Een buitenzwembad en parasols bij het zwembad

Beoordelingen van JW Marriott Surabaya

5 out of 5
JW Marriott Surabaya
Jalan Embong Malang 85-89, Surabaya, East Java

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 250 van 420 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 142 van 420 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 420 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 420 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 420 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Charissa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooi en goed onderhouden hotel met uitstekende service. Het personeel was professioneel en erg vriendelijk. De kamers zijn schoon en ruim en het bed is heerlijk. De faciliteiten zijn ook perfect.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van JW Marriott Surabaya op 14 apr 2023
Dear Charissa,Thank you for taking the time to share your valuable feedback on Expedia and staying at JW Marriott Surabaya as your hotel during your travel to Surabaya.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Antonius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect verblijf
Mooie nette kamer, lekker ontbijt, mooi zwembad, uitgebreide fitness.
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Rogier, utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ligging
Mooi hotel, dicht bij het grote winkelcentrum, op loopafstand! Grote kajer met mooi uitzicht over de stad.
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Rani, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen hotel
Bij binnenkomst was ik aangenaam verrast door de mooie, grote lobby. De check-in verliep snel en soepel. De eerste kamer die ik kreeg was op de 13e verdieping, met uitzicht op de stad en grote straat. De kamer was goed van formaat, netjes onderhouden en schoon. In de avond en nacht bleek dat de kamer wel gehorig was, waardoor ik die nacht niet kon slapen (ik hoorde de lawaaiige straat en de geluiden uit de moskee). De receptie was behulpzaam toen ik een andere kamer wilde die wat rustiger is. Ik kreeg een kamer toegewezen op de 11e verdieping aan de achterkant van het hotel met uitzicht op de zwembad. Deze kamer was heel wat rustiger dan de eerste aangewezen kamer aan de voorkant met de straat-zicht. Het enige minpunt aan de kamer aan de 11e verdieping (#1102) was dat het heel wat minder onderhouden is dan de kamer aan de 13e verdieping (#1317).
3 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel.
Prima hotel. Vriendelijk personeel. Aan drukke weg.
5 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

leonard, breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met heerlijke bedden & uitstekende badkamer
Een heerlijk ervaring in 'n hotel die je van zo'n kwaliteits hotel mag verwachten. Ontbijt is zeer uitgebreid en goed.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk uitzicht over het oude stad goed hotel
Schoon goede service zeer gevarieerde ontbijt ruime kamer shuttle verbinding met de Mall

10/10 – Uitstekend

Yok, ZH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
toplocatie,-service en hotelvoorziening uitstekend
Wij vonden het TOP

6/10 – Redelijk

Rumah Indah, Nederland

Negatief: Netheid, comfort kamer
altijd voor verbetering vatbaar
Voor deze dure prijzen wel meer service verwacht

10/10 – Uitstekend

Hitomi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
素晴らしいホテル
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Ryo

特に何も特典がなかった。普通に公式ホームページから入ったほうがよかった。
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Sando

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alle Mitarbeiter waren sehr aufmerksam, hilfsbereit und freundlich. Das Zimmer ist geräumig, modern, luxuriös und sauber. Das Badezimmer ist fantastisch, Das Frühstück ist fabelhaft und bietet eine große Auswahl. Wer in Surabaya unterwegs ist, dem kann ich dieses Hotel nur empfehlen. Ich werde auf jeden Fall wiederkommen. 0
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Restu

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
the team need to have more knowledge on the VIP Access perks and benefit as it is a quite important key factor for the VIP travelers, other than that our stay is pretty okay.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yoshinori

1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Chi Hoi Raymond

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Provide me the early check in while available room, which was helpful.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Dwina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

get nee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service and good food ie. Imari and Pavilion
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Christopher F

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service, very clean, nice fitness room.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Anneke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Yoana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Dona Lilly

3 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

YeonHo

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Xinxiang

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Taro

4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Takuya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

jin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excelent
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Mehran

Excellent service and staff
7 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

francesco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very good place to stay in Surabaya
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Alvin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A complete experience
The room itself is very good, clean, and had a nice view of the city. The staff is attentive and very nice to us. We also tried out the fitness center, it is well equipped for cardio, weight machines, as well as free weights. It's always nice to be able to do your leg day during travel. What's best for me is the lounge at 21st. The breakfast is served here with plenty of local options which is my absolute favorite, they also switch around the menu everyday so you won't get tired of it. They also serve food at dinner time here with cocktail, an absolute 10/10 experience. Definitely would stay here again if I ever visited Surabaya.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

rusiani

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staffs are fantastic, friendly and very helpful as well as accommodating
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Yudi Hendarsyah op 3 mei 2023
Dear rusiani,Thank you for taking the time to share your valuable feedback on Expedia and staying at JW Marriott Surabaya as your hotel during your travel to Surabaya.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya.Sincerely,General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Just average
Stayed one night at the deluxe room with city view.The room was average. Carpet floor looks old and need upgrade. Bed mattress were not in great condition. AC was not cool enough, they ended up sending technicians to fix it. Definitely an old hotel that need new touch up. Liked their marble bathroom and really enjoyed the food at the Pavilion restaurant. Waiters at the Pavilion were super friendly. Overall, it did not meet the standard to be called a 5 stars hotel.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Yudi Hendarsyah op 3 mei 2023
Dear Anonymous, We recognize your valuable time and appreciate honest feedback you shared on our Expedia. It has come to my attention that the bed mattress and the AC experience has not live up to your overall expectation. On behalf of the hotel team, we apologise for falling short of meeting your expectation.As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure that we will consistently deliver upon guest expectations and we believe one of our senior leader has been connected with you in the property for a recovery. We will do comprehensive discussion among the respective departments to review breakfast processes in the hotel.Once again, thank you for sharing your honest and valuable feedback which has been critical inputs for our team. Although we fell short of meeting your expectations, we do hope you will consider JW Marriott Surabaya on your next journey to Surabaya so that we can deliver the guest experience you deserve.Sincerely,General Manager

10/10 – Uitstekend

Ivan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service by the hotel’s staff and friendly too. The hotel is located at a great location.
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van JW Marriott Surabaya Team op 30 mrt 2023
Dear Ivan,Thank you for taking the time to share your valuable feedback on Expedia and staying at JW Marriott Surabaya as your hotel during your travel to Surabaya.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

MASASHI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van JW Marriott Surabaya Team op 30 mrt 2023
Dear MASASHI,Warmest greetings from JW Marriott Hotel Surabaya.Thank you very much for choosing our hotel as your staying destination during your holiday in Surabaya and for taking time to share your recent experience.It's absolutely delightful to see that you had a fantastic experience with us.It was a pleasure to have you here and we will be looking forward to welcoming you back for a much longer stay!Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
出張にて利用しました
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Sincerely, General Manager Gaurav Saxena op 24 feb 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your valuable feedback on Expedia and staying at JW Marriott Surabaya as your hotel during your travel to Surabaya.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya.

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van JW Marriott Surabaya Team op 30 mrt 2023
Dear Mohamed,Thank you for taking the time to share your valuable feedback on Expedia and staying at JW Marriott Surabaya as your hotel during your travel to Surabaya.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Had an enjoyable stay and would highly recommend the hotel & its facilities!! Excellent service & good food especially at the Pavilion & Imari. Staff were genuinely hospitable and make it all the more memorable overall. Many thanks to Yuyan, Ikbar, Fiki & Samsul!
4 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Gaurav Saxena op 2 feb 2023
Dear Jacqueline,Thank you for taking the time to share your valuable feedback.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya. Sincerely,General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
プール以外は最高。
エグゼクティブフロアの滞在は最高でした。ただプールは非常に残念。あまりに小さく、デッキチェアも少し。パラソルは破れていて風になぎ倒されてる始末。その点以外はほぼ完璧なサービスだと思います。
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van JW Marriott Surabaya op 17 jan 2023
Dear our special guest,Greetings from City of Heroes.Thank you very much for choosing JW Marriott Surabaya as your staying destination in Surabaya.We are delighted to know that your overall stay was satisfying! Please rest assured that your feedback was taken on-board for further review as providing well-maintained facilities is one of our top priorities.It was a great pleasure to have you here and we are looking forward to welcoming you back in the nearest future.Sincerely,General ManagerGaurav Saxena

10/10 – Uitstekend

johannes

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van JW Marriott Surabaya op 17 jan 2023
Dear Mr. YohannesThank you for taking the time to share your valuable feedback.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya. If there is anything that we can assist you to plan for your future visits, please do not hesitate to stay in touch at mhrs.subjw.reservations@marriotthotels.comSincerely,General ManagerGaurav Saxena

10/10 – Uitstekend

riccy

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van JW Marriott Surabaya op 17 jan 2023
Dear Our Special Guest,Thank you for taking the time to share your valuable feedback.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya. If there is anything that we can assist you to plan for your future visits, please do not hesitate to stay in touch at mhrs.subjw.reservations@marriotthotels.comSincerely,General ManagerGaurav Saxena

8/10 – Goed

Shinil

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Cecilia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent Stay!! The staff were outstanding. I was impressed with this hotel on how well the staff were trained. The staff remembered what we liked and our preferences. All our needs, met with a smile. We stayed for a week and literally were treated like royalty. The head chef and sous chef visited us daily for breakfast with different items to try. The buffet breakfast here is outstanding. Not just a continental but a full brunch style buffet. Delicious! We tried the other restaurants as well. We liked the Chinese restaurant and new bakery especially. We had massages at the spa and it was wonderful. Would definitely stay there again!
6 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van JW Marriott Surabaya op 17 nov 2022
Dear Ms Cecilia,Greetings from City of Heroes.Thank you very much for choosing JW Marriott Surabaya as your staying destination in Surabaya.We are delighted to know that your overall stay was satisfying! Please rest assured that your feedback was taken on-board for further review as providing well-maintained facilities is one of our top priorities.It was a great pleasure to have you here and we are looking forward to welcoming you back in the nearest future.Sincerely,General ManagerGaurav Saxena

10/10 – Uitstekend

Air

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
breakfast is great and the staff are all friendly and helpful
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Titien / Reservation Team JW Marriott Surabaya op 24 nov 2022
Thank you very much and we are looking forward for your future stay

10/10 – Uitstekend

irfan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Nanik Purwati

3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Gaurav Saxena op 3 okt 2022
Dear Nanik Purwati,Thank you for taking the time to share your valuable feedback and staying at JW Marriott Surabaya as your hotel during your travel to Surabaya.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya. Sincerely,General Manager

10/10 – Uitstekend

Michael, Point Cook

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff worked hard to make you welcome. Room was of high quality
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van JW Marriott Surabaya op 28 sep 2022
Dear Michael,Thank you for taking the time to share your valuable feedback.We are delighted to learn that our service and facilities did meet your expectations and became one of your travel highlights during your stay with us.Once again, thank you for sharing your positive feedback and we look forward to welcoming you whenever your travels bring you back to Surabaya. If there is anything that we can assist you to plan for your future visits, please do not hesitate to stay in touch with us.Sincerely,General ManagerGaurav Saxena

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The bed is not so comfortable compared to other same star rating hotels. The room can be updated so that it’s a bit more brighter and not so dark. Upgrade was not offered even-though it is one of the perk from hotels.com as the gold members.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Farida M

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Home away from home
This particular hotel had the most covinient entrance. People are so kind, respectful,super grateful. I feel at home in their room, the standard is 450sq ft. bigger than other 4/5 * hotel. Yuli and Manto were friendly housekeepers. I will always comeback to this older hotel, spacious and lively.
1 nacht verbleven in juli 2022