Vegas Resort

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een seizoensgebonden buitenzwembad, op 6 minuten stappen van St George's Beach

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Airconditioning
  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
De huidige prijs is € 37
inclusief belastingen en toeslagen
18 jan - 19 jan 2026

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer, balkon, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Balkon
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een haardroger
Een privébadkamer
Werkplek voor laptop
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
  • 26 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 kingsize bed

Standaard tweepersoonskamer, balkon, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Balkon
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een haardroger
Een privébadkamer
Werkplek voor laptop
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Dragonara Road, St. Julian's

In de buurt

  • St George's Beach - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Mercury Toren - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Bay Street Shopping Complex - 5 min. wandelen - 0.3 km
  • Dragonara Casino - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Saint Julian's Bay - 7 min. wandelen - 0.6 km

Lokaal vervoer

  • Luqa (MLA-Internationale luchthaven Malta) - 24 min. rijden

Restaurants

  • ‪Footloose Fun Bar - ‬2 min. wandelen
  • ‪Black Bull - ‬1 min. wandelen
  • ‪TRUTH - ‬1 min. wandelen
  • ‪Burger King - ‬1 min. wandelen
  • ‪Pascucci Cafe - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Vegas Resort

Hotel vlak bij St George's Beach
Bij Vegas Resort zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een koffiebar/café en een bar. Naast een restaurant, genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer met een snelheid van 250+ Mbps (voor 3-5 personen of maximum 10 toestellen).
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een seizoensgebonden buitenzwembad
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), bagageopslagruimte en geldautomaat/bankservice
  • Een 24-uurs receptie, rookvrije accommodatie en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
De 150 kamers zijn individueel gemeubileerd en zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals laptopwerkplekken en airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met haardrogers en shampoo
  • (kleer)kasten, balkons en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 250+ Mbps (voor 3-5 personen of maximum 10 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Tot de parkeeropties ter plaatse behoort een garage

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: EUR 9,50 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Seizoensgebonden buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Seizoensgebonden buitenzwembad

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift
  • Tegelvloer in de kamer

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Eten en drinken

  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Individuele aankleding
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Renovaties en sluitingen

De volgende voorzieningen zijn elk jaar tijdens bepaalde seizoenen gesloten, en wel van 1 oktober tot 1 april:
  • Het zwembad

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen tot 5 jaar krijgen gratis ontbijt
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Schadeborg: EUR 100 per verblijf
  • De stad heft de volgende belasting: EUR 0.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 9.5 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van mei tot oktober
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.

Veelgestelde vragen

Beschikt Vegas Resort over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een seizoensgebonden buitenzwembad. Het zwembad is ieder jaar seizoensgebonden gesloten van 1 oktober tot 1 april.

Hoeveel kost een verblijf bij Vegas Resort?

Vandaag, 19 dec. 2025, kost een verblijf bij Vegas Resort van één nacht voor twee volwassenen op 18 jan. 2026 min. € 35,64, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Vegas Resort?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoe laat kan ik bij Vegas Resort inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Vegas Resort uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Vegas Resort?

Dit hotel ligt in Paceville, op 10 minuten wandelen van Mercury Toren en St George's Beach. Ook Trig Santa Rita Steps en Bay Street Shopping Complex liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Vegas Resort

6,6

7,0

Netheid

5,6

Voorzieningen

8,0

Personeel en service

6,8

Milieuvriendelijkheid

6,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 19 beoordelingen

Beoordelingen

4/10 – Matig

Jeremy Ben

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It was just too loud! Construction both outside and inside. Often there was building and drilling going on till the evening. To drown out the noise, the music by the pool was also very loud and so relaxing by the pool was very challenging!
10 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Alan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quite simply this hotel should not be open, all it’s doing is getting off to a very bad start. Pool was shut, no pool bars no seating no care, rat boxes everywhere clearly visible. The pool was advertised as open until the last day of October but this was the week before half term 29 everyday, the pool and sea views were the 2 main reasons we booked the hotel. Eventually we got the truth they had let all the pool staff have the same weeks holiday. Only the top floor of rooms were open, the corridors had a prison like feel about them, not sure that every room needs a mirror on the ceiling, l don’t think my 80 year mother in law made any use out of hers…. We were uncompromising around the pool and eventually the front of house manager made the decision to open (also to the delight of the other guests) but no pool bar or restaurant. Everytime we wanted a drink a walk to the lift,,which took us down to the bar at reception. It’s the first hotel l've stayed in where you can’t charge anything on the room, phone was on charge in room so no way of paying after calling a manager etc they wouldn’t budge so went back to the room to collect phone that hadn’t charged as l’d taken key card out… gave up on drinks ( 2 sprites and a Fanta, wasn’t like l’d ordered 3 glasses of champagne….) Breakfast was poor and service l could excuse due to the obvious newness of the staff but much more training needed, the restaurant is woefully small compared to the size of the hotel. FOH mgr was brilliant
7 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Mahr

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍
6 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Sheru

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is huge but still unfinished. There is still building work but this didn’t bother us. The room was clean and very little noise can be heard from outside so sound proof but not totally. When we arrived, one lift wasn’t working but this was immediately rectified once they realised there was a problem. One thing we gave 5 stars for was the staff. We requested to leave our luggage with them prior to our stay and our request was accommodated. Gio in reception showed us where we could leave our suitcases and he was also the one who checked us out afterwards. The process was very quick and efficient. It was appreciated as we had a very early flight and needed to rush to the airport. There was a minor issue with the shower screen leaking but it didn’t bother us, we just requested extra bath mats to soak up the water. Only issue for us was asking for a deposit and checking the room for any damage upon check out. It is refundable ( our room was ok so hopefully we will get the money back) but we feel this is quite a dated practice. However if the hotel has had issues of guests trashing the place in the past, I totally understand why they would do this. It just means extra time spent during check out. We have stayed in many hotels and can’t remember the last time a hotel checked the room before letting you check out. It just seemed like a very old practice but as I said, I can understand the reason for it.
3 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Valerio

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abbiamo soggiornato presso questa struttura per 6 notti e l’esperienza è stata nel complesso positiva. Il personale è sempre stato disponibile, gentile e pronto a soddisfare le richieste, dalla reception alle signore delle pulizie ai piani. La posizione è molto comoda per muoversi a St. Julian’s, con asciugamani cambiati quotidianamente. Va però segnalato che l’hotel è in fase di ristrutturazione e non siamo stati informati prima della prenotazione o del check-in: una spiacevole sorpresa, anche se al nostro reclamo lo staff ha cercato di rimediare con disponibilità.
6 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Jolanda Casutt

Negatief: Netheid
Da das ganze Hotel im Umbau war, war es sehr laut. In meinem Zimmer ist während des Schlafens der Wandspiegel heruntergefallen – ich habe einen halben Schock bekommen. Auch die Zimmertüren konnte man nicht leise schließen, sodass ich in der Nacht immer wieder aufgewacht bin, wenn Gäste vom Ausgang zurückkamen. Die ganze Nacht war es lärmig, teilweise sogar mit Musik – sehr störend. Zusätzlich haben die Arbeiter von früh morgens bis spät abends gebohrt und gehämmert. Natürlich müssen solche Arbeiten gemacht werden, aber man sollte bei der Buchung klar mitteilen, dass die Baustelle im Hotel ist und nicht etwa nur nebenan. Für mich war es überhaupt keine Erholung – im Gegenteil. Ich habe mich so geärgert, dass ich früher abgereist bin als geplant. Ein teures Hotel ohne entsprechende Leistung – absolut nicht zu empfehlen.
13 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Yasmin

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Construction Noise and Service Issues

I was disappointed with several aspects of my stay at the Vegas Resort in Malta. For the first 3 mornings, I was woken up at 8am by loud construction noise-something that was never disclosed when I booked or at check-in. Transparency about this would have helped me manage my expectations. Housekeeping did not have the habit of reading the “Do Not Disturb” light and kept entering my room when I was asleep or in the shower so every morning I had to approach them in the corridor to kindly let them know I am leaving. On my first night, I asked for water and was told to go to the supermarket, only to later discover bottled water already in the fridge-which shows poor communication between staff. The room itself was clean but felt unfinished,with incomplete paintwork and an impractical shower design. The glass partition didn’t extend far enough, so water leaked all over the bathroom floor and sometimes even out into the room, despite being careful. When I raised my concerns, I was offered a room at the Malta Apartments, but was warned about bar and party noise there. This left me choosing between morning construction noise or all-night bar noise. I stayed in my original room, and thankfully the construction noise stopped after a few days, but the experience was already compromised. Overall, I felt let down by the lack of communication, unfinished facilities, and service issues. While staff did try to offer a solution, the overall quality of my stay did not meet expectations.
7 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Kandy

Lovely perfect location clean beautiful hotel.

This is a brand new hotel still in development but the hotel staff were fantastic in ensuring our stay was memorable. The hotel was very clean and most staff were accommodating. Only staff that need a bit of work were the pool staff that didn’t speak very good English. They struggled to understand what we required. The location is brilliant not on top of the high action but literally a 2 minute walk to everything. The rooms were lovely and clean and perfect for our stay. The breakfast and lunch meals were of high standard and food was fresh. Only downside was breakfast arrangements you only had 6 choices and only allowed one drink. A buffet breakfast would have been nicer as we like a hot breakfast and then a pastry or fruit plus go back for a top up coffee but none of this was allowed. The waiter specifically said no when we asked for more coffee. The only other downfall was our flight was late at night and on check out at 10am the wonderful hotel reception staff let us keep our luggage in a safe room and we were able to stay round the pool. The downfall was on going to the airport we asked for a courtesy room to get changed and showered for our journey home and all they had was a changing room and toilets .. No showers. Such a shame and maybe as hotel is not ready yet this will change. In all a great stay and will most certainly return.
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Anna-Karin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Christian

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2025