UNO HOTEL
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op wandelafstand van Haven van Uno
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor UNO HOTEL





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 178
15 jul - 16 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
16 van 16 kamers weergeven
Alle foto's voor Premium kamer, niet-roken, uitzicht op zee (deluxe, NAGURI) laden

Premium kamer, niet-roken, uitzicht op zee (deluxe, NAGURI)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verwarming met klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (NAGURI) laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken (NAGURI)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verwarming met klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een regendouche
Alle foto's voor Premium Twin kamer, niet-roken, uitzicht op zee (Deluxe, w/ balcony) laden

Premium Twin kamer, niet-roken, uitzicht op zee (Deluxe, w/ balcony)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verwarming met klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Hollywood) laden

Twin kamer, niet-roken (Hollywood)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verwarming met klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken, uitzicht op zee (w/ balcony) laden

Superior Twin kamer, niet-roken, uitzicht op zee (w/ balcony)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verwarming met klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (NAGURI) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (NAGURI)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verwarming met klimaatregeling
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een regendouche
Alle foto's voor Suite, niet-roken, uitzicht op zee (Corner, w/ balcony) laden

Suite, niet-roken, uitzicht op zee (Corner, w/ balcony)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Kitchenette
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior Double Room - NAGURI laden

Superior Double Room - NAGURI
Alle foto's voor Premium Deluxe Room with Seto Inland Sea view and Balcony laden

Premium Deluxe Room with Seto Inland Sea view and Balcony
Alle foto's voor Superior Twin Room with Seto Inland Sea view and Balcony laden

Superior Twin Room with Seto Inland Sea view and Balcony
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Alle foto's voor 【Female Only】Separate Room (Semi-private Cabin)A(Available For Ages 16 And Over) laden

【Female Only】Separate Room (Semi-private Cabin)A(Available For Ages 16 And Over)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Alle foto's voor Premium Deluxe - NAGURI with Seto Inland Sea view and Balcony laden

Premium Deluxe - NAGURI with Seto Inland Sea view and Balcony
Alle foto's voor Hollywood Twin Room laden

Hollywood Twin Room
Alle foto's voor Double Room - NAGURI laden

Double Room - NAGURI
Alle foto's voor Corner Suite with Seto Inland Sea view and Balcony laden

Corner Suite with Seto Inland Sea view and Balcony
Alle foto's voor Separate Room (Semi-private Cabin)(Available For Ages 16 And Over) laden

Separate Room (Semi-private Cabin)(Available For Ages 16 And Over)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-7401-1 Chikkou, Tamano, Okayama, 706-0002
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

SETOUCHI KEIRIN HOTEL 10 by Onko Chishin
SETOUCHI KEIRIN HOTEL 10 by Onko Chishin
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 71 beoordelingen
De prijs is € 83
23 jul - 24 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 2300 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over UNO HOTEL
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Hazuki
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
16 jun 2025
Negatief: Netheid
Hazuki
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Aaron
Reisde met partner
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aaron
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ekaterina
31 mei 2025
ekaterina
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Ana Paula
25 mei 2025
Ana Paula
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Margaret
Reisde met partner
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Margaret
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Harry
Reisde met partner
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harry
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Roman
Reisde met partner
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roman
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Elaine
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elaine
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
mamoru
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mamoru
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
JOANNE
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very convenient and excellent service
JOANNE
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Rodrigo, Buenos Aires
Reisde met partner
6 apr 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rodrigo
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Susan, Sydney
Reisde met partner
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ruth
Reisde met familie
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruth
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kei
Reisde met familie
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kei
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
jaclyn
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jaclyn
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandra
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandra
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sandra
Reisde met familie
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Benjamin
Reisde met partner
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Miki
13 mrt 2025
Miki
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Miki
Reisde met familie en kleine kinderen
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miki
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Kuo Hsiung
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kuo Hsiung
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Freya
Reisde met partner
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freya
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroyoshi
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyoshi
2 nachten verbleven in februari 2025