Een binnenzwembad en een seizoensgebonden buitenzwembad

Beoordelingen van L´Orient Palace Resort & Spa

4 out of 5
L´Orient Palace Resort & Spa
Boulevard 14 Janvier, Sousse

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 93 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not satisfied with our stay at this hotel. If you're planning to stay at this hotel, please read the following points before you make your decision! * Stains everywhere. Stains on the walls, stains on the bed, stains on the balcony, stains on the tub. * Leaking air conditioner. The air conditioner is located in the hall of the room and it leaks. This means that every minute 2 waterdrops fall down on you or on the carpet. The carpet is therefore always wet in the hall which leads to mold. * The carpet is old and torn apart at various places in the room. * During our stay the whole 3rd and 4rd level of the hotel had a technical error concerning the passes to the rooms. This means that no one had access to their rooms and everytime had to walk back to the reception to request assistence to open the room. This is especially annoying after a long day outside. The problem lasted several days. * The (free) food in the restaurant is satisfactory, but the place is way too crowded. This means long lines for everything and leads to people cheating their way to the front of the line. The amount of people also means that there is way too much noise, mainly coming from children running everywhere. * Much more negative points, but I've reached the word limit. Expedia and the hotel itself mention that it is a 4 star hotel. The 4 star rating was given in 2005 - over 14 years ago! This is very misleading, because there was clearly minimal - to none maintainance done during this time.
11 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest Relations op 25 aug 2019
Thank you for your feedback. We have had no similar comments and believe we offer a well located product for a very fair price

6/10 – Redelijk

LINDA, Zwijndrecht

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
kwalitatief zéér slecht onder de norm
Niet echt tevreden, bij incheck moesten we al direct een supplement betalen van 50 euro omdat mijn vriend van tunesische afkomst is.Eerste avondmaal vuil tafelkleed ik wou dat verwijderen omdat ik toch tenslotte heb betaald voor een 5XHOTEL EN VERWACHT DAT WE AAN EEN PROPERE TAFEL KUNNEN ETEN niet dus hebben ze er een ander tefelkleed opgelegd dat niet veel properder(en dat vuil hebben ze dan maar op een andere tafel gelegd) was en met een lang gezicht , dan hebben we zeker een half uur moeten wachten want er waren geen borden meer voorradig.Kwaliteit eten vond ik zéér slecht nee zeker niet voor herhaling vatbaar dit hotel

8/10 – Goed

Ridha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Il ya des traveaux dans l'hôtel trop de bruit qui sa passe minuit
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van YS op 12 mei 2024
Nous avons bien noté votre avis, et nous allons y prendra compte pour le futur

6/10 – Redelijk

Francesco

2/10 – Ontzettend slecht

Aziza

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Unterkunft ist runtergekommen, alles was im Zimmer ist ist beschädigt oder schmutzig, Schimmel Geruch,Hygienisch null. Wir haben 3 mal das Zimmer gewechselt und eine war schlimmer als die andere. Dieses Hotel verdient kein Stern und der Preis ist überteuert,30€ die Nacht wäre akzeptabel Auch die Steuer wird hier doppelt kassiert. Anscheint kassiert der Direktor nur Geld und hat keine Interessen wie sich die Gäste wohlfühlen. Ich möchte mein Geld zurück
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 20 sep 2023
Our hotels respects all norms expected of a Tunisan hotel and the policies are displayed online. our staff are available 24 hours a day if you have any questions or requests

2/10 – Ontzettend slecht

Abdallah

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The food was terrible nearly the same food everyday Food wasn't keep it hot as should be when its served Even coffe just warm. It was a virus around as some children were very ill including my child with a diarrhea and fevers and could be a food poison or something to do with the pool as we heard from another costumers. My adivice is to avoid this hotel
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 11 aug 2023
Thank you for your comments. We have no food issues in our hotel. A sickness would normally affect all persons and not spread arround only children and you do mention a "virus". Pools are treated with the required products daily and respect all norms

4/10 – Matig

Mounira

9 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Relations op 3 aug 2023
Thank you for your score

4/10 – Matig

Ghad

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van BT op 5 jun 2023
Thank you for your time and feedback

8/10 – Goed

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal och frukosten bra läge
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van BT op 5 jun 2023
tack för din tid och feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed Habib

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel à refaire entièrement: vieux, malpropre, non sanitaire...
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van BT op 5 jun 2023
Merci pour votre feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Zein

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicht sauber...

8/10 – Goed

Ahmed

1 nacht verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je déconseille personnellement car insalubre
Réception très lente Installation et hygiène déplorable Nourriture inmageable Boissons du all inclusive : imbuvable Mer très sale: les égouts sont jeté dedans Piscine trouble donc sale Du bruit en continu Animation : 0 pointé
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Relations op 18 aug 2022
Merci beaucoup pour votre feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Mondher

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don't book this Motel
The worst stay ever Personnel was so rude. It is a Motel and not a hotel. Food is a disaster. I feel like robbed, not worth the price$$$ at all. Trust me I spent more than 70 nights in hotels this year and this is by far the worst among them. I WILL NEVER RECOMMEND SUCH A MOTEL TO ANY ONE. MY ADVICE IF YOUR READING THIS. GO LOOK SOMEWHERE ELSE RIGHT Now
2 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

imad

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Guest Relations op 18 aug 2022
Merci beaucoup pour votre feedback

10/10 – Uitstekend

Khalida

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe vacance
Excellent rapport qualité/prix, 128 euros pour 3 nuits dans une chambre avec balcon vu sur la mer et piscine. Personnel très accueillant et bienveillant. La proximité de l'hôtel en pleine ville est un gros avantage pour faire balade, resto ou achat à pied. Pas maniaque du ménage mais ça reste propre. Très belle expérience globalement pour un premier séjour en solo hors de France 🙂
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Guest Relations op 18 aug 2022
Merci beaucoup pour votre super feedback!

6/10 – Redelijk

Carmelo

Buono
L'hotel e molto bello, anche il personale tutto sommato sono professionale Trane il cameriere in zona piscina,ordini una cosa ti porta l'altra, prende i soldi e non porta i resto. Il cibo a buffet ma qualità prezzo. Alcool non c'è proprio in tutto l'hotel. In ogni caso io lo consiglierei a un amico...
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Maher B - Guest Relations Manager op 10 jul 2022
Bonjour Nous vous remercions d'avoir prit le temps de partager vos impressions suite à votre dernier séjour chez nous Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez aimé notre hotel est services Nous espérons vous accueillir lors de votre prochaine visite à Sousse A bientôt

6/10 – Redelijk

Moez

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Cute staff - Bad managers
Old management style without customer communication
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Guest Relations op 13 jun 2022
Thank you for your time and feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Nyree

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is run down, needs to be remodeled, Tv didn’t work, no air conditioning, bed sheets dirty,breakfast horrible, you will be disappointed if you go to this hotel, is not a 4 star hotel this is a minus 0 star hotel, will never comeback…
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Guest Relations op 13 jun 2022
Thank you for your comments - we believe we offer a great sea front property for a great price and have received no negative feedback so far this year

6/10 – Redelijk

Taha

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel vêtuste et mal entretenu
Petit dejeuner du grand n importe quoi !!!! Pfff quel honte !!
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Guest Relations op 9 okt 2020
Merci beaucoup pour votre feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Hamdi

1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Guest Relations op 9 okt 2020
Merci beaucoup pour votre feedback

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel vieux et voyage bof
Là piscine est envahie par d’enfants des 16h00 jusqu’à 18h00 ils font des cours de natation (la piscine ferme à 18h00 Les chambres ne sont pas nettoyer tout les jours et les serviettes ne sont ramassées que tout les 2 jours Le petit déjeuner n’est pas à volonté on ne peut même pas Demander un verre d’eau L’hôtel ce fait vieux une rénovation ne serré pas de trop
4 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Guest Relations op 9 okt 2020
Merci beaucoup pour votre feedback

4/10 – Matig

ChrystelleN, SOUSSE

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Accueil Ok Pas de wifi dans les chambres Musique beaucoup trop forte 1 seule et chaîne en arabe pour la TV On sent que l'Hôtel est sur l'économie ou en difficulté à cause du Covid. Personnel de la restauration très sympathique et serviable
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Guest Relations op 11 aug 2020
Merci beaucoup pour votre feedback

8/10 – Goed

Samy

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Guest Relations op 28 jul 2020
Merci Sami pour votre feedback

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Relations op 28 feb 2020
Thank you for your score. We apppreciate your time and feedback

4/10 – Matig

Molka

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Relations op 14 feb 2020
Thank you Molka for taking the time to give us your score

8/10 – Goed

Abdurahem

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Guest Relations op 22 nov 2019
Thank you for your great score. We thank you for booking at Orient Palace

8/10 – Goed

Maddalens

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relations op 27 okt 2019
Thank you very much for your great score

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Manque de service hôtel 99 «  algérien beaucoup manque de civice chambre 1 soir pas donné selon notre réservation
6 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest Relations op 2 okt 2019
Merci beaucoup pour votre feedback

8/10 – Goed

Nadia

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest relations op 25 aug 2019
Thank you Nadia for your feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tous étaient horrible les chambres l'hotel tous il ne s'agit pas d'un hôtel 4* mais au contraire du 1* bas de gamme
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest Relations op 12 aug 2019
Merci beaucoup pour votre feedback

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Maher Brahem op 22 jun 2019
Thank you for your feedback

10/10 – Uitstekend

Oscar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant stay
Good and nice hotel
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Maher Brahem op 22 jun 2019
Thank you for your feedback We are glad to note that you loved our hotel See you soon

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Guest Relations op 19 jun 2019
Thank you for your feedback

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty Carpet, pool early cloose
They should try to renovate the carpet from the floor. It was old, dirty and smeeling bad. The AC on the room is faling water from ceiling. The cloose the pool for private swimming class. The brekfast wasn't bad. No wifi on the room
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Guest Relations op 18 jun 2019
Thank you for your feedback. We hope you reported any issues to reception desk for assistance. Wifi is advertised in lobby only

10/10 – Uitstekend

Fang Fang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I made video. If I can put this video to show I do
I stayed there 2 nights. Only Internet connection was poor. Every service is good. It is very clean. Good environment especially the area, I like it very much. I have introduced this hotel to my friends.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Guest Relations op 13 mei 2019
Thank you very much for your great review. It was a pleasure to gave you stay with us

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
i liked the way they welcome us ilove it reaaaly awesome one
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Maher - Guest Relations Service op 5 mei 2019
Dear Guest We thank you for your nice comment We are glad that you loved our hotel and enjoyed your stay with us We are looking for welcoming you in your next visit to Sousse Thanks again

8/10 – Goed

Mokdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfekt hotel mycket nöjed
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Maher - Guest Relations Service op 2 mei 2019
Tack för din feedback Vi letar efter att välkomna dig i ditt nästa besök på sousse

8/10 – Goed

Allan

only help.
Dont know, i just reseved for a a friend of me, she complaned That its cheper by visa than cash, i does not understand, but Then i just help her.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Guest Relations op 20 mei 2019
Thank you for your feedback. There is no difference in price for cash or credit card payment apart from the daily fluctuation in the exchange rate

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Guest Relations op 5 apr 2019
Thank you for your feedback

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Reasonable priced, a bit out dated requiring more work
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Guest Relations op 8 mrt 2019
Thank you for your comments our prices indeed make us a popular choice!

10/10 – Uitstekend

Badis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Proche de la plage,chambre propre,restzurant excellfnt
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Guest Relations op 26 jan 2019
Merci beaucoup Badis pour votre feedback

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hübsches Hotel am Strand. Große Lobby mit vielen Sitzmöglichkeiten, nettes Personal. Zimmer sind geräumig und Standartmäßig ausgestattet. Es hat einen kleinen innen liegenden überdachten Pool. Die Poolanlage außen könnte aber einen neuen Anstrich vertragen.
7 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Guest Relations op 17 jan 2019
Vielen Dank für Ihre Kommentare

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Très bon rapport qualité prix, par contre l’accueil n’a pas pu me prêter un fer à repasser un samedi à 19h et ajouté qu’il fallait attendre le lendemain matin. Je suggère d’avoir un fer et une table à l’aveNir.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Maher op 30 okt 2018
Nous vous remercions pour votre commentaires

6/10 – Redelijk

at-ef

toll
it was a great reception and the hotel is good..the pool was nice and its near the center of the city..lots of things to do around the area
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Maher Brahem - Guest Relations Manager op 26 sep 2018
We thank you for your feedback We are glad that you loved our hotel and enjoyed your stay We are looking for welcoming you in your next visit to Sousse

6/10 – Redelijk

kerry

Negatief: Netheid
Disappointing
The hotel is ok, in need of a lot of work. Cleanliness has a lot to be desired. Only basics carried out on daily basis. Still dirt and hair from previous occupants, even on last day of stay. Disappointing
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Maher Brahem - Revenue Manager op 8 sep 2018
Thank you for your feedback We are sorry to note that you found some negative points after your last stay with us We will adress your point of view to the concerned departments and we we will do our best to improve our services Thanks again

8/10 – Goed

Abdelmonem, Martigues

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel accueillant et personnel assez sympa, proche de la mer
4 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Guest Relations op 20 aug 2018
Merci pour votre feedback

6/10 – Redelijk

Silvia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
schlechtes Hotel
Das Hotel verdient unter keinen Umständen die 4 Sterne. Es ist alles schmutzig und das ganze Hotel ist sehr in die Jahre gekommen.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Guest Relations Manager op 11 aug 2018
Danke für Ihre Rückmeldung Wir haben Ihre Sichtweise zur Kenntnis genommen und werden diese an die betroffenen Abteilungen richten Vielen Dank

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nul La restauration attente pour une table Pour la nourriture Nul
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Maher Brahem op 11 aug 2018
Nous vous remercions pour votre commentaire