Een binnenzwembad en een seizoensgebonden buitenzwembad

Beoordelingen van Radisson Blu Resort & Spa, Split

5 out of 5
Radisson Blu Resort & Spa, Split
Put Trstenika 19, Split, Split-Dalmatia

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 563 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 309 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 1002 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Vladimir Cavalcanti de

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van OTS team op 25 mei 2024
Dear Vladimir Cavalcanti, thank you for taking the time to rate us with a perfect score! We're thrilled to see that you had such a wonderful experience during your stay at Radisson Blu Resort & Spa, Split. Your positive feedback motivates us to continue providing excellent service and memorable stays for our guests. If you have any further comments or suggestions, please feel free to share them with us. We're here to make sure your future visits are just as delightful. We look forward to the pleasure of hosting you again in the future. Until then, safe travels and warm regards! Kind regards, Radisson Blu Resort & Spa, Split Team

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful room, excellent SPA, friendly staff, great breakfast.
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van OTS team op 2 mei 2024
Dear Mark, thank you for sharing your feedback with us. We genuinely appreciate your valued comments. We're so glad to hear that you had an amazing time at our Resort and enjoyed all of its facilities. It's always heartening to know that our guests have a memorable experience during their stay. Looking forward to hosting you again for another wonderful stay with us. Warm regards, Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

10/10 – Uitstekend

Martijn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. Nice rooms, great breakfast. Nice facilities.
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Josip op 20 mrt 2023
Dear Martijn,Thank you for taking the time to review your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split.It was our pleasure to read such a wonderful review, and we are glad that we left such a nice impression on your visit.Thank you for the lovely comments for our hotel, breakfast, and facilities. We look forward to welcoming you back again in the future!Best Regards,Radisson Blu Resort and Spa Team

10/10 – Uitstekend

Farhana

3 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Marcel

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel in de winter is erg rustig. Kamer heeft wat onderhoud nodig. (stopcontacten los, schimmel in de badkamer, vlekken op tapijt. Rondom het ontbijt vlogen vliegjes. Niet echt fijn.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Radisson Blu Resort & Spa, Split op 21 nov 2019
Hello Marcel, Thank you for taking your time to post a feedback regarding your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. Please rest assured that your observations, constructive criticisms and suggestions for improvement will be seriously taken into consideration in order to enhance our services. We hope we have the chance to welcome you back soon. All the best, Jesper Vilsoe General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel just outside of old town
Great for a long weekend or to relax for a day or two. 5 min by taxi from old town so also very easy if you want to combine it with seeing some culture
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Radisson Blu Resort & Spa, Split op 21 aug 2019
Dear guest, Thank you for taking your time to evaluate your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. It was a pleasure to read that we met all your expectations. We hope to welcome you back soon. Best regards, Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel met enorme uitzichten. Zeer professionele personeel. Klein nadeel is de weg naar het strand.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Michael Caspar, General Manager op 22 mrt 2019
Dear Eric, Thank you for posting a review about our hotel and I am thrilled, that your evaluation was so positive. We hope to welcome you back soon. All the best and greetings from Split, Michael Caspar General Manager Radisson Blu Resort & Spa

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice hotel
Check-in went difficult because the hotel apparently didn't know about a 3rd person in one of the rooms, which is strange because very obviously stated in booking confirmation. Moreover, we remitted 5 passports at the desk upon arrival, but no link was made between the attendance of 5 persons and the necessity to have the rooms equipped for 5 persons; very strange!!! It lasted very long before we knew what would be done for that; almost 2 hours of our holiday "lost" for this miscommunication!
4 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Michael Caspar, General Manager op 10 sep 2018
Dear guest, Thank you for your valued feedback. We have plenty of indoor space for lunch. Only because your Expedia confirmation showed 5 people, does not mean that Expedia informed us accordingly! And then you lost two hours of your precious life, oh my god... Best regards, Michael Caspar, General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kan niet anders zeggen: Een heerlijk hotel.
Kan niet anders zeggen: Een heerlijk hotel. Goed gelegen. Dicht bij stad, strand. Vriendelijk personeel en tja wel wat prijzig. Maar.... Moeite waard.
5 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Michael Caspar, General Manager op 29 aug 2018
Dear Expedia user, Thank you for your valued feedback. I am extremely glad that we met all your expectations and that you were completely satisfied with our services and facilities. Thank you for sharing positive words about our location, beach and friendliness of our team members. Please follow our social media channels to stay informed of our upcoming news, events and promotions. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Michael Caspar, General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

10/10 – Uitstekend

Adriana, Nuenen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel
Hotel ziet er verzorgd uit, prettig personeel. Zeer uitgebreid ontbijt, prima buffet en a la cart restaurant. Kamers zijn netjes en modern ingericht. Geen bad in badkamer, wel inloop douche. Mooi balkon. Hotel heeft eigen parkeerplaats. Toeristische oude stad ligt 3.5 km van hotel. Taxi’s voor de deur voldoende beschikbaar. Zwembad bij hotel aan de kleine kant, voldoende stoelen bij het strand. Kiezelstrand maar ook zwemplatoo aanwezig om in zee te gaan.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Michael Caspar, General Manager op 14 sep 2018
Dear Adriana, Thank you for your valued feedback. It was a pleasure to read that we met all your expectations and that you loved our modern rooms with balcony, extensive breakfast buffet, pool and beach area and private parking. All of our hard work pays off when we have the opportunity to welcome a guest like yourself. As one of our loyal customers, please follow our social media channels to stay informed of our upcoming news, events and promotions. We are looking forward to welcoming you again. Best regards, Michael Caspar, General Manager at the Radisson Blu Resort & Spa, Split

8/10 – Goed

A.G.M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bijzonder goed hotel
Mooi hotel met een ruime kamer met alles er op en eraan. Personeel was zeer vriendelijk. Ontbijt zeer uitgebreid
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Michael C, General Manager op 30 mei 2018
Dear A.G.M., Thank you for your feedback regarding your recent stay in our resort. I was glad to read that you liked comfort of our rooms, friendliness of our staff and breakfast buffet. We just opened our brand new building with totally modern, authentically designed, chic and luxurious rooms and suites for you to enjoy, so we truly hope that you will visit us again. As our loyal customer, please “Like” us on Facebook to stay informed of our upcoming news, events and promotions. Best regards, Michael Caspar General Manager at the Radisson Blu Resort, Split

10/10 – Uitstekend

t, rotterdam, nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel vlakbij het centrum
Prachtig hotel met uitgebreide faciliteiten. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Dit hotel is zeker aan te raden! Mijn partner en ik zijn goed verwend en zullen hier zeker is terugkomen.
10 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

anna maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vakantie met vrienden
Dit id een zeer mooi hotel. Maar vrees in de maanden juli en aug te druk. Het beschikt over een geweldig terras en zwembad. Beetje te ver van stadscentrum. Taxi nemen is best wel prijselijk even duur als de bus
2 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Typisch 4* hotel van een grote keten
Exact wat je kan verwachten van een 4* hotel van een grote keten. Alles is aanwezig, zwembad, strand,... Maar verwacht vooral geen luxe resort (bv. de badkamer van de luxe kamers?). Hotel is wel heel proper en heeft een super ligging. Naar onze mening toch wel overprijsd...

10/10 – Uitstekend

Femke, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Erg fijn hotel met dito personeel. Vooral de vrouwelijke congierge was top. Ontbijt heel erg goed en veel gezonde keuzes te maken. Kleurstelling van de kamer is niet mijn smaak, maar wel het lekkerste hotelbed waar ik ooit in geslapen heb. Aanrader dus!
Ontbijt
Uitzicht vanaf t terras
Zwembad
Reactie van Toni N. op 27 okt 2015
Hartelijk dank voor uw feedback en het verheugt ons om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij hopen u weer snel te mogen verwelkomen!

6/10 – Redelijk

j, hilversum

Positief: Personeel en service
Redelijk hotel
Omgeving niet echt fraai, hotel faciliteiten en ontbijt prima, kamers kunnen wel renovatie gebruiken
Reactie van Toni N. op 27 okt 2015
Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang. Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

8/10 – Goed

Marco, Maarssen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een van de beste keuzes voor een verblijf in Split
Als je op zoek bent naar een goed hotel met goede voorzieningen dat makkelijk bereikbaar is, dicht bij zee en dicht bij ,maar niet midden in, het centrum dan is dit hotel een goede keuze. Naar het kiezelstrand is ca 100 meter lopen met trappen. Het hotel ligt ca. 30 meter boven zee niveau met mooi uitzicht over zee en een deel van de stad. Heeft binnen en buiten zwembad en jacuzzi, spa etc. De vloer in het binnenbad is zeer glad. Uitkijken dus!. Alles vrij te gebruiken. Meeste personeel is vriendelijk en behulpzaam. Je kan goed eten in het hotel. Zowel A la Carte als buffet. Goede parkeer voorzieningen. Let op dat als je een extra bed op de kamer wilt voor bijvoorbeeld een kind dat dit niet kan in de standaard kamers.

8/10 – Goed

Jason, Aventura

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel on the beach with nice spa and pool area but hotel is a little dated
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van OTS team op 25 mei 2024
Dear Jason, Thank you for taking the time to review your recent experience at Radisson Blu Resort & Spa, Split. It was a pleasure to read about your experience, and these comments make us all proud to be part of this team. We appreciate your constructive input and will do our best to continue working on that in the future. We look forward to welcoming you back, please do come visit us again soon! All the best, Radisson Blu Resort & Spa, Split Team

8/10 – Goed

Beulah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel with great sea view and really friendly staff. The gym was a decent size and the breakfast is brilliant.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van OTS team op 2 mei 2024
Dear Beulah, thank you for sharing your feedback with us. We genuinely appreciate your valued comments. We're so glad to hear that you had an amazing time at our Resort and enjoyed all of its facilities. It's always heartening to know that our guests have a memorable experience during their stay. Looking forward to hosting you again for another wonderful stay with us.Warm regards, Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

10/10 – Uitstekend

Mary, Julian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff and beautiful property.
8 nachten verbleven in april 2024
Reactie van RadissonBluSplit op 30 apr 2024
Dear Mary, thank you for sharing your feedback with us. We genuinely appreciate your valued comments.We're so glad to hear that you had an amazing time at our Resort and enjoyed all of its facilities. It's always heartening to know that our guests have a memorable experience during their stay.Looking forward to hosting you again for another wonderful stay with us.Warm regards, Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

10/10 – Uitstekend

Heiko

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist grundsätzlich hervorragend, leider wurde der Papierkorb im Zimmer nicht geleert, die Sauberkeit des Treppenhaus lässt zu wünschen übrig. Wenn man im Restaurant anruft um einen Tisch zu reservieren geht niemand ans Telefon. Das Bett war mir zu weich. Deswegen sind wir nach Split rein und hatten eine sehr schöne Zeit Gerne wieder ins Radisson nach Split
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van RadissonBluSplit op 30 apr 2024
Liebe/r Heiko, Ihr positives Feedback und Ihr kritisches Kommentar zu verschiedenen Aspekten unseres Hotels spielen eine wichtige Rolle in unseren laufenden Bemühungen, die auf die Optimierung der Gästeerf ahrung und die stetige Überprüfung der Leistung abzielten. Jedes Antwort ist unseren Besten bemüht, um die höchste Zufriedenheit unserer Gäste und die Lieferung von top-notch Service zu garantieren.Wenn Sie weitere Kommentare oder Bedenken haben, bitte fahren Sie keine Bedenken auf, uns direkt zu kontaktieren. Unser Team steht Ihnen jederzeit zur Verfügung, um Ihre Bedürfnisse zu erforschen und Ihre Fragen zu beantworten.Warmregrüsse,Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

10/10 – Uitstekend

Reyad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place nice breakfast close to best area of Split
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van RadissonBluSplit op 18 apr 2024
Dear Reyad, thank you for sharing your feedback with us. We truly value your comments. It means a lot to us that you had such a positive experience during your stay and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay with us.Warm regards, Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

10/10 – Uitstekend

Seher, Stockholm

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vi älskade boendet, allt var helt underbart. Frukosten var 10/10 och utbudet likaså. Spa:et var jättebra, restaurangen åt vi på och det var dyrt men supergott. Vi rekommenderar hotellet varmt, rummet och utsikten var helt otroligt, det är ett måste att bo här!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van RadissonBluSplit op 18 apr 2024
Kära Seher,tack för att du delade dina åsikter med oss. Vi uppskattar verkligen dina värdefulla kommentarer och vi är så glada att höra att du hade en fantastisk tid på vårt resort och att du njöt av alla dess faciliteter. Det är alltid uppmuntrande att veta att våra gäster har en minnesvärd upplevelse under sin vistelse.Ser fram emot att välkomna dig igen för en annan underbar vistelse hos oss.Varma hälsningar, Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

8/10 – Goed

Narayan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great front desk staff!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van RadissonBluSplit op 30 apr 2024
Dear Narayan, thank you for sharing your feedback with us. We truly value your comment and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay with us.Warm regards, Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

4/10 – Matig

Christopher

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Booked a twin / receptionist did not have a clue / no help with luggage / condition issues in some areas (would love to share pictures) / construction noise from outside which have been on-going for weeks and the hotel did not even tell us upon check-in or before and we were woken up by a shaking room and noise at 7am on both days. Really unpleasant - reception did not even seem really bothered about this fact. Hotel not even environmently friendly, as they use small toiletries and not no bulk amenities which is very outdated nowadays.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van RadissonBluSplit op 7 apr 2024
Dear Christopher,We're genuinely sorry to hear that we didn't meet your expectations during your recent stay. Your feedback is important to us and we've already shared your comments with the relevant departments to address any issues within our control. Thank you for bringing them to our attention.Regarding the construction noise, we regret any inconvenience caused. Unfortunately, this is a temporary situation beyond our control as it takes place on neighbouring property. Nevertheless, we're committed to providing the best possible service and compensating for any inconveniences. If we fell short in your case, please don't hesitate to reach out directly. We'd be happy to upgrade you to a higher room category (subject to availability) and arrange a complimentary drink in your room, for your next visit.Thank you for your understanding, and we hope to have the opportunity to welcome you back under more positive circumstances.Best regards, Radisson Blu Resort and Spa Team, Split

8/10 – Goed

Pike

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
First off, great property and friendly staff. Food is good as well. The ONLY issue I had was that I set up a taxi through the hotel and when we arrived an hour late (no fault of the Radisson, obviously) there was no taxi. We got a taxi at the airport (there were plenty) but I do think the hotel should have kept in touch regarding transportation. Plus our taxi was cheaper than through the hotel.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van RadissonBluSplit op 27 mrt 2024
Dear Pike,thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We greatly appreciate your kind words about our property and friendly staff.We apologize for any inconvenience you experienced with the transportation arrangement. Upon noticing your delay, we made several attempts to contact you. Unfortunately, we were unable to reach you, and as a result, the reserved transportation departed. We understand the importance of staying connected and will strive to improve our communication in similar situations in the future.Regarding transportation prices, we offer different options tailored to meet varying preferences and needs, including factors such as service quality and vehicle type. Our aim is always to provide the best possible service, and our pricing reflects this commitment. However, we are more than happy to accommodate any specific budget requirements and would have gladly recommended alternative transportation options upon request.We sincerely hope that despite this setback, you enjoyed your overall stay with us. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an even smoother experience in the near future.Warm regards, Radisson Blu Resort and Spa Team, Split

10/10 – Uitstekend

Jürgen

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van RadissonBluSplit op 7 apr 2024
Dear Jürgen, thank you for taking the time to rate us with a perfect score! We're thrilled to see that you had such a wonderful experience during your stay at Radisson Blu Resort & Spa, Split.Your positive feedback motivates us to continue providing excellent service and memorable stays for our guests. If you have any further comments or suggestions, please feel free to share them with us. We're here to make sure your future visits are just as delightful.We look forward to the pleasure of hosting you again in the future. Until then, safe travels and warm regards!Best regards, Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

10/10 – Uitstekend

Priscila

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel, nice staff, good breakfast, with fresh fruits; beach club directly in the hotel.
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van RadissonBluSplit op 30 okt 2023
Dear Priscila, thank you for taking the time to share your feedback and we're delighted to hear that your stay was comfortable and that our staff left a positive impression. Warm regards, Radisson Blu Resort and Spa Team, Split

10/10 – Uitstekend

Bjorn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van RadissonBluSplit op 30 okt 2023
Dear Bjorn, We're delighted to see that you enjoyed our amenities. Thank you for choosing to stay with us and we hope to welcome you back in the future.Warm regards,Radisson Blu Resort and Spa Team, Split

10/10 – Uitstekend

Peter

7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van RadissonBluSplit op 30 okt 2023
Dear Peter, thank you for choosing to stay with us and we hope to welcome you back in the future.Warm regards,Radisson Blu Resort and Spa Team, Split

10/10 – Uitstekend

Mateo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van RadissonBluSplit op 23 okt 2023
Dragi Mateo, hvala vam na pozitivnoj recenziji i hvala na povjerenju! U svako doba smo vam na raspolaganju i radujemo se vašem ponovnom dolasku, Radisson Blu Resort and Spa, Split

8/10 – Goed

Mari

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van RadissonBluSplit op 17 okt 2023
Dear Mari,thank you for taking the time to share your feedback and for rating your experience with us. We appreciate your input, as it helps us strive for continuous improvement.If you have any specific comments or suggestions to help us improve, please don't hesitate to share them with us.We look forward to welcoming you back in the future and making your stay even more enjoyable.Warm regards, Radisson Blu Resort and Spa Team, Split

10/10 – Uitstekend

Carole

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van RadissonBluSplit op 14 okt 2023
Dear Carole, thank you for taking the time to share your impressions about your recent stay with us. We appreciate your compliments! If you have any additional suggestions or feedback, please don't hesitate to share. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an even more enjoyable stay.Warm regards, The Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

10/10 – Uitstekend

Carole

Reisde met een groep
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van RadissonBluSplit op 14 okt 2023
Dear Carole, thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your recent stay at Radisson Blu Resort & Spa, Split. We genuinely appreciate your positive feedback about hotel. Should you have any additional comments or concerns, please do not hesitate to contact us directly. Our team is always at your disposal, ready to listen to your needs and address any further questions you may have.Warm regards,Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

8/10 – Goed

marilyn

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van RadissonBluSplit op 14 okt 2023
Dear Marilyn, we sincerely appreciate your positive feedback. Should you have any additional comments or concerns, please do not hesitate to contact us directly. Our team is always at your disposal, ready to listen to your needs and address any further questions you may have.Warm regards,Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

10/10 – Uitstekend

HAMENDRA

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van RadissonBluSplit op 30 okt 2023
Dear HAMENDRA, Thank you for choosing to stay with us and we hope to welcome you back in the future.Warm regards,Radisson Blu Resort and Spa Team, Split

10/10 – Uitstekend

Mika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pieni suite on ihana merinäkymällä, aamiainen loistava, ranta patio mieletön ja uimaalaasalue kanssa kiva, saunat ja höyry sauna kuuma ja kylmä allas ja sisäaltaat ja porealtaat, voin suositella.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van RadissonBluSplit op 6 okt 2023
Dear Mika, thank you for your compliments. We look forward to welcoming you again.Sincerely, Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

10/10 – Uitstekend

Lori, Magnolia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very modern and the housekeeping staff were amazing. We would go to early breakfast and return and the room would already be clean. Beautiful view and balcony was very nice. Staff very helpful and professional. Buffet breakfast was great as well as the waitstaff
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van OTS team op 27 sep 2023
Dear Lori, Thank you for taking the time to review your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. It was a pleasure to read such a great review of your stay. We are glad that you enjoyed staying with us to this extent. We look forward to welcoming you back, please do come visit again soon! All the best, Radisson Blu Resort & Spa, Split

8/10 – Goed

lee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van OTS team op 27 sep 2023
Dear Lee, Thank you for the time you have taken to evaluate your recent stay with us. We can see that we did not fully meet your expectations and we would appreciate it if you could share with us what we could do to make your stay more enjoyable. In that case, please be so kind and contact us directly. Hope we will have the opportunity to welcome you here again.Yours sincerely, Radisson Blu Resort & Spa, Split Team

10/10 – Uitstekend

Graziella

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van OTS team op 27 sep 2023
Dear Graziella, Thank you so much for your fantastic rating! We're happy to hear that you had a perfect experience with us. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future. Warm regards, Radisson Blu Resort & Spa, Split Team

10/10 – Uitstekend

Niclas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van RadissonBluSplit op 24 sep 2023
Dear Niclas,we sincerely appreciate your positive feedback and kind words. Your acknowledgment is truly motivating and it reinforces our commitment to delivering excellence in all aspects of our service.We wish you all the best and we look forward to welcome you back in the future.Warm regards, The Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

6/10 – Redelijk

Joacim

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Så fort det var för mycket folk (konferens människor ) så var det alldeles för lite personal. Ca 100 min för att äta en kall clubsandwish är inte bra med tanke på vad man betalar för detta boende.
8 nachten verbleven in september 2023
Reactie van RadissonBluSplit op 23 sep 2023
Dear Joacim,thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We genuinely appreciate your comments as they help us identify areas where we can improve.We're sorry to hear that you experienced delays in service during your visit.We will review this matter internally and take steps to ensure quicker and more efficient service during peak periods.Please know that your satisfaction is of utmost importance to us and we will use your feedback to make necessary improvements in our operations.We appreciate your comments and hope that you will give us another opportunity to provide you with a more enjoyable stay in the future. If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to contact us directly.Warm regards, The Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

6/10 – Redelijk

Matthew

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
staff were helpfull good choice at breakfast. bar balcony on a night was delightfull. room carpet needed a deep clean but the room was otherwise good. building in places was looking in need of repair and paint beach area was disgusting, they really needed to clear litter and glasses from the night before first thing in the morning. i saw a lot of the beach club male staff just sat around talking as the ladies seemed to do most of the work. the locals take alot of the loungers in the morning before getting kicked off when the club gets going around 11am.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van RadissonBluSplit op 23 sep 2023
Dear Matthew,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We genuinely appreciate your comments as they help us identify areas where we can improve.We’re sorry to learn about all the issues you had. Your observations have been noted and we will take action accordingly.If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to contact us directly.Warm regards, The Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

8/10 – Goed

Sarra

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van RadissonBluSplit op 6 okt 2023
Dear Sarra, thank you for reviewing your recent stay with us. If you have any additional feedback or suggestions, please feel free to share. We look forward to the opportunity of welcoming you back in the future for an even better experience.Warm regards, The Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

10/10 – Uitstekend

Hooman

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and clean hitel
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van OTS team op 16 sep 2023
Dear Hooman, Thank you for taking the time to review your recent experience at the Radisson Blu Resort & Spa, Split. It was a pleasure to read such a great review of your stay. We are glad that you enjoyed staying with us to this extent. We look forward to welcoming you back, please do come visit again soon! All the best, Radisson Blu Resort & Spa, Split

6/10 – Redelijk

Megan

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van RadissonBluSplit op 16 sep 2023
Dear Megan, thank you for taking the time to share your feedback with us about your recent stay at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we are committed to addressing any issues you encountered during your stay.Please feel free to contact us directly if you wish.Thank you once again for your feedback and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely,Radisson Blu Resort & Spa team, Split

10/10 – Uitstekend

Timothy

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van OTS team op 16 sep 2023
Dear Timothy, Thank you so much for your fantastic rating! We're happy to hear that you had a perfect experience with us. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future. Warm regards, Radisson Blu Resort & Spa, Split Team

8/10 – Goed

jean-pascal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout s’est bien passé hormis le fait d’avoir été déçu par l’environnement de l’hôtel assez laid. Accès sur la plage difficile et compliqué si on a pas 30 ans !!
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van RadissonBluSplit op 12 sep 2023
Dear jean-pascal,Thank you for your feedback and for choosing our hotel. We appreciate your rating and we're here to ensure our guests have the best possible experience.Regarding the location and views, we understand that individual preferences can vary. While we can't control the surroundings outside our property, we do our best to create a comfortable and pleasant atmosphere within the hotel. We hope that despite some unsightly views, you were still able to enjoy your time with us.We understand that beach access may have been complicated at times, and we will explore options to make it more convenient for our guests.Once again, thank you for taking the time to provide us with your insights. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future, offering you an improved and more enjoyable stay.Warm regards,The Radisson Blu Resort & Spa Team, Split

10/10 – Uitstekend

Barry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van OTS team op 11 sep 2023
Dear Barry, Thank you so much for your fantastic rating! We're happy to hear that you had a perfect experience with us. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future. Warm regards, Radisson Blu Resort & Spa, Split Team

10/10 – Uitstekend

Patricia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van RadissonBluSplit op 10 sep 2023
Dear Patricia,Thank you so much for your fantastic rating! We're happy to hear that you had a perfect experience with us. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future.Warm regards, Your team at Radisson Blu Resort & Spa, Split