Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Capsule Hotel - Hostel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Deluxe eenpersoonskamer (Side Entrance) laden

Deluxe eenpersoonskamer (Side Entrance)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Aparte slaapkamer
Een microgolfoven
Een kluis
Alle foto's voor Slaapzaal laden

Slaapzaal
8,0 van 10
Zeer goed
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Aparte slaapkamer
Een microgolfoven
Een kluis
Alle foto's voor Kamer, alleen vrouwen laden

Kamer, alleen vrouwen
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Aparte slaapkamer
Een microgolfoven
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Level 3, 640 George Street, Haymarket, NSW, 2000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schadeborg: AUD 20 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Handdoeken zijn tegen een meerprijs beschikbaar (gasten kunnen er ook voor kiezen om hun eigen handdoeken mee te nemen)
- De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Handdoeken en toiletartikelen zijn tegen een toeslag beschikbaar.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Capsule Hotel Hostel Haymarket
Capsule Haymarket
The Capsule Hotel Hostel
The Capsule Hostel Capsule
The Capsule Hotel - Hostel Haymarket
The Capsule Hotel - Hostel Capsule Hotel
The Capsule Hotel - Hostel Capsule Hotel Haymarket
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Capsule Hotel - Hostel
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Annette, Amsterdam
1 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice concept hotel, great location
Annette
2 nachten verbleven in september 2017
4/10 – Matig
Apolline
3 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Apolline
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
bao lin
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bao lin
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Naoki
20 apr 2025
Naoki
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sumati
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sumati
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Therese
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Therese
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sumati
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sumati
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
bao lin
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
bao lin
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Taylor
Reisde met partner
16 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taylor
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ryodai
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryodai
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Liam
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liam
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Kerrie
8 mrt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kerrie
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Martine
6 mrt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Martine
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jenny
5 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Basic bed in a dorm
Jenny
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Brandon
1 mrt 2025
Brandon
3 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Nima
25 feb 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nima
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
TOMOKAZU
24 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOKAZU
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
PUI MAN
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
PUI MAN
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
steven
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
steven
7 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Dayang
4 feb 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dayang
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jeffrey
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffrey
6 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Alireza
Zakenreiziger
28 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safety
Alireza
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Anna
14 jan 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Randy
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Randy
1 nacht verbleven in januari 2025