Hotel Pacific

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Dal Lake

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Pacific

Deluxe tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Exterieur
Lobby
Lobbylounge
Details aan de binnenkant

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Opposite Chinar Garden, Kohna Khan, Dal, Srinagar, Jammu and Kashmir, 190001

In de buurt

  • Dal Lake - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Lal Chowk - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Lal Chowk Ghantaghar - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Nehru Park - 3 min. rijden - 3.0 km
  • Nigeen Lake - 4 min. rijden - 3.7 km

Lokaal vervoer

  • Srinagar Station - 22 min. rijden
  • Srinagar (SXR-Internationale luchthaven Sheikh Ul Alam) - 37 min. rijden

Restaurants

  • ‪Cafe Liberty - ‬2 min. rijden
  • ‪Le Delice - ‬19 min. wandelen
  • ‪New Krishna Vaishnao Bhojnalya - ‬12 min. wandelen
  • ‪Lhasa - ‬18 min. wandelen
  • ‪Hunters Cafe - ‬9 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Pacific

Hotel vlak bij Dal Lake
Hotel Pacific biedt onder andere een droogkuis/wasserijservice en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en bagageopslagruimte
  • Een kruier/portier, een lift en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Pacific bieden voordelen zoals luxe beddengoed, naast voorzieningen zoals gratis wifi en gratis flessenwater.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Verwarming en plafondventilators
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en telefoons

Talen

Engels, Hindi, Urdu

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.30 uur tot 10.30 uur: INR 300 per persoon
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Multi-cuisine Restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Gebouwd in 1985

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 300 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 800 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Pacific Srinagar
Pacific Srinagar
Hotel Pacific Srinagar, Kashmir
Hotel Pacific Hotel
Hotel Pacific Srinagar
Hotel Pacific Hotel Srinagar

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Pacific?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Pacific voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Pacific inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Pacific uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Pacific een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 800 per voertuig.

Waar staat Hotel Pacific?

Dit hotel ligt in het centrum van Srinagar, op 5 minuten wandelen van Dal Lake en Kathi Darwaza. Ook Pir Dastgir Sahib en Roza Bal Shrine liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Pacific

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 9 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sanjay

1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Farid

Positief: Netheid, personeel en service

value for money, neat, clean.

neat, clean. please note that hot water available from 7-10am, 7-10pm. we had a great stay, food was excellent. booked half board, was a good idea.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

I saw the place and I ran away from Srinagar

I had the idea Srinagar it will be a very nice place to enjoy 4 days, but the town look like a war zone area, I have traveled too many places in India and I never felt so scare from the locals.

6/10 – Redelijk

jaspreet, Wellington

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A nice stay

It was very easy and lovely staying....very beautiful bedroom,lobby, bathroom tidy and cleaned, 24/7 power, amazing staff, very helpful

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Esperienza

Hotel su buona posizione panoramica, le conizioni delle camere sono precarie ed spesso manca la corrente. Va bene solo per una notte e rispetto alla media degli altri hotel di Kargil è uno dei 2 migliori

6/10 – Redelijk

Hardik, Pune

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Rooms OK but Food and restaurant service pathetic

Pros: - Rooms were very clean and mattress quite comfortable - Bathroom was also very clean and well equipped Cons: - Restaurant staff was not up to the mark - Food was bad and service was sloppy - Had to order one thing multiple times before we actually received it - Breakfast menu was lacking fruits which is standard in many hotels - Fruit juice kept during breakfast had water mixed in it

8/10 – Goed

ashok, jammu

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

very good

Good

8/10 – Goed

Mohd, singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel within walking distance to Dal Lake.

A very nice and pleasant experience staying in the hotel. Very friendly, reliable and helpful staff.

8/10 – Goed

Rahul, dubai

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Property on main road within 5 mins of dal lake

Overall a decent hotel, recently renovated. Property was neat and Staff was helpful. However, some incorrect information on Expedia as hotel does not have wifi in the rooms (only available in lobby). Additionally, no central heating in the rooms which means you have to use traditional room heater (though it's convenient). Warm water provided through boiler and hence not available 24 hours. Hotel is 5 mins walk from the dal gate but the stretch gets dark post 7 pm in winters and you wouldn't feel comfortable stepping out post that.