Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Matoi Hostel & Bar





Bij Matoi Hostel & Bar zijn er de volgende voorzieningen: een koffiebar/café, een spelletjesruimte en een wasserij. Naast een bar, genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer met een snelheid van 250+ Mbps (voor 3-5 personen of maximum 10 toestellen).
Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Eenvoudige slaapzaal, alleen vrouwen laden

Eenvoudige slaapzaal, alleen vrouwen
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
3 Badkamers
Een microgolfoven
Elektrische oven
Alle foto's voor Eenvoudige slaapzaal, gemengd, niet-roken, keuken laden

Eenvoudige slaapzaal, gemengd, niet-roken, keuken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast/vriezer
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
3 Badkamers
Een microgolfoven
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
3 Badkamers
Een bad/douchecombinatie
Een microgolfoven
Alle foto's voor Eenvoudige slaapzaal laden

Eenvoudige slaapzaal
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
3 Badkamers
Een microgolfoven
Elektrische oven
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

823-1 Kitaharamachi, Takasaki, Gunma, 370-3513
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Handdoektoeslag: JPY 100 (gasten kunnen ook hun eigen handdoeken meenemen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Matoi Hostel & Bar Takasaki
Matoi Hostel & Bar Hostel/Backpacker accommodation
Matoi Hostel & Bar Hostel/Backpacker accommodation Takasaki
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Matoi Hostel & Bar
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 mei 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Taran
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taran
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
TOSHINORI JUNIOR, Takasaki
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHINORI JUNIOR
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
ゆう
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆう
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
TAKAHARU
16 dec 2024
TAKAHARU
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
マサコ
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
マサコ
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ますみ
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ますみ
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
??
9 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
和紀
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
和紀
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Amar
28 okt 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Amar
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Yasuhiro
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuhiro
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Akihiro
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akihiro
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Su o
16 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Su o
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Faith
7 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Faith
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
SHIZUKO
7 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHIZUKO
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
kenji
26 jun 2024
kenji
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Martin
1 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
kenji
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kenji
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
kenji
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kenji
7 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
シュンスケ
29 mrt 2024
シュンスケ
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
るい
10 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
るい
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
NORIKO
25 okt 2023
NORIKO
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Rie
17 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rie
1 nacht verbleven in oktober 2023