The Murray Premises Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel aan het water met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

VIP Access

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Standaard kamer, 1 kingsize bed

9,2 van 10
Fantastisch
(58 beoordelingen)

Hoogtepunten

Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Verwarming met klimaatregeling
Een bad/douchecombinatie
  • 42 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer, 1 queensize bed

9,0 van 10
Fantastisch
(114 beoordelingen)

Hoogtepunten

Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Verwarming met klimaatregeling
Een bad/douchecombinatie
  • 37 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Executive kamer, 1 kingsize bed

9,2 van 10
Fantastisch
(22 beoordelingen)

Hoogtepunten

Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
  • 46 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Signature kamer, 1 kingsize bed

9,0 van 10
Fantastisch
(48 beoordelingen)

Hoogtepunten

Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 46 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
5 Becks Cove, St. John's, NL, A1C 6H1

In de buurt

  • George Street - 1 min. wandelen - 0.1 km
  • Mile One Centre - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • St. John's Convention Centre - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • The Rooms - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Port of St. John's - 18 min. wandelen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • St. John's, Newfoundland en Labrador (YYT-Internationale luchthaven St. John's) - 16 min. rijden

Restaurants

  • ‪Shamrock City - ‬3 min. wandelen
  • ‪Green Sleeves & The Well - ‬2 min. wandelen
  • ‪Yellowbelly Brewery and Public House - ‬1 min. wandelen
  • ‪Christian's Pub - ‬3 min. wandelen
  • ‪Sprout Cafe - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Murray Premises Hotel

Hotel vlak bij Mile One Centre
The Murray Premises Hotel bevindt zich dicht bij The Rooms en Port of St. John's en biedt shoppen ter plaatse, een droogkuis/wasserijservice en een 24-uurs businesscentrum. Het plaatselijke restaurant met Mediterrane gerechten, The Gypsy Tea Room, serveert brunch, lunch en diner. Naast een bar genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Bagageopslagruimte, huwelijksservices en een lift
  • Vergaderruimtes, geldautomaat/bankservice en een feestzaal
  • Beoordelingen van gasten laten hoge cijfers zien voor de centrale ligging en het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 69 kamers zijn inclusief leuke voordelen zoals open haarden en luxe beddengoed, naast faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning. Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over de netheid en de grootte van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met haardrogers
  • Ledtelevisies van 43 inch met kabelzenders
  • Recyclage, koelkasten en koffiezetapparaten/waterkokers

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • The Gypsy Tea Room

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 112 vierkante meter aan conferentieruimte
  • 24-uurs businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Aan het water

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1846
  • Rookvrije accommodatie
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 43 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Restaurantgidsen
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Gratis lokale gesprekken
  • Open haard
  • Recycleren
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 19

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

De accommodatie is gesloten van 24 december tot 27 december.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: CAD 150 per nacht

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie ontvangen van Canada Select.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Murray Premises
Murray Premises Hotel
Murray Premises Hotel St. John's
Murray Premises St. John's
The Murray Premises
The Murray Premises Hotel Hotel
The Murray Premises Hotel St. John's
The Murray Premises Hotel Hotel St. John's

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Murray Premises Hotel?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij The Murray Premises Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij The Murray Premises Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat The Murray Premises Hotel?

Dit hotel ligt in Centrum van St. John's, op 15 minuten wandelen van Mile One Centre en The Rooms. Ook Port of St. John's en Quidi Vidi Lake liggen op 3 km afstand.