Leonardo's Guest House
Aan het strand gelegen pension met gratis parkeerplaatsen in Swansea
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, gemeenschappelijke badkamer laden

Twin kamer, gemeenschappelijke badkamer
Hoogtepunten
De binnenplaats
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
De binnenplaats
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, en-suite badkamer laden

Comfort tweepersoonskamer, en-suite badkamer
Hoogtepunten
De binnenplaats
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, gemeenschappelijke badkamer laden

Eenpersoonskamer, gemeenschappelijke badkamer
Hoogtepunten
De binnenplaats
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, gemeenschappelijke badkamer laden

Tweepersoonskamer, gemeenschappelijke badkamer
Hoogtepunten
De binnenplaats
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Waterkoker
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
Hoogtepunten
De binnenplaats
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

380 Oystermouth Road, Swansea, Wales, SA1 3UL
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Studio 95 - Shared & Private Rooms
Studio 95 - Shared & Private Rooms
- Gratis wifi
5.0 van 10, 2 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schadeborg: GBP 50 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer GBP 15 voor volwassenen en GBP 15 voor kinderen
- Toeslag voor vroeg inchecken: GBP 20.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in: GBP 20.00 als je incheckt tussen 22.00 uur en 01.00 uur
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft een officiële sterrenclassificatie van Visit Wales ontvangen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Leonardo's Guest House Swansea
Leonardo's Swansea
Leonardo's Guest House Swansea
Leonardo's Guest House Guesthouse
Leonardo's Guest House Guesthouse Swansea
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Leonardo's Guest House
Beoordelingen
7,2
Goed
8,2/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
30 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Simon
Zakenreiziger
16 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simon
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Bastien
16 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Bastien
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Allison
Zakenreiziger
14 mrt 2020
Allison
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Elisabeth
Reisde met een groep
11 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Clean and fantastic price!
Elisabeth
2 nachten verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Ian
Zakenreiziger
19 dec 2019
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Ian
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice but cold room.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 dec 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Ingrid
25 sep 2019
Ingrid
8 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Saifuddin Sarfaraz
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Saifuddin Sarfaraz
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Charli, Newbury
28 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Charli
2 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 aug 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Pierre
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très correct
Pierre
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Ozzie
30 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ozzie
2 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Thanaa
16 jun 2019
Thanaa
1 nacht verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
2 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid if possible..
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
13 mei 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Cynthia
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay.
Cynthia
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 mrt 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Keoni
22 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bed and (forgotten) breakfast...
Keoni
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Rachel
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rachel
1 nacht verbleven in februari 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vluchten
Autoverhuur
Activiteiten