Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Aster Hotel Group





Aster Hotel Group bevindt zich dicht bij Museum voor de Beeldende Kunst van Oezbekistan en Theater Alisher Navoiy en biedt een terras, een koffiebar/café en een tuin. Het plaatselijke restaurant Shade Restaurant serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Naast een droogkuis/wasserijservice en een open haard in de lobby, genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer met een snelheid van 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximum 6 toestellen).
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 72
inclusief belastingen en toeslagen
28 sep - 29 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Familie driepersoonskamer laden

Familie driepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Gratis babybed
Keuken
Alle foto's voor Deluxe studio suite laden

Deluxe studio suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Minglar Str. 35, Yakkasaray District, Tashkent, 100015
Over deze accommodatie
Aster Hotel Group
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: USD 3.25 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer USD 15 voor volwassenen en USD 15 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 10 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je een visum nodig hebt, contacteer dan de accommodatie voor hulp. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Houd er rekening mee dat enige betalingen aan het hotel (contant of via een andere betaalmethode) ofwel in Amerikaanse dollars, of in euro's dienen te worden voldaan. Dit hangt af van welke valuta bij de accommodatie geaccepteerd wordt.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aster Hotel Group Tashkent
Aster Group Tashkent
Aster Hotel Group Hotel
Aster Hotel Group Tashkent
Aster Hotel Group Hotel Tashkent
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Aster Hotel Group
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshiko
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jong Oh
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jong Oh
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
INBONG
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
INBONG
9 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Victor
Zakenreiziger
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
IN SEUK
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Difficulty is...
IN SEUK
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Anna
Reisde met familie
14 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
3 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Yoshiko
Reisde met een groep, Zakenreiziger
13 nov 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Yoshiko
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Ruslan
Zakenreiziger
26 okt 2024
Negatief: Personeel en service
Ruslan
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Lena
Reisde met familie
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lena
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Kelley
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelley
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
YOUNGJAE
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋은 호텔!
YOUNGJAE
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Abhishek
22 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Abhishek
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Yamamoto
27 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yamamoto
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Yamamoto
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yamamoto
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
young-joo
Zakenreiziger
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가성비
young-joo
4 nachten verbleven in februari 2024
4/10 – Matig
Hakan
Zakenreiziger
8 dec 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hakan
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Yoshiko
Zakenreiziger
11 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Yoshiko
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Yoshiko
Zakenreiziger
13 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiko
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
hyunjae
27 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hyunjae
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Yoshiko
12 mei 2023
Yoshiko
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
mark
Reisde met familie
22 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mark
6 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Youngsoo
31 aug 2022
Youngsoo
4 nachten verbleven in augustus 2022