Marlin Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op wandelafstand van Central Plaza Suratthani (winkelcentrum)
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Marlin Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 18
inclusief belastingen en toeslagen
24 jul - 25 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

100/10 Moo.3, Si wichai, Makham Tia, Surat Thani, Surat Thani, 84000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

100 Islands Resort & Spa
100 Islands Resort & Spa
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Kinderzwembad
8.0 van 10, Zeer goed, 131 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer THB 129 per persoon
- Toeslag voor extra bed: THB 300 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Marlin Hotel Surat Thani
Marlin Surat Thani
Marlin Hotel Hotel
Marlin Hotel Surat Thani
Marlin Hotel Hotel Surat Thani
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Marlin Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
29 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sirapatsorn
Zakenreiziger, Reisde met partner
28 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sirapatsorn
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Wolfram
29 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wolfram
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
OLE
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Et glimrende ophold.
OLE
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Mika
23 feb 2024
Mika
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
J. Trenton
Zakenreiziger
19 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J. Trenton
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Martin
24 okt 2023
Martin
2 nachten verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Pascale
9 sep 2023
Pascale
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Wolfram
14 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gladly again
Wolfram
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Wolfram
19 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr zufrieden
Wolfram
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Phee
Zakenreiziger
16 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s ok. Not as new as the picture but not bad.
Phee
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Kazuhiro
4 jul 2021
Kazuhiro
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 feb 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
15 nachten verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Inese, Bangkok
18 okt 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Inese
3 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Jing shun
16 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slight hiccup
Jing shun
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Phon, ตราด
Reisde met familie
30 jul 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phon
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jul 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019