad.
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 4 jun 2023
Estimado Huésped,Muchas gracias por este comentario y su observación constructiva que ya hemos compartido con el departamento correspondiente para su consideración.Deseamos que hayan disfrutado de un buen viaje de regreso a casa y los esperamos en un futuro próximo en nuestro establecimiento Atentamente,La Subdirección

8/10 – Goed

Dobrin Lyubomirov

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La zona de adultos me gusta
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 24 mei 2023
Estimado Dobrin,Hemos leído con interés su comentario positivo y cómo ha valorado su experiencia y compartirlo con el resto de los viajeros.Una vez más muchas gracias por su tiempo. Esperamos tener la oportunidad de volverlos a saludar en un futuro próximo.Sinceramente,La Subdirección del Hotel.

6/10 – Redelijk

José Vicente

un niño de 14 años paga como un adulto, pues debe dormir como un adulto. imposible dormir en ese sillon que esta para la basura. ni pudo dormir él ni nosotros. Cada vez que se daba vuelta sonaba una orquesta. habitación 544
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 24 mei 2023
Estimado José Vicente,Gracias por tomarse el tiempo de compartir sus comentarios. Aunque desearía que hubiera tenido una experiencia mejor, es de este tipo de comentarios de los que aprendemos y utilizamos para mejorar. Trabajamos duro para ofrecer una experiencia excepcional a nuestros huéspedes, y es evidente que en este caso nos quedamos cortos. Si nos da la oportunidad de ganarnos de nuevo su confianza, puedo asegurarle que haremos todo lo posible para ofrecerle la magnífica experiencia hotelera a la que tantos de nuestros huéspedes se han aficionado.Atentamente,La Subdirección del Hotel

8/10 – Goed

Natasha

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
12 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 24 mei 2023
Estimada Natasha,Le agradecemos mucho su valoración y nos gustaría darle las gracias por habernos elegido para sus vacaciones y nos sentimos muy honrados de saber que hemos estado a la altura de sus expectativas. Estaremos encantados de volver a contar con su compañía en un futuro no muy lejano.Atentamente,La Subdirección del Hotel

10/10 – Uitstekend

Sergio

2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 24 mei 2023
Estimado Sergio,Gracias por su valoración, estamos muy contentos de que su experiencia haya sido tan positiva en nuestro Labranda Suites Costa Adeje, por favor, vuelva pronto para superar aún más su experiencia.Un cordial saludo,La Subdirección del Hotel

8/10 – Goed

Graham

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel and locality
Family trip, stayed here many years ago when called Isla Bonita, not good then but great now.
7 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 22 okt 2023
Dear Graham,A review as positive as yours assures us that we are heading in the right direction with our countless efforts. Thank you for staying with us for your holiday. It would be an honour to serve you again.Kind Regards,The Hotel Deputy Manager

10/10 – Uitstekend

Doris

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
neues schönes Hotel, super Frühstücksbuffet
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 22 okt 2023
Liebe Doris,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Die stellvertretende Hoteldirektorin

8/10 – Goed

Bernhard

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 22 okt 2023
Dear Bernhard,First and foremost, we want to take this opportunity to express our appreciation for your friendly and helpful review. We are also grateful for your constructive feedback, as we are always happy to receive suggestions on how we can make improvements to our services to better satisfy our guest's needs and improve their experiences wherever possible now and in the future.Once again, we want you to know that your description is appreciated. It is nice to know that you had such a good time with us because of our efforts and we hope to have the honour to surpass this experience for you soon.Sincerely,The Hotel Deputy Manager

4/10 – Matig

Richard

Positief: Netheid
Clean And Modern Hotel Shame about the restaurant
Hotel was modern and clean enough. No problem getting a lounger beside the pool. The main problem was with the restaurant. The food was repetitive (breakfast and Dinner) with pizza pasta on every night. We were half board and no one welcomed us as we arrived to confirm our board status so that we could order a drink as we could not use the all inclusive. I ended up chasing waiters about the place trying to get a drink. They weren't very friendly or helpful. We ended up not using the restaurant at all the last few days even though we had paid half board. We reported our issues to reception, but it was obvious they didnt care. Pool bar drinks ridiculously expensive €8 for two small paper cups one of which contained foam, no beer..again went to complain only to be met with rolling eyes from bar staff
7 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 22 okt 2023
Dear Richard,First and foremost, we want to take this opportunity to express our appreciation for your friendly and helpful review. We are also grateful for your constructive feedback, as we are always happy to receive suggestions on how we can make improvements to our services to better satisfy our guest's needs and improve their experiences wherever possible now and in the future.Once again, we want you to know that your description is appreciated. It is nice to know that you had such a good time with us because of our efforts and we hope to have the honour to surpass this experience for you soon.Sincerely,The Hotel Deputy Manager

10/10 – Uitstekend

Céline

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zentrumsnah, guter Service, gutes Buffet
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 22 okt 2023
Liebe Céline,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Die stellvertretende Hoteldirektorin

6/10 – Redelijk

ANDREW

Negatief: Netheid
10 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 22 okt 2023
Dear Andrew,First of all, we would like to thank you for completing our survey and choosing to stay at our Labranda Suites Costa Adeje.We strive to take care of every detail for our guests to ensure a comfortable and memorable stay in our facilities. Therefore, we are sorry if this was not the impression you received, and we apologise that your holiday did not live up to all your expectations on this occasion. Our staff members are always available to assist our guests with any queries they may have and will do their best to resolve them. However, we will pass your comments on to our teams for their attention and thank you again for your feedback.We hope you had a pleasant stay, and that you will continue to consider Labranda Hotels & Resorts in your future holiday plans.Sincerely,The Hotel Deputy Manager

10/10 – Uitstekend

Leon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 22 okt 2023
Dear Guest,Thank you very much for your feedback and we would like to thank you for choosing us for your holiday and we are very honoured to know that we have lived up to your expectations. We would be delighted to have you back in our company in the not too distant future.Kind regardsThe Hotel Deputy Manager

10/10 – Uitstekend

Monika

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Labranda Suites Costa Adeje op 22 okt 2023
Dear Monika,Thank you very much for your review and we would like to thank you for choosing us for your holiday and we are very honoured to know that we have lived up to your expectations. We would be delighted to have you back in our company in the not too distant future.Kind regardsThe Hotel Deputy Manager