Luchtfoto

Beoordelingen van Sport Hotel Hermitage & Spa

5 out of 5
Sport Hotel Hermitage & Spa
Carretera General, S/N, Soldeu

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 130 van 150 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 150 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 150 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 150 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 150 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Van inchecken tot vertrek is dit hotel uitmuntend. De lobby is indrukwekkend, de inrichting van hotel en kamers zeer smaakvol, ontbijt en diner in origen restaurant op heel hoog niveau en de service van de medewerkers buitengewoon goed. Housekeeping doet een geweldige job. De kamer en alle andere openbare ruimten van het hotel zijn zeer schoon. Dit hotel moet je echt beleven. Naar een punt van aandacht moet je zoeken. Dat is er eigenlijk niet. Moet ik dan toch een ding noemen, dan de tip om geen glas wijn te bestellen. Voor 8 euro schenkt men een minuscule hoeveelheid die in twee slokken op is. De oplossing is eenvoudig: bestel een fles, want die kost (vanaf) 30 euro of misschien nog iets minder en dat is een zeer goede prijs voor een hotel op dit niveau. Ik zou zonder twijfel dit hotel boeken als we weer in deze omgeving zijn.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Quality and Training Department op 16 sep 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share with us the details of your recent stay in Sport Hotel Hermitage & Spa. We are very glad to know that you had such a wonderfull stay with us and that the quality of our services and facilities met your expectations. Thank you again for sharing your experience with other travelers. It will be a pleasure to welcome you back in our Resort. Best regards,

4/10 – Matig

Elias, Tel Aviv

Negatief: Personeel en service
5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Juan C

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lo mejor de andorra!
Todo increíble! El hotel divino y el personal muy amable! La verdad hicieron que tengamos unas vacaciones únicas! Estuvieron en todos los detalles, mejor imposible!
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ivan Palacios, Asistente Calidad op 20 feb 2024
Estimado Sr. Juan, Me gustaría agradecerle el tiempo que ha dedicado a compartir y valorar su experiencia en Sport Hotel Hermitage & Spa. Ha sido un placer recibirle y saber que ha disfrutado de una experiencia increíble. También me gustaría agradecerle su valoración positiva hacia nuestro personal. Sus comentarios han sido compartidos con todo el equipo pues son nuestra mejor motivación. Esperamos poder darle de nuevo la bienvenida a Sport Hotel Hermitage & Spa. Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Mefreh

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Adrien

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superbe
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Alessia L. Vilboux de Poli, Assistante Qualité op 13 dec 2023
Cher Adrien,Merci d'avoir partagé votre avis suite à votre séjour au Sport Hotel Hermitage & Spa. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un superbe séjour parmis nous. Merci de nous recommander! Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans votre maison au cœur des Pyrénées prochainement! Bien sincèrement,

10/10 – Uitstekend

Josh

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
Fabuloso
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Alessia L. Vilboux de Poli, Asistente Calidad op 14 nov 2023
Estimado Josh,Gracias por compartir su opinión tras su estancia en el Sport Hotel Hermitage & Spa.Ha sido un placer recibirle y saber, a través de sus comentarios y puntuaciones, que ha tenido una experiencia única con nosotros. ¡Gracias por recomendarnos!Las puertas de su casa en los Pirineos estarán siempre abiertas para usted. Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Linda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property. Water circuit was clean and quiet
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Alessia L. Vilboux de Poli, Quality Assistant op 13 okt 2023
Dear Linda,Thank you for sharing your kind opinion following your stay at Sport Hotel Hermitage & Spa.We are delighted to learn that you had an enjoyable experience and stay with us, and that you particularly enjoyed our Spa. We look forward to the pleasure of welcoming you back to your home in the hearth of Pyrenees soon!Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very very exceptional hotel
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alessia L. Vilboux de Poli, Quality Assistant op 12 okt 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your kind opinion following your stay at Sport Hotel Hermitage & Spa.We are delighted to learn that you had an enjoyable experience and stay with us. We look forward to the pleasure of welcoming you back to your home in the hearth of Pyrenees soon!Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

miss

4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Antonio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Miguel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El personal muy atento y la limpieza del hotel muy buena
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Alessia L. Vilboux de Poli, Asistente Calidad op 13 sep 2023
Estimado Miguel,Gracias por compartir su opinión tras su estancia en el Sport Hotel Hermitage & Spa.Ha sido un placer recibirle y saber, a través de sus comentarios y puntuaciones, que ha tenido una experiencia única con nosotros. ¡Gracias por recomendarnos!Las puertas de su casa en los Pirineos estarán siempre abiertas para usted. Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Sandrine

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe hôtel, personnel adorable, ambiance cosy, petit déjeuner gargantuesque. Séjour au top
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Alessia L. Vilboux de Poli, Assistante Qualité op 5 sep 2023
Chère Sandrine,Merci d'avoir partagé votre avis suite à votre séjour au Sport Hotel Hermitage & Spa.Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un superbe séjour avec nous et que vous appréciez notre petit déjeuner. Merci de nous recommander!Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans votre maison au cœur des Pyrénées prochainement.Bien sincèrement,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
No ha cumplido mis expectativas
Dado el precio que pagué por las dos habitaciones, hay ciertas cosas que me han decepcionado. En un hotel de cinco estrellas no esperas tener que dormir con un ventilador y que la habitación no disponga de aire acondicionado (quizás con el cambio climático y dado que a partir de ahora los veranos serán así, deberían haberlo solucionado…); que la piscina exterior no esté en el hotel (de cinco estrellas) si quieres usarla tengas que cruzar la carretera e ir a otro edificio; que el spa esté distribuido en tres plantas y para usar todas sus instalaciones tengas que subir y bajar escaleras ya que según nos dijeron, el ascensor estaba estropeado. En fin, aunque el personal ha sido muy atento nos hemos ido con la sensación de que es un hotel que en invierno debe funcionar mucho mejor que en verano ya que dispondrá de todo el personal necesario para atender a los clientes (nosotros no recibimos ayuda con las maletas ni a la entrada ni a la salida, por ejemplo).
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Alessia L. Vilboux de Poli, Asistente Calidad op 13 sep 2023
Estimado/a Sr. o Sra.,Me gustaría agradecerle el tiempo que ha dedicado a compartir y valorar su experiencia en Sport Hotel Hermitage & Spa.Lamento ver reflejado en sus puntuaciones y comentarios que su estancia no ha estado a la altura de sus expectativas, por lo que me gustaría expresarle en nombre de todo el equipo nuestras más sinceras disculpas. De igual manera, tomamos en consideración sus comentarios sobre el aire acondicionado. Como hotel de montaña nos hemos encontrado con una situación meteorológica excepcional que no es representativa de nuestro servicio habitual. De todos modos, no lo tomamos como una excusa, sino como momento de aprendizaje para seguir mejorando la experiencia de nuestros clientes. Agradecerle de nuevo el tiempo empleado en transmitirnos sus inquietudes, y esperamos poder darle de nuevo la bienvenida a su casa en los Pirineos. Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

JAMES, APO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The entire staff was efficient, friendly, and professional. Our junior suite, the spa, outdoor pool and dining options were spectacular. All this surrounded by the phenomenal, natural beauty of Andorra and our stay was just perfect. We will be back again.
Reactie van Alessia L. Vilboux de Poli, Quality Assistant op 13 sep 2023
Dear James,Thank you for sharing your kind opinion following your stay at Sport Hotel Hermitage & Spa.We are delighted to learn that you had an enjoyable experience and stay with us. We look forward to the pleasure of welcoming you back to your home in the hearth of Pyrenees soon!Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Dora

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

DANIELA

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simply, one of the best experiences all around.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Blanca Castro - Quality & Training op 20 jun 2023
Dear Daniela,Thank you for sharing your opinion following your stay at Sport Hotel Hermitage & Spa.We are delighted to learn that you had an enjoyable experience with us. Thank you for recommending us!We look forward to welcoming you back to your home in the hearth of Pyrenees soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Rimma

3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Steve

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect place to watch world cup finals.
4 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Kanat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This has got to be one of the very best hotels we have ever stayed in, the staff were all very attentive and friendly. We will for sure be back
7 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Blanca Castro - Quality & Training op 16 mrt 2023
Dear David,Thank you for sharing your opinion following your stay at Sport Hotel Hermitage & Spa.We are delighted to learn that you had an enjoyable experience with us. I would like to particularly thank you for your kind compliments towards our team members and we are happy to learn that they contributed to make your stay memorable.We look forward to welcoming you back to your home in the hearth of Pyrenees soon!Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Christian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location by the mountain access. Excellent service and staff. Used ski guide services and it was great. Be sure to make dinner reservations .

10/10 – Uitstekend

Morten

5 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

André

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Vinicius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Thierry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ne réfléchissez pas : allez-y !
Un hôtel exceptionnel autant par l'amabilité du personnel que par la qualité des prestations ! Le spa est plus qu'agréable, les offres de restauration de haute volée ! Et pour les Tesla => recharge !
4 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Loriane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour exceptionnel, accueil parfait, restaurant et petit déjeuner magique !
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelent hotel
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Víctor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Alicia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful view and excellent food
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Blanca Castro - Quality & Training op 25 okt 2022
Dear Alicia,Thank you for sharing your opinion following your stay at Sport Hotel Hermitage & Resort.We are indeed delighted to learn that you had a beautiful experience with us and enjoyed our gastronomy.We look forward welcoming you back to your home in the hearth of Pyrenees soon!Yours sincerely,

8/10 – Goed

Silvia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo muy bien, hotel excelente, limpio y comodo, el spa es genial, solo hubo un problema con el servicio del kids club que no funcionaba en el horario establecido y la monitora fue muy antipatica, estuvo toda la tarde con el ipad ignorando a las niñas y logicamente no quisieron volver al kids club. Tampoco hicieron las actividades que anunciaban.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Blanca Castro - Quality & Training op 25 okt 2022
Estimada Silvia,Me gustaría agradecerle el tiempo que ha dedicado a compartir y valorar su experiencia en Sport Hotel Hermitage & Spa.Ha sido un placer recibirle y saber que ha disfrutado de su estancia y de nuestro spa. De igual manera, la experiencia que comparte sobre nuestro kids club no refleja el nivel de servicio que pretendemos brindar y le pido disculpas por ello. Sus comentarios han sido transmitidos a la responsable para que tomen medidas al respecto.Agradecerle de nuevo el tiempo empleado en transmitirnos su valoración, y esperamos poder darle de nuevo la bienvenida a su casa en los Pirineos. Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Steph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best ever short stay
We spent three nights being utterly spoiled by the wonderful staff and amazing surroundings. The food excellent and service perfect ! We will certainly visit again !
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Blanca Castro - Quality & Training op 26 sep 2022
Dear Steph,Thank you very much for taking the time to share your opinion following your stay at Sport Hotel Hermitage & Spa.We are delighted to learn that you had an enjoyable and unique experience with us and I would like to particularly thank you for your kind compliments towards our team members. Thank you for recommending us!We look forward to welcoming you back soon to your home in the hearth of Pyrenees.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Jordi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Blanca Castro - Quality & Training op 13 sep 2022
Estimado Jordi,Me gustaría agradecerle el tiempo que ha dedicado a valorar su experiencia en Sport Hotel Hermitage & Spa.Ha sido un placer recibirle y saber, a través de sus puntuaciones, que nuestro equipo hizo de su estancia una experiencia inolvidable.Esperamos poder darle de nuevo la bienvenida a su casa en los Pirineos. Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

albert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Siempre así
Perfecta y el Nivel del Personal a todos los niveles excelente con buena formacion
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Blanca Castro - Quality & Training op 26 aug 2022
Estimado Albert,Gracias por compartir su opinión tras su estancia en el Sport Hotel Hermitage & Resort.Ha sido un placer recibirle y saber que nuestro equipo hizo de su estancia una experiencia perfecta.Las puertas de su casa en los Pirineos estarán siempre abiertas para usted! Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

david

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe hôtel tout en bois idéal pour les vacances
Superbe hôtel tout en bois idéal pour les vacances au ski avec un sous-sol deux étages de spa tout simplement magnifique Les chambres ont une vue sur les pistes et c’est très agréable
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Blanca Castro - Quality & Training op 5 aug 2022
Je vous remercie d’avoir pris le temps de partager avec nous votre expérience au sein du Sport Hotel Hermitage & Spa. Je suis ravie de recevoir vos commentaires et notes aussi positives, témoignant que votre séjour a été à la hauteur de vos espérances. Merci d’avoir choisi le Sport Hotel Hermitage pour votre séjour en Andorre. Les portes du Coeur des Pyrénées seront toujours ouvertes pour vous. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Dora

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Blanca Castro - Quality & Training op 20 jul 2022
Muchas gracias por su valoración. Estamos encantados que haya disfrutado de su estancia con nosotros y esperamos verle de nuevo.

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of the best
Amazing stay at one of the best hotels in the world. The staff and level of service is at the best level I’ve ever seen. The breakfast was just another breathtaking experience and what a view while you eat. The one downfall is the food is lunch, dinner and snacks are so expensive that it makes you go elsewhere. And other then the Japanese restaurant which our friends said was very good on taste, my experience with the other onsite restaurants was the food wasn’t great. But in saying that we are definitely coming back.
5 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Sport Hotel Hermitage & Spa op 15 jul 2022
Dear David, Thank you for sahring your comments and we are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We wil share your experience with the rest of the team. Hope you see you again in the near future. Warm regards from Andorra

10/10 – Uitstekend

Maria Isabel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
En verano ofrece un silencio y tranquilidad difícil de encontrar en otro sitio .
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Sport Hotel Hermitage & Spa op 15 jul 2022
Ante todo, muchas gracias por compartir su experiencia. Estamos encantados que haya disfrutado de su estancia con nosotros y esperamos acogerles de nuevo en un futuro próximo.

10/10 – Uitstekend

Adrian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfectly romantic
Everything about the hotel was perfect, could not praise the staff enough, the location was perfect, room clean and so comfortable. Staff were knowledgeable, the restaurant was amazing and food so tasty. Will definitely go back and spend more time when next Andorra.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Sport Hotel Hermitage & Spa op 25 jun 2022
Dear Adrian, Thank you very much for your positive review of the Sport Hotel Hermitage. It is an honor to note that he had a great experience with us. In our daily lives, we try to create unforgettable experiences by making our customers forget their daily routine and letting themselves be carried away by the beauty of the moment. I am also very happy that the service at our establishment was to your liking. The whole team awaits you with a big smile in the not too distant future and in the meantime we wish you the best.

10/10 – Uitstekend

Bruno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top du top, À recommander les yeux fermés.
Le top du top, le personnel aux petits soins, chambre très propre, petit déjeuner très très copieux et très bon (digne d’un gastronomique). À recommander sans Hésitation les yeux fermés. La vue direct sur les pistes. On reviendra.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Sport Hotel Hermitage & Spa op 25 jun 2022
Cher Monsieur Bruno, Merci beaucoup pour votre commentaire positif sur le Sport Hotel Hermitage. C'est un honneur voir que vous avez eu une grande expérience avec nous. Toute l'équipe vous attend avec un grand sourire dans un avenir pas trop loin et en attendant, nous vous souhaitons le meilleur.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Sport Hotel Hermitage & Spa op 8 jun 2022
Muchísimas gracias por su tiempo y compartir sus impresiones. Nos alegra que haya disfrutado de su estancia con nosotros y esperamos verle de nuevo en un futuro.

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Mr James

7 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Elias, Tel Aviv

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Value for money
5 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Nina Pont - Quality & Training op 9 mrt 2022
Estimado Sr. Elias, Me gustaría agradecerle el tiempo que ha dedicado a compartir con nosotros todos los detalles de su experiencia en Sport Hotel Hermitage & Spa. Como miembro de The Leading Hotels of the World trabajamos diariamente con el objetivo de brindarles un servicio personalizado que haga de su estancia una experiencia inolvidable. También le pido que si tiene algún comentario a añadir me lo envíe por aquí para poder transmitirlo y mejorar nuestros servicios. ¡Estamos deseando volver a recibirles de nuevo. Las puertas de su casa en los Pirineos estarán siempre abiertas para usted! Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Conny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk service, bekvämt och bra rum. Riktigt bra frukost.
4 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Nina Pont - Quality & Training op 2 feb 2022
Dear Mr. Conny, I would like to show all my gratitude for taking the time to thank us for your experience at Sport Hotel Hermitage & Spa. I am very pleased with your positive punctuation, which reflects a stay according to your expectations. All your feelings will be communicated to our whole staff, specially to Reception and SPA, because it is our main source of motivation. As a member of The Leading Hotels of the World, we are working day by day with the aim of providing a personalized service and remarkable experiences to our guests. The doors of your home in the heart of Pyrenees will always be open for you. Best Regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Fantastic location but bad service
It is a fantastic Hotel situated perfect. But the service is un attentive in the bar and specially the Breakfast. You feel un welcome when you arrive to the breakfast and have to wait for a table.
5 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Nina Pont - Quality & Training op 23 jan 2022
Dear Mr./ Mrs. I would like to show all my gratitude for taking the time to thank us for your experience at Sport Hotel Hermitage & Spa. As a member of The Leading Hotels of the World, we are working day by day with the aim of providing a personalized service and remarkable experiences to our guests, that is why I would like to apologize for the inconveniences you had on your past stay. I will transfer the information to the person in charge of F&B to fix the situation. Please do not hesitate to contact me the next time you come to find a room rate and promotions special for you at qualitat@sporthotels.ad The doors of your home in the heart of Pyrenees will always be open for you. Best Regards,

8/10 – Goed

Beatrice

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personnel tres aimable et professionnel a l'accueil et conciergerie. Par contre au niveau bar et restauration pas du tout conforme a un 5*. Pour le reste parfait
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Nina Pont - Quality & Training op 23 jan 2022
Chère Mme. Beatrice, Merci encore de nous avoir choisis un autre fois pour votre séjour en Andorre et également pour remplir le formulaire que nous vous avons envoyé. Je suis ravie de recevoir des commentaires et des notes aussi positives, ce qui reflète que votre séjour a été à la hauteur de vos espérances. Tous vos commentaires seront partagés avec nos équipes parce qu'ils sont notre source principale de motivation. En tant que membre de The Leading Hotel of the World, nous faisons de notre mieux chaque jour pour donner un service personnalisé et une expérience inoubliable à nos invités, pur cette raison je vais transferé votres informations a les persones qui sont en charge pour essayer de ameillorer le probleme. Dans l’attente de vous recevoir une autre fois, les portes du Coeur des Pyrénées seront toujours ouvertes pour vous. Cordialement,

2/10 – Ontzettend slecht

Daniel

2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Nina Pont Qualitat & Formació op 5 dec 2021
Estimado Daniel, Como miembro de The Leading Hotels of the World trabajamos diariamente con el objetivo de brindarles un servicio personalizado que haga de su estancia una experiencia inolvidable, por ese motivo quería saber si tiene algún comentario sobre su estancia para poder mejorar nuestros servicios. Saludos cordiales,

10/10 – Uitstekend

Amanda Espejo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me parece un sitio espectacular me hubiera quedado otra semana sin pestañear, te hacen sentir mejor que en casa, con un trato exquisito, mención especial a Elisa, nos atendió en los desayunos y en el restaurante Ibaya y no pudo ser mejor. Volveremos sin ninguna duda.
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Nina Pont Qualitat & Formació op 25 nov 2021
Estimada Sra. Espejo, Muchísimas gracias por su comentario tan positivo acerca del Sport Hotel Hermitage. Es un honor observar que ha tenido una gran experiencia junto a nosotros. En nuestro día a día tratamos de crear experiencias inolvidables haciendo que nuestros huéspedes se olviden de su rutina diaria y se dejen llevar por la belleza del momento. Así mismo, me alegra enormemente que el servicio en nuestro establecimiento hayan sido de su agrado. Todo el equipo del le espera con una gran sonrisa en un futuro no muy lejano y mientras tanto le deseamos lo mejor. Saludos cordiales,