MANOR Hotel
Hotel in het centrum bij een trein-/metrostation in Tashkent met een volledig uitgeruste spa
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor MANOR Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 110
inclusief belastingen en toeslagen
30 jul - 31 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Premium suite laden

Premium suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Woonkamer
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Mirabad, Taras Shevchenko 23, Tashkent, Uzbekistan, 100060
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Corner Hotel Tashkent
Corner Hotel Tashkent
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 27 beoordelingen
De prijs is € 77
inclusief belastingen en toeslagen
23 jul - 24 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: USD 2.93 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 25 per voertuig (voor maximum 3 personen)
- Toeslag voor late check-in: 50 procent van het kamertarief wanneer je incheckt tussen 12.00 uur en 18.00 uur
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Registratienummer van de accommodatie 123456
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je een visum nodig hebt, contacteer dan de accommodatie voor hulp. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Houd er rekening mee dat enige betalingen aan het hotel (contant of via een andere betaalmethode) ofwel in Amerikaanse dollars, of in euro's dienen te worden voldaan. Dit hangt af van welke valuta bij de accommodatie geaccepteerd wordt.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over MANOR Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Simo
22 mrt 2025
Simo
4 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Simo
Reisde met een groep
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Simo
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
??
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
??
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
MINORI
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MINORI
6 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Leo
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Manor Hotel is a winner.
Leo
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
SANAE
Reisde met familie
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SANAE
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Eiji
23 sep 2024
Positief: Netheid, voorzieningen
Eiji
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Ryan
Reisde met een groep
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Laura
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejligt hotel tæt på togstationen
Laura
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Miguel
11 jan 2024
Miguel
3 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Olaf
Zakenreiziger
15 dec 2023
Positief: Netheid
Centrally located but not worth the money
Olaf
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Mehran
28 aug 2023
Mehran
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Mark
29 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mark
5 nachten verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 mei 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
only good location
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2023