2 buitenzwembaden, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Hotel Las Aguilas Tenerife, Affiliated by Melia

4 out of 5
Hotel Las Aguilas Tenerife, Affiliated by Melia
Calle Doctor Barajas 19, Puerto de la Cruz, Santa Cruz de Tenerife

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 49 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 36 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 95 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 95 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Tippi

7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel las Águilas op 20 sep 2023
Muchísimas gracias por su reseña. Saludos

10/10 – Uitstekend

Saskia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima!
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 3 mrt 2023
Dear Saskia, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
decent rooms, good breakfast, enough parking possibilities
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Luis Alberto

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazon pool with a beautiful view.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 7 mei 2024
Dear Luis Alberto, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 – Goed

Jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel surroundings are amazing, views are stunning. The food you can find something to eat but would get tiring if you were to eat there all week. The hotel is spotless, the rooms could do with a little updating the furniture looks tired and worn. But i would recommend the hotel.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 29 apr 2024
Dear Jacqueline, Thank you very much for sharing your opinion of our hotel and your stay. We are happy to know that you enjoyed your holidays and have also taken note of your recommendations. We hope to see you again in the near future. We remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Rodica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gustó mucho
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 15 apr 2024
Estimado Cliente, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones y por su evaluación y la excelente puntuación. Esperamos poder volver a recibirle pronto nuevamente. Quedando a su entera disposición, Reciba un cordial saludo, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Jessica

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eine unglaubliche Lage, auf einem Hügel zwischen Meer und Teide. Ruhig gelegen, weitläufig. Wunderschöne Anlage. Das Frühstück war abwechselungsreich. Das Personal sehr freundlich.
10 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 8 apr 2024
Sehr geehrte Jessica, herzlichen Dank für Ihre ausgezeichnete Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie die Zeit bei uns genossen haben, und würden uns freuen Sie in Zukunft wieder bei uns willkommen zu heißen und verbleiben mit freundlichen Grüßen, IhrDaniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Julia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben Last Minute gebucht und waren positiv überrascht von dem Hotel. Man braucht auf jeden Fall ein Auto, um die Insel zu erkunden. Andernfalls gibt es einen Shuttle Bus nach Puerto Cruz. Unser Zimmer war etwas abgewohnt. Allerdings ist die Außenanlage sehr hübsch und gepflegt. Wir hatten nur Frühstück gebucht. Parken ist kostenlos vor dem Hotel möglich.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 2 apr 2024
Sehr geehrte Julia, herzlichen Dank für Ihre ausgezeichnete Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und würden uns freuen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen, ihrDaniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

OY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Facilitation and response by hotel team are excellent. Our request was fulfilled immediately. Thanks for all. Comfort and food variety are also great.
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 21 feb 2024
Dear Oy, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 – Goed

Sigrun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veldig flott og hotell med fin beliggenhet, dersom man har bil (hotellet ligger oppå en høyde). Flotte rom, rent og pent og hyggelige folk som jobbet der. Også god frokost. Fint treningsrom, som ikke var så stort, og som var proppa-fullt til alle døgnets tider. Burde nesten hatt en form for booking her.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 20 feb 2024
Dear Sigrun, we are very happy to hear that everything was to your liking. Thank you very much for choosing our hotel for your holiday and for your review and the excellent rating. We have taken note of your comment regarding the gym.We look forward to welcoming you again soon.We remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Hans-Åke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett mycket bra hotell med bra service
8 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 14 feb 2024
Dear Hans-Åke, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Steffen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 15 feb 2024
Sehr geehrter Steffen, herzlichen Dank für Ihre ausgezeichnete Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie die Zeit bei uns genossen haben, und würden uns freuen Sie in Zukunft wieder bei uns willkommen zu heißen und verbleiben mit freundlichen Grüßen, Daniel V.Guest Experience ManagerIhr Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Javier

Perfect
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 12 feb 2024
Estimado Javier, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones y por su evaluación y la excelente puntuación. Esperamos poder volver a recibirle pronto nuevamente. Quedando a su entera disposición, Reciba un cordial saludo, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Darren

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My partner and I stayed 3 weeks in a sea view suite. Room was spacious with great views. Housekeeping throughout the hotel is first class and the hotel grounds are well maintained. We were on half board, the food was standard buffet fare on a par with most 4 star hotels I've stayed in. My only complaint would be that the hotel allows smoking in the outside dining area (is that even legal these days?). Would I book a stay again....absolutely.
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 12 feb 2024
Dear Darren, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Nicky

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel in lovely setting but a car necessary as quite far away from local amenities. Booked a sea view suite with kitchenette but hotel does not provide anything to use it !! Not even a kettle and chargess additional costs for use of kettle, room safe and yo have a kitchen pack which is a negative as 5euro a day for a kettle ! Otherwise great stay apart from people being allowed to smoke in outside terrace dining arewa.not great when you are eating and children eatig.
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 12 feb 2024
Dear Nicky, Thank you for taking the time to express your experience of your stay at Hotel las Águilas and we are happy you enjoyed your stay. Nevertheless, we sincerely apologize if we did not manage to meet your expectations in some aspects. We will take your comments into account and will seek appropriate solutions with the relevant departments. Concerning the kitchen, let us tell you that the suites have a kitchen for historical reasons but as we offer hotel service they are not equipped.We remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Nicky

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is in a beautiful location with commanding 360 views. The grounds are extensive and beautifully kept. Car is advised as hotel a little out of the way from easily accessed shops although there is a free hotel shuttle bus to the local port.Rooms a good size and staff very friendly.
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 12 feb 2024
Dear Nicky, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

David Paul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 12 feb 2024
Dear Mr Paul, Thank you for sharing your opinion, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Marya, London

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Efficient staff, welcoming reception, clean rooms
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 12 feb 2024
Dear Marya, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsWe remain at your entire disposal, Yours faithfully, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
vistas espectaculares
esta lejos de todo - pero perfecto si tienes carro de alquiler. Vistas espectaculares. El hotel es bien mantenido pero de diseño viejo.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 12 feb 2024
Estimado Cliente,Gracias por su comentario, que nos ayuda a mejorar continuamente nuestro servicio. Esperamos que hayan disfrutado de la estancia. Quedando a su entera disposición, Reciba un cordial saludo, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 – Goed

Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 20 nov 2023
Thank you for your review, we hope you enjoyed you saty with us. Regards

6/10 – Redelijk

Christian

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Das Hotel ist sehr in die Jahre gekommen und braucht dringend eine Renovierung!!! Die Pools sind sehr schön, die Lage des Hotels für Ausflüge perfekt und wenn man beim Essen nicht kritisch ist und keinen Wert auf gute Küche legt, dann passt das Hotel !! Und und unseren Kindern hat das Essen gar nicht geschmeckt, billige Qualität der Lebensmittel und Zubereitung ohne Würze! In Summe war das Hotel für uns für einen Aufenthalt ok, aber wiederholen werden wir das nicht!!!!
9 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 5 nov 2023
Sehr geehrter Christian, herzlichen Dank für Ihre Bewertung und Kommentar. Es tut uns sehr leid, dass wir während Ihres letzten Aufenthaltes Ihre Erwartungen nicht vollkommen erfüllen konnten. Wir haben Ihren Kommentar zur Kenntnis genommen und werden an Verbesserungen bezüglich des Essens arbeiten und möchten uns dafür herzlich entschuldigen.Für weitere Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung und verbleiben mit freundlichen Grüssen, ihrDaniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 – Goed

Diana

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 16 okt 2023
Muchísimas gracias por su reseña. Nos alegramos que hayan disfrutado de la estancia y estaríamos encantados de recibirles pronto de nuevo. Atentamente, Hotel las Águilas Tenerife

10/10 – Uitstekend

Alba Franco

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecta estancia
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Las Águilas op 28 sep 2023
Estimada Alba Franco, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones y por su evaluación y la excelente puntuación. Esperamos poder volver a recibirla pronto. Quedando a su entera disposición, Reciba un cordial saludo, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 – Goed

Rosa María

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
En la media pensión ofrecería refrescos y Zumos, que no están incluidos, al menos en las cenas.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Las Águilas op 26 sep 2023
Muchas gracias por su reseña. Tendremos en cuenta su sugerencia en relación a los zumos en la cena. Saludos

2/10 – Ontzettend slecht

Hector

Positief: Personeel en service
No tienen aire acondicionado en las suites… solamente en la sala, en las habitaciones te mueres de calor. El aire de la sala no tiene control remoto, debes de llamar a mantenimiento para subir o bajar temperarura. Ridiculo.. el desagüe del clima va a un botijo que debes de vaciar. De chiste. La cocineta es falso, no tiene nada mas que nevera. Si quieres calentar algo tienes que contratar un servicio de menaje para TODOS los dias de la estancia. Comida de los buffet barata barata, todo de baja calidad, hasta el bacon es “sucedaneo”… Una decepcion . No lo recomiendo. NO ES UN MELIA. El personal siempre amable y dispuesto. Lamentablemente ellos no pueden cambiar la realidad.
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Daniel - Hotel las Águilas op 24 jul 2023
Estimado Héctor, Muchas gracias por su comentario. Lamentamos profundamente que no haya podido disfrutar de su estancia tanto como hubiésemos deseado. Como ya comentamos personalmente, tendremos en cuenta sus sugerencias para tomar las medidas necesarios. Le pedimos disculpas por los inconvenientes. Quedando a su entera disposición, Reciba un cordial saludo, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Isabel María

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nos gustó mucho, veníamos de una mala experiencia en otro hotel y nos trataron de 10.Gracias
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 23 jul 2023
Estimada Isabel Maria, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones y por su evaluación y la excelente puntuación. Esperamos poder volver a recibirla pronto. Quedando a su entera disposición, Reciba un cordial saludo, Daniel V.Guest Experience ManagerHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

JOSIAS

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 23 mei 2023
Dear Josias, Thank you for sharing your evaluation, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Marko

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruhige Lage mit wunderbarer Aussicht, sehr freundliches Personal, gut eingerichtet.
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 8 mei 2023
Sehr geehrter Marko, herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie die Zeit bei uns genossen haben, und würden uns freuen Sie in Zukunft wieder bei uns willkommen zu heißen und verbleiben mit freundlichen Grüßen, Ihr Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Domingo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Hotel las Águilas op 24 apr 2023
Estimado Domingo, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones y por su evaluación y la excelente puntuación. Esperamos poder volver a recibirla pronto. Un saludoHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Michal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location of the hotel is just great with nice and unobstructed views on both the ocean and Teide. The hotel itself looks a bit outdated and seems to have its great days back in the 90's but do not be put back by this as everything else including staff and food makes this up.
11 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hotel las Águilas op 13 apr 2023
Dear Michal, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 – Goed

JEAN PAUL

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel tout à fait correct. Un réel plus pour Tenerife, le parking ! Un très bon accueil de l'ensemble du personnel. Chambre côté montagne trop bruyante car côté autoroute également ! Les chambres côté mer sont sans doute plus calmes.
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel las Águilas op 3 apr 2023
Dear Jean Paul,Thank you very much for sharing your opinion of our hotel. We hope to see you again in the near future. Kind regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Carolina

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and friendly
5 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel las Águilas op 3 apr 2023
Dear Carolina, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Franz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unglaublich gute Hotelmitarbeiter.
Es hat rundherum alles gepasst. Die Mitarbeiter des Hotels waren überaus freundlich und hilfsbereit. Wir werden dieses Hotel wieder besuchen.
9 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 6 mrt 2023
Lieber Franz, herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung und Kommentar. Wir freuen uns, dass Sie die Zeit bei uns genossen haben und würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns Willkommen zu heissen. Sonnige Grüsse,Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Sergio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente ubicacion
6 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 6 mrt 2023
Estimado Sergio, muchas gracias por la excelente reseña. Nos alegra saber que haya disfrutado de la estancia, especialmente de la ubicación. Estaríamos encantados de recibirles de nuevo en el futuro. Reciba un cordial saludoHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 – Goed

Lijun

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The room was large and comfort able,nice clean enough. But the friger is half broken and making the noise during night. There was no kettle in the room and rubbish bin in the living room. These two should be easily fixed. On a whole we like the hotel very much.
7 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 27 feb 2023
Dear Lijun, Thank you for your comment. We are happy to read that you enjoyed your stay with us. We have taken note of your comment regarding the refridgerator. At the reception we provide our guests with a kettle and the rbbish bin is in one of the cupboards in the kitchen under the sink. RegardsHotel las Águilas

8/10 – Goed

Musa murat

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war wirklich alles in Ordnung und jeder sehr sehr nett. Einzige waren Autobahngeräusche
9 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Daniel op 14 feb 2023
Lieber Gast, herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie die Zeit bei uns genossen haben und würden uns freuen Sie in Zukunft wieder bei uns Willkommen zu heissen. Sonnige Grüsse, Ihr Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 – Goed

Som

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El personal de reception fue muy amable y siempre dispuesto a ayudar.
6 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Daniel op 13 feb 2023
Estimado Cliente, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones. Muchas gracias por su evaluación y la buena puntuación. Esperamos poder volver a recibirla pronto. Un saludoHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel is located on a steep hill and is more suitable for people with transport or fit to walk.
8 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Las Águilas op 5 jan 2023
Dear Guest, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rekommenderas
Prisvärd och lugn semester. Tennisbana bordtennis, överraskande varm pool i december. Fin utsikt, bra service och goda drycker. Bra städning.Rekommenderas!
6 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Las Águilas op 27 dec 2022
Dear Guest, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regards and happy new year.Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Yamile Garcia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente hotel
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 9 dec 2022
Estimada Yamile, nos alegra enormemente saber que todo haya sido de su agrado. Muchas gracias por elegir nuestro hotel para sus vacaciones. Esperamos poder volver a recibirla pronto. Un saludoHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Amena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really good
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 30 nov 2022
Dear Amena, Thank you for choosing Hotel las Aguilas for your holiday and for sharing your review through Expedia. It is a great pleasure to know that you had an excellent stay with us, as the satisfaction of our guests is our most important goal. It will be a pleasure to welcome you again at Hotel las Águilas. Best regards, Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 – Goed

Beat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schöne, erhöhte Lage, tolle Pools
11 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 30 nov 2022
Liebe Beat, herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung und Kommentar. Wir freuen uns, dass Sie die Zeit bei uns genossen haben und würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns Willkommen zu heissen. Herzliche Grüsse,Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Antonio

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Hotel las Aguilas op 16 dec 2022
Muchas gracias por su excelente puntuación. Saludos

8/10 – Goed

Luis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Hotel las Águilas op 16 dec 2022
Muchas gracias por su puntuación. Saludos

8/10 – Goed

Djamel

Reisde met familie
Bonjour ,Remarque positif; d'une suite. je remercié le personnel d'accueil ;il est trés professionnel.propreté exelente.le cadre magnéfique,calme.personnel trés agréable Remarque Négatif; lit parental a revoir trop vieux. Air conditionné,une sur deux qui fonctionne. conclusion ,je donne une note de 8/10 bonne experience,a recommander ....
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 30 nov 2022
Dear Djamel, Thank you for sharing your comments, we are happy to read that you enjoyed your stay. Nevertheless, we have taken note of your comment concerning the bed and air conditioner and are sorry for the disappointment. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Santiago

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Encuesta demasiado larga
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hotel las Águilas op 16 dec 2022
Muchas gracias por su excelente puntuación. Saludos

8/10 – Goed

Rene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel mohu doporučit, bezplatné parkoviště, velké pokoje s obrovským balkónem a výhledem na teide.Jídlo bylo výborné.
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 30 nov 2022
Dear Rene, Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again on your next visit to Tenerife. Best regardsHotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

10/10 – Uitstekend

Estefanía

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Las vistas, tanto en la habitación hacia el teide, cómo la piscina hacia el mar.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Hotel las Águilas op 16 dec 2022
Muchas gracias por su excelente puntuación. Saludos

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing View Hotel
The hotel is located in the high position so you will see 360 view of mountain and sea. If you book an ocean view suite, the view from bacony is amazing. You are able to see both mountain and sea when you sit by window or at balcony. I highly recommend this hotel.
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Hotel las Águilas Tenerife op 30 nov 2022
Dear Guest, Thank you for choosing Hotel las Aguilas for your holiday and for sharing your review through Booking. It is a great pleasure to know that you had an excellent stay with us, as the satisfaction of our guests is our most important goal. It will be a pleasure to welcome you again at Hotel las Águilas. Best regards, Hotel las Águilas Tenerife – Affiliated by Meliá

8/10 – Goed

Oscar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien situado y fácil aparcamiento.
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Hotel las Águilas op 16 dec 2022
Muchas gracias por su puntuación. Saludos