Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Sosa





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 50
27 jul - 28 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een microgolfoven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een microgolfoven
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Joyanaka 2295-1, Sosa, Chiba, 289-2114
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

HOTEL R9 The Yard Asahishiro
HOTEL R9 The Yard Asahishiro
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 60 beoordelingen
De prijs is € 61
25 jul - 26 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL R9 The Yard Sosa Sosa
HOTEL R9 The Yard Sosa Hotel
HOTEL R9 The Yard Sosa Hotel Sosa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Sosa
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kouichi
Zakenreiziger
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kouichi
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
H onami
7 apr 2025
H onami
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
18 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
クミコ
Reisde met familie
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
クミコ
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
osamu
25 okt 2024
osamu
8 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Yuto
Zakenreiziger
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuto
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
osamu
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
osamu
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
KENGO
Reisde met een groep, Zakenreiziger
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KENGO
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
masayuki
11 sep 2024
masayuki
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Nobuhiro
Reisde met familie
5 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nobuhiro
1 nacht verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
YUKIHISA
4 aug 2024
YUKIHISA
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Fumie
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fumie
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Junko
20 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junko
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Hiroaki
16 jul 2024
Hiroaki
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Takahiro
Zakenreiziger
13 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takahiro
1 nacht verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
KENJI
6 mei 2024
KENJI
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Masahiro
7 apr 2024
Masahiro
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
kazuyuki
27 jan 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kazuyuki
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
しのぶ
3 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
しのぶ
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コスパ最高‼︎
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Luke & Risa
Reisde met partner
19 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luke & Risa
3 nachten verbleven in oktober 2023