Jl. Mayjen Yono Soewoyo, Pakuwon Square, AK II No. 10 - 11, Surabaya, East Java, 60228
In de buurt
Pakuwon Trade Center - 4 min. wandelen - 0.4 km
Pakuwon Mall - 6 min. wandelen - 0.5 km
Dierentuin van Surabaya - 9 min. rijden - 9.0 km
Tunjungan Plaza - 11 min. rijden - 10.5 km
Surabaya Plaza Shopping Mall - 12 min. rijden - 11.9 km
Lokaal vervoer
Margorejo Station - 10 min. rijden
Tandes Station - 16 min. rijden
Surabaya (SUB-Juanda) - 41 min. rijden
Restaurants
Moi Village Hakka Chinese Restaurant - 3 min. wandelen
Tanamera Coffee Roastery - 4 min. wandelen
Ie Hua - 6 min. wandelen
Boncafe - 1 min. wandelen
Angde D'Loop - 5 min. wandelen
Over deze accommodatie
favehotel Graha Agung Surabaya
Hotel vlak bij Pakuwon Mall
Een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij favehotel Graha Agung Surabaya. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Het plaatselijke restaurant met Indonesische gerechten, Tectona Grandis, serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een businesscentrum.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
Een ontbijtbuffet (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een shuttleservice van/naar de luchthaven
Conciërgeservice, een kruier/portier en een feestzaal
Een lift, een vergaderruimte en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
De 82 kamers zijn voorzien van leuke voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
Parkeerplekken ter plaatse (IDR 8.000 per verblijf)
Eten en drinken
Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: IDR 75.000 per persoon
Een restaurant
Restaurants ter plaatse
Tectona Grandis
Gezinsvriendelijk
Geluiddichte kamers
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Kluisje bij het onthaal
Wasserij
Gastendiensten
Conciërgeservices
Droogkuis-/wasserijservice
Hulp met excursies en tickets
Portier
Schoonmaakservice (dagelijks)
Zakelijke diensten
Businesscentrum
Vergaderruimte
Buiten
Terras
Tuin
Spa
Massages in de kamer
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Lift
Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
Meer
1 gebouw
8 etages
Aparte rookruimtes
Feestruimte
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Handdoeken inbegrepen
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv van 32 inch met kabel-/satellietzenders
Eten en drinken
Beperkte roomservice
Meer
Airconditioning
Bureau
Geluiddichte kamers
Kluisje
Telefoon
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 11.30 uur
Speciale incheckinstructies
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 75000 per persoon
Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 220000 per voertuig
Betaald parkeren: IDR 8000 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
favehotel Graha Agung Surabaya Hotel
favehotel Graha Agung Hotel
favehotel Graha Agung Surabaya
favehotel Graha Agung
Favehotel Graha Agung Surabaya Java
favehotel Graha Agung Surabaya Hotel
favehotel Graha Agung Surabaya Surabaya
favehotel Graha Agung Surabaya Hotel Surabaya
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij favehotel Graha Agung Surabaya?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel kost een verblijf bij favehotel Graha Agung Surabaya?
Vandaag, 12 jul. 2025, kost een verblijf bij favehotel Graha Agung Surabaya van één nacht voor twee volwassenen op 14 jul. 2025 min. € 28,34, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Hoeveel berekent favehotel Graha Agung Surabaya voor parkeren?
Parkeren kost IDR 8000 per verblijf.
Hoe laat kan ik bij favehotel Graha Agung Surabaya inchecken?
Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.
Tot hoe laat kan ik bij favehotel Graha Agung Surabaya uitchecken?
Je dient om uiterlijk 11.30 uur uit te checken.
Biedt favehotel Graha Agung Surabaya een shuttle naar het vliegveld?
Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 220000 per voertuig.
Waar staat favehotel Graha Agung Surabaya?
Dit hotel in Surabaya ligt op 2 km afstand van Pakuwon Trade Center en Pakuwon Mall. Al-Akbar Mosque ligt op 4,7 km.
Beoordelingen over favehotel Graha Agung Surabaya
Beoordelingen
6,8
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 43 beoordelingen
10 - Uitstekend
7
Gastenscore: 8 - Goed. 16 van 43 beoordelingen
8 - Goed
16
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 43 beoordelingen
6 - Redelijk
8
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 43 beoordelingen
4 - Matig
9
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 43 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
3
7,2/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
2,0/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10
Soms te duur. Maar een goed hotel dichtbij PTC en The Loop and Waterplace.
Rob
2/10
What a terrible hotel simply untrustworthy front desk staff. We booked a two week stay for business colleagues from Australia, at check in we were told no room available and they had contacted Hotels.com cancelling the booking. I spoke to Hotels.com and this was not the case and the hotel had already been paid for the two week stay in advance of our check in - so their claim was a lie. We spoke to a manager on the phone who was not interested in helping, we were eventually offered a different room type to the one we booked and paid for in advance but they demanded we paid extra !
The staff at the desk were incredibly unhelpful and it turns out that because we arrived a little late to check in they had sold the room we booked and paid for then lied.
We were made to wait an hour to find a solution and eventually our guests were given a temporary room but had to then change the next day.
The stay was made more uncomfortable as new guests next to the room made so much noise it was not possible to sleep or work in the room.
The hotel is located off the main road and every day we collected and dropped off our guests we were made to pay a fee to do so, how cheap especially with such a long stay.
Overall a presentable hotel but our experience with front desk and managers showed them to be dishonest and totally disinterested in their guests, this was embarrassing especially as it was for professional business colleagues - I will never stay or book another Favehotel.
Paul
14 nachten verbleven in september 2024
4/10
Not a good experience
Philip
4 nachten verbleven in februari 2024
6/10
Ivan
1 nacht verbleven in september 2022
8/10
Rajesh
2 nachten verbleven in december 2021
8/10
Mary Ann
2 nachten verbleven in oktober 2020
10/10
There aren't a lot of options for breakfast, but everything else was AMAZING! The cleanliness, the service, the piano in the lobby, and the closeness to Supermall! Just amazing!
Amanda
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10
HYUN KEE
1 nacht verbleven in november 2019
8/10
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
4/10
The staff are friendly but the beddings were not in good condition and not so clean as well.
There's a lot of good food just accross the street, so it's very convenient.
Stephen
3 nachten verbleven in oktober 2019
2/10
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2019
2/10
1. Packing not fee
2. Dirty in room
3. Poor breakfast
4. The window cannot see outside, see cement only
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2019
10/10
Room is pretty decent for the price, location is great as well. Bedsheets were a little stained but overall still comfortable. Lift was a little slow and room walls were pretty thin. But still, overall pretty good value-for-money.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10
Room was clean, good and friendly staff
Candra
2 nachten verbleven in oktober 2018
4/10
Walls are super thin. You can very much hear every person opening the door to their room on your floor. I could hear people sneezing in the other room. Didn’t sleep for 3 nights because staff didn’t really want to give other guests warning even though they partied all night for the weekend. Definitely will not be staying here anymore. Room also smelled like smoke in the morning because even though I booked a non-smoking room- the room next to us was a smoking room. Exhaust fan was broken and all the smoke just went to our room. Very very disappointing stay.
Vania
4 nachten verbleven in augustus 2018
8/10
Nice Hotel closer with shopping mall
Johnsen
2 nachten verbleven in mei 2018
10/10
René
5 nachten verbleven in november 2017
8/10
Inside non smoking room has ashtray and fire matches
Ratna
1 nacht verbleven in september 2017
8/10
ALEX MENG JYE
1 nacht verbleven in augustus 2017
6/10
Location is ok, close to Pakuwon Mall and eatery area and National Hospital. Room cleanliness is not up to the standard. No window / no view...towel is smelly....