Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van La Foret Fukiya

2.5 out of 5
La Foret Fukiya
611 Fukiya Nariwa Cho, Takahashi, Okayama

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 13 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

さちよ

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

フミオ

1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

まりえ

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋はシンプルでしたが清潔感もあり、宿泊する分には問題ありません。ただ大浴場のお湯の温度がぬるく、浸かっている間はまだ大丈夫でしたが、湯船からでると身体が温まっていないため寒かったです。
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Wakana

Positief: Netheid, personeel en service
チェックアウト後に荷物を預かってもらい町並みを散策出来たのでとても助かりました。
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Takashi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

KEN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
桜がとてもきれいで、景色最高の宿泊施設でした
1 nacht verbleven in maart 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
町はずれの古めのホテル
吹屋の町並みから徒歩10分位。 設備は古い印象です。但し、丁寧には使われているようです。 朝食の時間が、8:00か8:30からということで、7:15発のバスに乗りたい私には間に合いません。ボックスランチを要求したら、代わりにお土産として販売しているお菓子を渡されました。ホテルズドットコムで素泊まりの選択肢が無かったので、出発時間が早いのを気に掛けつつ朝食付で予約したので、ホテルズドットコムでも素泊まりの選択肢を設けて欲しいと思います。駅前にある今時の大浴場付きのビジネスホテルに比べ、料金も高いですが、吹屋には他に選択肢も無いようなので仕方ないのかな?
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
食事に注意
予約の画面だけだは、食事つきかどうかが分からない 周辺の食事処も、殆んど17時に閉店になり、二十数キロ離れた町まで、出かける必要がある 他のホテルと同じ感覚で泊まると、大変な目に遭ってしまう
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

NAOTO

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

ITZCHAK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel
Very nice hotel, staff, food, service, room and location. No elevator so dragging luggage to second floor was no fun. Otherwise - very nice overall.
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

YOSHIHIRO

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019