Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Tunjungan Plaza

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON

Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek
Serveert ontbijt, lunch en diner
Een buitenzwembad
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Interieur

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Zwembad
  • Fitnessruimte
  • Roomservice
  • Wasservice
De huidige prijs is € 28
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Executive suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
  • 42 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
  • 33 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Werkplek voor laptop
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Werkplek voor laptop
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Superior Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed of 2 Twin Beds

Executive Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed of 2 Twin Beds
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Ronggolawe 27-29, Jawa Timur, Surabaya, East Java, 60264

In de buurt

  • Dierentuin van Surabaya - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Koninklijk Plein van Surabaya - 3 min. rijden - 2.8 km
  • Surabaya Plaza Shopping Mall - 3 min. rijden - 3.1 km
  • Winkelcentrum Grand City Surabaya - 4 min. rijden - 3.8 km
  • Tunjungan Plaza - 4 min. rijden - 3.7 km

Lokaal vervoer

  • Margorejo Station - 3 min. rijden
  • Station Surabaya Gubeng - 12 min. rijden
  • Surabaya (SUB-Juanda) - 31 min. rijden

Restaurants

  • ‪Warung Bebek Mbak Roh - ‬4 min. wandelen
  • ‪Cafe Endok Ceplok - ‬6 min. wandelen
  • ‪Warung Asli Suroboyoan "Cak Mis - ‬2 min. wandelen
  • ‪Ka Soh Chinese Restaurant - ‬5 min. wandelen
  • ‪Coffee Cafe - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON

Hotel vlak bij Tunjungan Plaza
Bij Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON zijn er de volgende voorzieningen: een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Verwen jezelf met een massage bij Adara Spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Het plaatselijke restaurant Cristal Cafe serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een fitnesscentrum en een businesscentrum, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, conciërgeservice en een lift
  • Een 24-uurs receptie, gratis kranten en een feestzaal
Kamervoorzieningen
De 135 kamers bieden voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • (kleer)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Indonesisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Cristal Cafe

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Volledig uitgeruste spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 00.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 242000 per voertuig

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Quest Hotel Surabaya
Quest Surabaya
Quest Hotel Surabaya Java
Quest Hotel Surabaya
Quest Hotel Darmo Surabaya
Quest Darmo Surabaya By Aston
Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON Hotel
Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON Surabaya
Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON Hotel Surabaya

Veelgestelde vragen

Beschikt Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON?

Vandaag, 23 jul. 2025, kost een verblijf bij Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON van één nacht voor twee volwassenen op 27 jul. 2025 min. € 27,78, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 00.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.30 uur uit te checken.

Biedt Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 242000 per voertuig.

Waar staat Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON?

Dit wellness hotel ligt in Surabaya Center, op 10 minuten wandelen van Korea Park en Taman Bungkul. Ook House of Sampoerna en Monument Of Suroboyo liggen op 2 km afstand. Ngagel Station ligt op 21 minuten wandelen en naar Wonokromo Station is het 27 minuten wandelen.

Beoordelingen over Quest Hotel Darmo - Surabaya by ASTON

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 31 van 83 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 34 van 83 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 83 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 83 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 83 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Prima hotel.

Goed hotel in de Darmo buurt. Jammer dat er niet zoveel restaurantjes in de buurt zitten.

6/10 – Redelijk

Mohamad

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

yopie

1 nacht verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Declan

4 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Gulvinder Singh, Selangor

2 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Gulvinder Singh, Selangor

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall my stay was pleasant just that the bathroom had no handwash soap, had mold around the sink, the floor and sink watter keeps getting stuck.
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

PRIYANKARA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were very friendly and helpful as I am a solo traveler. Good value for the money. I am travelling during the Ramadan and enjoyed the ifthar organised by the hotel. Cheers
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Irene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay at this hotel. Location is near places we would like to visit. Staff were polite, friendly and very helpful.
3 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Stephen

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I did,nt like anything looks grubby, feels grubby doors dont work with swipe cards noisy aircon ,big let down no beer and pool bar decrepit
3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Benny

4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was awesome to stay at. Has a good gym and pool only minus for me was the A/C in my room was not working properly. Aside from that no other complaints i am happy to use quest hotels again when i return to Indonesia.
5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Grant

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is good. It is aging a bit, but during my stay they were renovating it. I was checked in by Fegi, who was very pleasant and helpfull, as were all the staff. The restaurant food was good and reasonably priced. It is a bit away from everything, meaning you have to rely on taxis, but because of that it is also very quiet at night.
4 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Jean-Claude

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Bad war extrem feucht und hat gestunken. Es gab keine Seife um die Hände zu waschen, auch auf Nachfrage nicht. Die Bettlaken hatten Flecken.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanliness of the room and all the staffs are so polite and friendly.
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Ali

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Max

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Check in fast, room a1 bed a1 food average Money for value very good, location central. ⭐⭐⭐⭐
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a pretty good property for the price, but small stuff like creaky floors, creaky beds, and weird shower design where you have to crossover your toilet bowl to reach the shower area.
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Chris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great experience.

Great hotel. Stayed here multiple times for several weeks at a time. The people who work here at the best part! Getting ready for another 3 week stay (third one this year) and wouldn’t think of going anywhere else.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Maya

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kebersihan kamar dan nuansa kamar serta hotel yang berwarna ungu sehingga indah untuk dipandang dan dinikmati.
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

HSIAO YUEH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not the hotels fault... hotels.com fault

Hotels.com messed up my reservation. Supposedly I’m a gold member. That does not mean a lot any more. I have stayed in hotels over 60 nights recently. But I made a date change on this booking. It was booked to include breakfast. But a few days after I arrived I learned that I would be charged a premium for breakfast because when hotels.com changed the date they messed up the reservation. Very uncool. Nice people at the hotel. Nice hotel. But really left a sour taste in my mouth to call hotels.com internationally and be blown off and treated so incredibly rudely.
19 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were helpful. Breakfast was very good. Room was very dated and vanity basin cracked and broken. No shampoo or conditioner. Fridge didn't work. Pool area wasn't very inviting
4 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2019