Hotel Fleur de Liz - Tagbilaran

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Tagbilaran

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Fleur de Liz - Tagbilaran

Restaurant
Lobby
Restaurant
Zitruimte lobby
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, toegankelijk voor mindervaliden, koelkast

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, toegankelijk voor mindervaliden, koelkast

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Along Carlos P. Garcia Ave, Tagbilaran, Bohol, 6300

In de buurt

  • Scheepskade van Tagbilaran - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Lite Port Center - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Bohol National Museum - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Strand van Panglao - 12 min. rijden - 9.9 km
  • Strand van Alona - 21 min. rijden - 19.7 km

Lokaal vervoer

  • Panglao (TAG-Internationale luchthaven Bohol Airport) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪Spindrift Restobar Lite Port - ‬9 min. wandelen
  • Grab A Tea
  • ‪Mang Inasal - ‬7 min. wandelen
  • ‪Jollibee - ‬4 min. wandelen
  • ‪Figaro - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Fleur de Liz - Tagbilaran

Hotel in Cogon
Hotel Fleur de Liz - Tagbilaran biedt onder andere een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), rookvrije accommodatie en een 24-uurs receptie
  • Een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Fleur de Liz - Tagbilaran bieden voordelen zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en gratis flessenwater.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Koelkasten, schoonmaakservice en telefoons

Talen

Engels, Filipijns

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • De gratis wifi op de kamer is beperkt tot 6 apparaten
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
  • In gemeenschappelijke ruimtes is wifi gratis voor maximum 6 apparaten

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Gratis lokale gesprekken
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: 50 procent van de kamerprijs

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Bij het inchecken dienen gasten bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen
Gasten die vaccinatiegegevens verstrekken, dienen ten minste 14 dagen vóór het inchecken een volledige Covid-19-vaccinatie te hebben ontvangen

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: PHP 2500.0 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor laat uitchecken: 50 procent van de kamerprijs (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Gratis wifi op de kamer is beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximum 6. Wifi in openbare ruimtes is ook gratis, met een toestellimiet van maximum 6.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Fleur Liz Tagbilaran
Hotel Hotel Fleur de Liz - Tagbilaran Tagbilaran
Tagbilaran Hotel Fleur de Liz - Tagbilaran Hotel
Hotel Hotel Fleur de Liz - Tagbilaran
Hotel Fleur de Liz - Tagbilaran Tagbilaran
Fleur Liz Tagbilaran
Hotel Fleur Liz
Fleur Liz
Fleur De Liz Tagbilaran
Hotel Fleur de Liz - Tagbilaran Hotel
Hotel Fleur de Liz - Tagbilaran Tagbilaran
Hotel Fleur de Liz - Tagbilaran Hotel Tagbilaran

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Fleur de Liz - Tagbilaran?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Fleur de Liz - Tagbilaran voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Fleur de Liz - Tagbilaran inchecken?

Inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Fleur de Liz - Tagbilaran uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van 50% kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hotel Fleur de Liz - Tagbilaran?

Dit hotel ligt in Cogon, op 10 minuten wandelen van Scheepskade van Tagbilaran en Lite Port Center. Ook Bohol National Museum en Kathedraal van San Jose liggen op een kwartiertje wandelen.

Beoordelingen over Hotel Fleur de Liz - Tagbilaran

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 13 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

corrina

2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

NICARETES

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was good, we choose it coz it’s closer to the School, Where the kids take their exam
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Ariel

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Brandy, Kirkland

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arrived at 12:30am after getting off the ferry. This is a good value for a safe place to land at this time of night.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

NICARETES

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

its Good

its Good the Staff are so Friendly, Except for the Chicken in neighbors that's Wake me up
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Marlon

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
While the hotel is new, they are still doing construction work. The room is ok but outer place is dusty. No light in the elevator. Poor wifi connection and no power generator if there is brownout. The personnel are ok.
2 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Kirsty

Positief: Netheid

Only stay if you're a very deep sleeper!

Comfortable bed but we could not sleep! The noise in this hotel is unbelievable. There is a chicken pen next to the hotel. After night one, we asked if it would be possible to have a room away from the chicken pen and the staff were accommodating of this and promised the other room would be quiet. The second night had just as much noise form the chicken pen, plus non-stop traffic noise. Checked-out early.
3 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

val

2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Marianita

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It is clean, just getting for what you pay.
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

joe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was great, very friendly and helpful. The hotel is new and very modern and clean. The free breakfast was good. The only drawback is the location, but there are plenty of tricycles to take you around Tagbilaran.
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Donovan, Lyon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout est parfait, seul défaut : la très faible wi-fi dans les chambres éloignées
11 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2019