Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Garrigae Villa La Florangerie

4 out of 5
Garrigae Villa La Florangerie
11, rue Westercamp, Strasbourg

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 56 van 94 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 26 van 94 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 94 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 94 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 94 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Adrian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and friendly Reception. Beautiful park just around the corner.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Ruth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sehr freundliches und hilfsbereites personal, gepflegte räumlichkeiten, leider war der spa-bereich geschlossen und deshalb nicht nutzbar ohne dass es hierfür eine vergütung gab, die lage in der nähe eines parks ist ein ganz besonderes highlight.
5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Bianca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
die gegend ist recht ruhig. alles modern und sauber. bei der bettenwahl muss man schauen, wir hatten ein queensized bett und nur eine bettdecke, da muss man dann etwas kämpfen gegen den partner :D
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Anna-Elina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valentines day
The hotel is within walking distance to the city center. This didn't bother us, but it's worth setting aside time for the 20-minute transition. The breakfast is really good and a strong recommendation for it! The outdoor pool is closed in winter. The small spa inside is atmospheric and does its job well. The hotel rooms were clean and the beds were good. The minibar's selection is poor, and since the hotel does not have a restaurant, it is recommended to bring something to snack on
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Daniel

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Aniane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Traumhafter Urlaub
Uns hat das Hotel insgesamt sehr gut gefallen. Das Personal war super freundlich. Das Zimmer war traumhaft. Schön groß. Seperate Toilette und im Bad gab es Badewanne und ebenerdige Dusche. Sehr modern eingerichtet. Bett war total bequem. Wir würden auf jeden Fall wieder dieses Hotel buchen.
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Kadir, Nackenheim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked: Spa Didn’t like: - room size - red vine was cold - The bottle vine for Expedia guests not provided - plastic vine glasses in the room
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent accueil Spa propre
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

DERRICK

2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Natalia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
Un bel endroit dans un beau quartier de Strasbourg. L’établissement est agréable, le personnel sympathique. La chambre petite et la salle de bain minuscule! Le petit déjeuner est excellent, très bien. Très difficile de se garer à proximité, tout est saturé en parking, l’hôtel n’en disposant pas.
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

christophe

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Lit trop petit 140
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Kevin

3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Eva

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Jean-Louis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Etablissement agréable et très bien situé à proximité du parc de l'Orangerie, dommage que la salle de bain de la chambre 142 soit indigne d'un établissement de ce type.
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Erin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrific. Clean, spacious, modern and quiet. The breakfast was high quality. I recommend people take it as there isn't much around for dining. The only small thing I would have liked was a cooler temperature in the room. My room was 23C and there was a digital thermostat but it didn't do much and when I inquired it was recommended I open window. When I went to breakfast they had all the doors open to the outside as the place was so warm so I recommend just bringing down the temperature. Otherwise place was great.
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

jerome

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel au calme
Très belle petite chambre avec balcon Très bonne literie Hôtel a l extérieur de Strasbourg dans un quartier très calme Pour le spa l entrée est a 20 euro 19 euro pour le buffet petit déjeuner
1 nacht verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Joan

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Upon arrival we were told that breakfast and parking were not included even though I paid extra to Expedia in order to have Breakfast. The receptionist demanded that I show him the email that was sent to me for confirmation. To my surprise it did not say breakfast was included even though I did pay for it on Expedia website when I booked the room. Parking is self parking on the street and not their parking and this is also confusing. So we did not get free breakfast and had to struggle to park outside the hotel. I do t know if this is Expedia’s fault or the hotels miss communication with clients. I did tell the receptionist that I am a VIP gold member and if there is a chance to upgrade my room. He said that there was none. Not event the next few days as I booked for 4 nights. He continued to say that I’ve already asked for a room far away from the elevator . The access to the room was exhausting because we had to carry the luggage to the third floor by the elevator then carry them to the 4th floor. The access was very narrow. The room was tight and the shower drain was blocked. There was no shower gel. They said that they did not have someone to clear the drain and the next day, again no technicians and the receptionist tried to clear the drain. The bedding / pillows were uncomfortable. There was no milk or cream for the coffee in the room and coffee was decaf only. We had to go downstairs to get the regular coffee and wait until the morning to get the cream from reception
4 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Anders k

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not recommended
Nice room and nice hotel close to the Council of Europe. Convientient in that way, but a bitt dull and boring area. Not many restaurants and bars. Unfortunately very unfriendly and unhelpful staff: I asked for wake up call at 6AM. Not possible, since there was no one in reception before 7AM. I then asked for 7AM. Not possible, as the first person on job had to attend other things that early. Hotels.com Gold service told me "Guranteed 2 hours late check out". The hotel said "No, not possible since it is fully booked the day after". No restaurant or bar late in the evening/night. Not impressive.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Direction op 14 okt 2022
Dear Sir, We thank you for your comment and we are sorry to see that your stay did not give you complete satisfaction.Regarding your request for a 6:00 am wake up call, please be aware that we do not offer this type of service, because as our receptionist to whom you made the request explained, our reception is closed at night until 7:00 am. We do not offer a wake-up service at all, and we are under no obligation to do so. It is therefore normal that we have not responded positively to your request for a wake-up call at 7.00 am as well.As for your late checkout request, here's what it says on Hotels.com: "Hotels.com Rewards Gold members receive full Silver benefits, as well as complimentary room upgrades and guaranteed two-hour late checkout and early check-in (subject to availability) at VIP Access properties." You may have deliberately omitted the notion of "subject to availability", thus requiring a service that was not possible due to the high occupancy of the hotel.Also, be aware that when booking a hotel, you are supposed to find out about the hotel's services beforehand, by phoning the hotel directly for example, and looking up the location of the hotel on a map or on the internet before arriving, to avoid possible disappointment about the limited presence of bars/restaurants in the area, and to find out what services the hotel has (bar, restaurant), as well as the opening hours. We did not make a reservation for you, it was up to you to find out in advance about the establishment you were planning to stay in. We inform in all our booking confirmations that we do not have a restaurant in the hotel, this is mentioned everywhere also on the different websites. Our bar necessarily closes in the evening as our reception is closed at night, which is also stated in our booking confirmations and on arrival at the hotel.Finally, please note that throwing your room key at our receptionist with violence will not make it easier for you to be right.Yours sincerely The management

8/10 – Goed

Dana, Denver

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wifi was terrible. Wanted to watch F1 and the TV service didn't work. Otherwise stay was nice. Disappointing that all the extras were charged e.g. swimming pool
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Elmar

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Søren Henrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Hannah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Lotfy

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je recommande ce petit hôtel sympathique
D'un point de vue général tout c'est bien passé. La piscine est très bien. La chambre est très confortable et propre. Point négatif : Aucun parking disponible mais possibilité de trouver de la place à proximité.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

annabelle

1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Sandrine

2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Nasri

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a near perfect stay. I loved this hotel. It was so clean and beautiful. The nature around it was simply serene. The folks at the front desk were super nice. The breakfast was so delicious with numerous options as well as refreshing water selections (sparkling, mint infused, citrus, etc). The SPA was very relaxing - I only wish the hot tub was a bit warmer (it may have been down but was Luke warm I guess). I would stay there again!!
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Constanzee

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Haus und toller Pool. Das Zimmer war wunderbar.
2 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Tolles Hotel mit Mängeln bei der Sauberkeit
Eigentlich eine tolle Anlage. Sehr ruhige Lage, toller Pool mit Schatten. Sehr nettes Personal und ein tolles Frühstück. Leider war unser Zimmer sehr staubig. Ein Handtuch war dreckig und das Klo sehr ekelhaft. Das wurde nur oberflächlich gereinigt, was man da so sehen musste, ich erspare hier jetzt weitere Details. Am Pool waren die Liegen dreckig, Die Vögel nutzen den Bereich als Toilette. Auch der Holzboden war teilweise sehr dreckig von den Vögeln. Für die Preisklasse nicht angemessen.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Olivia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quartier très calme et beau, proche des transports publics. L’hôtel est très élégant, le lit extrêmement confortable et la salle de bain géniale. Petite déception quant au parking : je n’avais pas vu l’information comme quoi il fallait se garer dans la rue. C’était par moment compliqué de trouver une place !
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Juergen, Weiler

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
schöner, großer Balkon/Terrasse moderne Zimmerausstattung gute Frühstücksauswahl überaus freundliches Personal - Zimmer für 2 Personen etwas klein, keine Kleiderhaken und extrem wenig Ablageplatz
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

May

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kort ophold
På kort ophold på vej mod Nice ,og det var et hyggeligt lille hotel. Super lækkert værelse med jacuzzi på badeværelset ...kun ros herfra ..
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

maryline

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Morgane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe chambre
Dans l’ensemble très agréable séjour, très bon accueil, à la réception et aux massages également (très relaxants) Seul petit bémol « jacuzzi » trop froid Sinon superbe chambre et salle de bain Merci
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

carmen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel
Excellent hotel. Very welcoming staff. I will Be back for summer.
2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Laurent

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Thierry

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Audrée

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout était très parfait, que ce soit la grandeur de la chambre, le service, etc. Rien ne m'a déplu, je n'hésiterais pas à réserver une chambre dans cet hôtel à nouveau
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Ann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Would visit again
Excellent hotel with welcoming staff. Easy to get around a beautiful city. The room was more than we expected.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Reception op 25 dec 2021
Good Evening Ann, Thank you for your feedback, we are glad that you have spent a wonderful stay with us. Looking forward to welcoming you back at Villa La Florangerie. Kind regards, Reception

10/10 – Uitstekend

Jinhyoung

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
스트라스부르 가족 여행
깨끗하고 편안했습니다. 스트라스부르 구시가지에서 좀 떨어져있으나 대신 동네가 조용하고 옆에 큰 공원도 있습니다.
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Cristina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable hotel close to the EU and embassy area, clean and nicely decorated rooms, excellent facilities including pool and spa access
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Reception op 4 dec 2021
Dear Cristina, We are very happy to know that you appreciated the location of the Hotel, the rooms and the facilities. We strive every day to offer the best service to our guests. We look forward to welcome you back with us. Kindest regards, Reception Garrigae Villa La Florangerie

10/10 – Uitstekend

Maria Grazia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belles chambres
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Réception op 25 dec 2021
Bonjour Maria Grazia, Merci pour votre commentaire. Au plaisir de vous accueillir une prochaine fois à Strasbourg. Belles fêtes à vous. La Réception

8/10 – Goed

Quentin

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quiet and clean.
Quiet and clean.
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Reception op 25 dec 2021
Thank you for your kind feedback Thomas. We strive every day to offer the best quality and service to our guests and we are glad that you recognise it, Thank you. Reception

10/10 – Uitstekend

Laaziz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rien a dire c’était parfait.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Réception op 25 dec 2021
Bonjour Laaziz, Si vous n'avez rien à dire, ça signifie qu'un excellent travail a été fait par notre équipe, nous sommes ravis que votre séjour était irréprochable. Au plaisir de vous accueillir à nouveau au sein de notre établissement. Cordialement, La Réception

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hospitality and proximity to good spots
Clementine at the reception was exceptionally good. Encourages us to use this hotel again in the near future.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Reception op 25 dec 2021
Good Evening, Thank you for your kind feedback. We are glad that our Staff did everything to make your stay the most comfortable as possible. Looking forward to welcome you back again. Kindest regards, Reception