Tous les avis affichés ont été émis à l’issue de vraies expériences de voyage. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour chez nous peuvent en soumettre. Nous vérifions les avis conformément à nos directives et nous les publions tous, qu’ils soient positifs ou négatifs.Plus d’informationsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 555 avis sur 1001." "
10 – Excellent
555
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 360 avis sur 1001." "
8 – Bien
360
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 67 avis sur 1001." "
6 – Satisfaisant
67
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 16 avis sur 1001." "
4 – Médiocre
16
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 1001." "
2 – Horrible
3
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
6/10 Satisfaisant
michel
12 juin 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Oui recommander
Bon service
michel
Séjour de 4 nuits en juin 2017
Dear Michel:
Thank you for taking the time to share your feedback, following the recent visit to our hotel. Concerning your comments in regards of the age of our Hotel you're right.
Thank you once again and we shall look forward to welcome you back in the future.
We look forward to seeing you on your next Trip!
With best regards from *inhouse Hotel Taichung
*RSVN Dept. Fifi Cheng
10/10 Excellent
Adriana
Voyage en groupe
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel was incredibly convenient (it's literally right next to a bus stop and a 7-11). I was also incredibly impressed with how big the hotel room was and how beautiful the interior of the lobby and hotel room was. The bathtub was exquisite and the amenities were super awesome. The hotel staff were also incredibly friendly and welcoming. I will definitely book this hotel again next time I'm in Taichung!!
Adriana
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de RUBY CHEN le 13 mai 2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 Excellent
Ka Lun
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel offers us a clean, safe, quiet but convenient environment. Staff are friendly. Highly recommend.
Ka Lun
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de RUBY CHEN le 6 mai 2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 Excellent
Takaki
Voyage en groupe
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
急な予約にも対応してくれました。
Takaki
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de RUBY CHEN le 6 mai 2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 Excellent
HARUKI
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
HARUKI
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de 飯店管理員 le 3 mai 2024
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
10/10 Excellent
Andy
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a corner room with separate bedroom. Breakfast included a wide variety of foods (but no pastries). Cleaner was lovely. Front desk staff would show some interest if you spoke directly to their face but otherwise were uninterested in my stay.
Andy
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de RUBY CHEN le 23 avr. 2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 Excellent
CHUNPING
Voyage en groupe
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
薆悅酒店客服部回覆:非常感謝閣下蒞臨薆悅酒店 並給予我們寶貴的意見,薆悅酒店致力於提供賓客們體貼入懷的溫暖服務,感謝您的提醒,針對提及的內容,我們將會與當部門主管討論並作調整。非常謝謝您不吝給予我們指教。 再次感謝您的支持及愛護,我們必將深深以此為鑑,今後更加用心經營,提升服務水準,以不致辜負您對薆悅的期望。我們以最誠摯的心,邀請您再度光臨,期盼很快能再次為您服務的機會 敬祝順心如意 Thanks & Warm Regards, Inhouse Hotel Group Reservation Department RUBY CHEN
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
10/10 Excellent
Kenneth
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenneth
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de 飯店管理員 le 22 déc. 2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
8/10 Bien
Allen
Voyage en famille
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Property was great! Only thing was the curtains had small holes, as if they had been moth-eaten or something.
The area around the property was okay.
Allen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de 飯店管理員 le 22 déc. 2023
Reply from Indoor Hotel Customer Service Department:Thank you very much for visiting the Indoor Hotel and giving us your valuable opinions. The Indoor Hotel is committed to providing guests with considerate and warm service. Thank you for your reminder. Regarding the mentioned content, we will discuss and make arrangements with the department heads. Adjustment. Thank you very much for your generous advice. Thank you again for your support and love. We will definitely learn from this and operate more carefully in the future to improve service standards so as not to live up to your expectations of Injoy. We sincerely invite you to come again and look forward to the opportunity to serve you again soon. I wish you all the best Thanks & Warm Regards, Inhouse Hotel Group Reservation Department KELLY WANG
10/10 Excellent
YUAN HSIN
12 déc. 2023
YUAN HSIN
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de 飯店管理員 le 22 déc. 2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
6/10 Satisfaisant
WEI-SIAO
Voyage d’affaires
8 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
薆悅酒店台中館致力讓每一位貴賓感受像回家一樣的溫暖、自在,未能讓您體驗到滿分的服務我們深感抱歉,針對您回覆的問題、建議,本公司相當重視。已將您的信息留言與相關管理人員對此進行了解&檢討。今後會更加注意加強細節,感謝您的指正讓我們更加強&注意。由衷感謝您寶貴的意見,透過客人的意見,我們才能提升住客的入住體驗。 我們期望將來能再次迎接您的光臨,並給您締造一個更佳的薆悅住宿體驗 Inhouse hotel Taichung RSVN Dept. KELLY WANG
8/10 Bien
KIT MEI MAY
Voyage en groupe
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room is cozy and feel warm. The sizable and clean bathroom is the best.
KIT MEI MAY
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de 飯店管理員 le 22 déc. 2023
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 Excellent
WEI-JHIH
29 nov. 2023
WEI-JHIH
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de 飯店管理員 le 22 déc. 2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
薆悅酒店客服部回覆:親愛的貴賓您好非常感謝您選擇至台中薆悅酒店渡假,很開心您喜歡我們。薆悅酒店集團以獨樹一格的專屬風格,各式獨特的燈光彩度,精心挑選的名品傢俱及設備,期待每一位貴賓能住的安全舒適,在每一次重要的旅行中,我們用心款待,希望能讓貴賓留下最美的回憶,就是我們最幸福的事。薆悅酒店台中館因設計上未有停車空間,我們亦有將酒店資訊於平台上露出,以避免貴賓入住產生停車困擾,方便的是酒店鄰近有2個公有收費停車場,停車安全且距離酒店步行僅約幾分鐘內,皆可讓開車前來的貴賓停放。我們一定會更加努力,請期待我們用心的安排與服務精神, 讓您爾後每一次造訪台中薆悅酒店都能渡過美好的時光,謝謝!薆悅酒店台中館 Inhouse hotel Taichung KELLY WANG
10/10 Excellent
SIAO TING
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points forts : Propreté et personnel et service
房間乾淨,住起來蠻舒適的,cp 值高
早餐種類少、無提供停車位較不便
偉檁
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de 飯店管理員 le 27 sept. 2023
薆悅酒店客服部回覆:親愛的貴賓您好非常感謝您選擇至台中薆悅酒店渡假,很開心您喜歡我們。薆悅酒店集團以獨樹一格的專屬風格,各式獨特的燈光彩度,精心挑選的名品傢俱及設備,期待每一位貴賓能住的安全舒適,在每一次重要的旅行中,我們用心款待,希望能讓貴賓留下最美的回憶,就是我們最幸福的事。薆悅酒店台中館因設計上未有停車空間,我們亦有將酒店資訊於平台上露出,以避免貴賓入住產生停車困擾,方便的是酒店鄰近有2個公有收費停車場,停車安全且距離酒店步行僅約幾分鐘內,皆可讓開車前來的貴賓停放。我們一定會更加努力,請期待我們用心的安排與服務精神, 讓您爾後每一次造訪台中薆悅酒店都能渡過美好的時光,謝謝!薆悅酒店台中館 Inhouse hotel Taichung KELLY WANG
10/10 Excellent
BINWEI
Voyage d’affaires
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
樓下有夜市方便就食
每次來台中出差第一選擇
BINWEI
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de 飯店管理員 le 25 sept. 2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
4/10 Médiocre
Hai
Voyage en famille
18 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Room was not clean and strange smell. Not good as 4 star hotel.
Hai
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de RUBY CHEN le 20 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for taking time to share your feedback.We will pass it to relevant department leader.Look forward to your next trip.InhouseHotel *RSVN Dept. RUBY CHEN.
10/10 Excellent
Chiu yu
Voyage en famille
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chiu yu
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de 飯店管理員 le 14 sept. 2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
10/10 Excellent
BINWEI
9 sept. 2023
BINWEI
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de 飯店管理員 le 11 sept. 2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
8/10 Bien
YU HSUN
Voyage en famille
2 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
10/10 Excellent
MENGLIN
Voyage en couple
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
一切都不錯,只有房間冷氣設計比較不良,關不冷後會整間變悶~然後開太冷又整間太冷
MENGLIN
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de RUBY CHEN le 24 juil. 2023
薆悅酒店客服部回覆:非常感謝閣下蒞臨薆悅酒店 並給予我們寶貴的意見,薆悅酒店致力於提供賓客們體貼入懷的溫暖服務,感謝您的提醒,針對提及的內容,我們將會與當部門主管討論並作調整。非常謝謝您不吝給予我們指教。 再次感謝您的支持及愛護,我們必將深深以此為鑑,今後更加用心經營,提升服務水準,以不致辜負您對薆悅的期望。我們以最誠摯的心,邀請您再度光臨,期盼很快能再次為您服務的機會 敬祝順心如意 Thanks & Warm Regards, Inhouse Hotel Group Reservation Department RUBY CHEN
8/10 Bien
Peng Chang
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
隔音
房間隔音太差~
Peng Chang
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de RUBY CHEN le 24 juil. 2023
薆悅酒店客服部回覆:非常感謝閣下蒞臨薆悅酒店 並給予我們寶貴的意見,薆悅酒店致力於提供賓客們體貼入懷的溫暖服務,感謝您的提醒,針對提及的內容,我們將會與當部門主管討論並作調整。非常謝謝您不吝給予我們指教。 再次感謝您的支持及愛護,我們必將深深以此為鑑,今後更加用心經營,提升服務水準,以不致辜負您對薆悅的期望。我們以最誠摯的心,邀請您再度光臨,期盼很快能再次為您服務的機會 敬祝順心如意 Thanks & Warm Regards, Inhouse Hotel Group Reservation Department RUBY CHEN