Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bidet
Een privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Misschien vind je dit ook leuk

JW Marriott Khao Lak Resort Suites
Strand van Khuk Khak
- Op privéstrand
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 45 beoordelingen
De prijs is € 299
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

28/35 Moo 6 Khaolak, Takua Pa, 82190
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

The Chu’s boutique hotel
The Chu’s boutique hotel
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 26 beoordelingen
De prijs is € 27
inclusief belastingen en toeslagen
23 jul - 24 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Zleep Hotel Khaolak
Zleep Khaolak
To Zleep Hotel Khaolak Hotel
To Zleep Hotel Khaolak Takua Pa
To Zleep Hotel Khaolak Hotel Takua Pa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over To Zleep Hotel Khaolak
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Anik
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anik
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ida
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice!
Ida
12 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Sarah
Reisde met partner
3 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
luis
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
luis
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
Reisde met partner
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Laurence
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laurence
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
TAKEHIKO
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
お値段相応
TAKEHIKO
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Riku
4 dec 2024
Riku
3 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 nov 2024
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Ilana
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ilana
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Michel
19 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michel
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met partner
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Yeongji
Reisde met een groep
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
괜찮은 편
Yeongji
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Alvin
Reisde met partner
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alvin
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lomailijat
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Angelica
21 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prisvärt!
Angelica
5 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Taru
15 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Taru
6 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Maja
18 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prisvärt
Maja
4 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Heidi
17 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok yöpyminen - meluisa
Heidi
4 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Tobias
4 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Tobias
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Werner
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Werner
3 nachten verbleven in december 2018