Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Shangri-La Surabaya





Overweeg een verblijf bij Shangri-La Surabaya en geniet van een nachtclub, een poolbar en een terras. Trakteer jezelf op een body scrub, een gezichtsbehandeling of reflexologie bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de 5 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner.
Geniet van de yogalessen in de healthclub. De accommodatie biedt ook een koffiebar/café, een tuin en een speeltuin. Naast een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 58
inclusief belastingen en toeslagen
21 sep - 22 sep

Spa
De spa ter plaatse heeft 6 behandelingsruimtes waaronder behandelingsruimtes voor stellen. De spa van de accommodatie biedt hotstone-massages, massages in de kamer en Zweedse massages. Je kan je laten verwennen met verschillende behandelingen, zoals aromatherapie en body scrubs. Er zijn nog andere voorzieningen ter plaatse, zoals een stoombad, een sauna en een bubbelbad.

Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
20 van 20 kamers weergeven
Alle foto's voor Horizon Club, Executive kamer, 1 kingsize bed laden

Horizon Club, Executive kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Executive suite laden

Executive suite
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Smart-tv
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Executive kamer, 1 kingsize bed laden

Executive kamer, 1 kingsize bed
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Horizon Club, Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Horizon Club, Deluxe kamer, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Deluxe Room - Rawr-cation Package laden

Deluxe Room - Rawr-cation Package
Alle foto's voor Executive Suite laden

Executive Suite
Alle foto's voor Horizon Club Deluxe King Room Non smoking laden

Horizon Club Deluxe King Room Non smoking
Alle foto's voor Deluxe Twin Room Non smoking laden

Deluxe Twin Room Non smoking
Alle foto's voor Deluxe King Room Non smoking laden

Deluxe King Room Non smoking
Alle foto's voor Executive Room laden

Executive Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Horizon Club Executive Room laden

Horizon Club Executive Room
Alle foto's voor Horizon Club Executive Room Non smoking laden

Horizon Club Executive Room Non smoking
Alle foto's voor Horizon Club Deluxe Twin Room laden

Horizon Club Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Horizon Club Deluxe Room laden

Horizon Club Deluxe Room
Alle foto's voor Residence Suite laden

Residence Suite
Alle foto's voor Bali Suite laden

Bali Suite
Alle foto's voor Presidential Suite laden

Presidential Suite
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

JL. May. Jend. Sungkono 120, Surabaya, East Java, 60256
Over deze accommodatie
Shangri-La Surabaya
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer USD 24 voor volwassenen en USD 12 voor kinderen
- Valetparkeerkosten: USD 5 per dag
- Toeslag voor extra bed: USD 605000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een rookmelder, een beveiligingssysteem en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Shangri-La Cares (Shangri-La) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
De vermelde ontbijttoeslag voor kinderen geldt voor gasten tot en met 11 jaar.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 20.00 uur
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Shangri-la Surabaya
Shangri-la Hotel Surabaya
Shangri-la Surabaya
Shangri-la Surabaya Hotel
Surabaya Shangri-la
Surabaya Shangri-la Hotel
Shangri La Surabaya
Shangri-La Hotel Surabaya Java
Surabaya Shangri La
Shangri-La Surabaya Hotel
Shangri la Hotel Surabaya
Shangri-La Surabaya Surabaya
Shangri-La Surabaya Hotel Surabaya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Shangri-La Surabaya
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
8 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
H
9 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een plezierig verblijf in Shangri-La Surabaya
H
8/10 – Goed
Meriaty, Delft
24 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meriaty
3 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
H
2 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enigszins gedateerd hotel maar perfecte service
H
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jun 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Atsushi, Kobe
Reisde met een groep, Zakenreiziger
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atsushi
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
reiko
Zakenreiziger
18 jul 2025
Positief: Voorzieningen
reiko
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Catarina
7 jun 2025
Catarina
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Fonita
10 mei 2025
Fonita
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Thatcher
Zakenreiziger
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thatcher
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tsutomu
Zakenreiziger
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tsutomu
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Sam
6 feb 2025
Sam
2 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
davidson
Zakenreiziger
1 feb 2025
Positief: Netheid
davidson
3 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Jeffrey
31 jan 2025
Jeffrey
2 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Bernard Fabio
Zakenreiziger
22 dec 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bernard Fabio
1 nacht verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Faisal, jeddah
21 dec 2024
Faisal
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Sugeng
Reisde met een groep
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sugeng
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Yukishige
Zakenreiziger
16 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yukishige
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
yutaka
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yutaka
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
YS
Zakenreiziger
26 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YS
3 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Santiago
Zakenreiziger
25 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Santiago
7 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Keld, cape coral
Zakenreiziger
4 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keld
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Andrew
30 jul 2024
Andrew
1 nacht verbleven in juli 2024