Opslaan

Royal Tulip Skikda

4.5-sterrenaccommodatie
Hotel met chique voorzieningen aan het strand

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn May 2024 en June 2024.
mei 2024
juni 2024

Fotogalerie voor Royal Tulip Skikda

Manicures en pedicures
Exterieur
Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen
3 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Receptie
Beoordelingen
6,4

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaarOntbijt beschikbaarOntbijt beschikbaar
  • ZwembadZwembadZwembad
  • BubbelbadBubbelbadBubbelbad
  • Gratis wifiGratis wifiGratis wifi
  • FitnessruimteFitnessruimteFitnessruimte
  • RestaurantRestaurantRestaurant

Ontdek het gebied

Kaart
Zet Larbi Ben M Hidi, Skikda, 21000
  • Populaire locatieLa Place16 min. rijden
  • Populaire locatieStade 20 Août 195516 min. rijden
  • Populaire locatieOmar Ibn Al-Khattab-moskee17 min. rijden

Meest relevante beoordelingen

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Klassieke tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
  • 67 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
  • 67 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
  • 67 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Klassieke eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
  • 67 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Skikda

Royal Tulip Skikda ligt vlak bij een privéstrand in Skikda. Bezoek enkele lokale bezienswaardigheden, zoals La Place, Stade 20 Août 1955 en Omar Ibn Al-Khattab-moskee.

In de buurt

  • La Place - 16 min. rijden
  • Stade 20 Août 1955 - 16 min. rijden
  • Omar Ibn Al-Khattab-moskee - 17 min. rijden

Restaurants

  • Titanic Restaurant - 5 min. rijden
  • Restaurant Louiza - 10 min. rijden
  • Hôtel El Djamil - 3 min. rijden
  • Atalanta Food - 13 min. wandelen

Over deze accommodatie

Royal Tulip Skikda

Hotel met een luxe stijl
Overweeg een verblijf bij Royal Tulip Skikda en geniet van een poolbar, een terras en een tuin. Geniet van een sauna of een spabad om tot rust te komen en verwen jezelf met een massage of een manicure/pedicure. Ga lekker eten bij een van de 3 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Naast een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een seizoensgebonden buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, bagageopslagruimte en wasservice
  • Meertalig personeel, een balzaal en vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
Alle 242 kamers bieden volop comfort dankzij gemeubileerde balkons en airconditioning, bovenop leuke bijkomstigheden zoals aparte zitruimtes en badjassen.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met bidets en badkuipen of douches
  • Plasmatelevisies met premium tv-zenders
  • Aparte zitruimtes, gratis kinderbedden en koffiezetapparaten/waterkokers

Talen

Engels, Frans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 09.30 uur: EUR 20 voor volwassenen en EUR 10 voor kinderen
  • 2 bars/lounges
  • 3 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • La Voile Bleue
  • Symphony

Dingen om te doen

  • Fitnesscentrum
  • Sauna
  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Spabad

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Rechtstreekse toegang tot een privéstrand
  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Manicures/pedicures
  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 13 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Gratis babybed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Plasma-tv met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Buitenruimte

  • Gemeubileerd balkon

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 4.08 per persoon, per nacht

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 20 voor volwassenen en EUR 10 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer

Overige info

Het seizoensgebonden buitenzwembad sluit in september
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royal Tulip Skikda Hotel
Royal Tulip Skikda
Royal Tulip Skikda Hotel
Royal Tulip Skikda Skikda
Royal Tulip Skikda Hotel Skikda

Veelgestelde vragen

Beschikt Royal Tulip Skikda over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een seizoensgebonden buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Royal Tulip Skikda?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Royal Tulip Skikda voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Royal Tulip Skikda inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Royal Tulip Skikda uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Royal Tulip Skikda een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Royal Tulip Skikda?

Dit hotel in Skikda biedt rechtstreeks toegang tot het strand en ligt op 15 km afstand van La Place, Stade 20 Août 1955 en Omar Ibn Al-Khattab-moskee.

Beoordelingen over Royal Tulip Skikda

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 16 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 16 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 16 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 16 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 16 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Hotel located at the beach front
Hotel staff not trained to cater to western tourist or business visitors. Lots of money has been invested in this hotel, unfortunately the place is already falling apart. Carpets in the room and the bathroom is dirty. Management of the hotel needs to get their act. Poor management is typical in most hotel facilities in Algeria. Really a shame.

8/10 – Goed

Diana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Diana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Jean

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
la tele ne donne pas toujours les chaines indiquée
le restaurant n'est pas a la hauteur seulement un buffet .....pas de viande grillée ...et pas d'autre restaurant dans levoisinage pas de poisson
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
J’ai bien aimé la chambre , l’etablissement en general, le personnel . Le petit déjeuner offre une grande variété de pâtisserie et fruit au syrop mais pas de fruits et légumes et la fermeture vers 10:00 n’est pas appréciable .
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

seham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
الاكل لايوجد التنوع في الافطار وكذلك الغذا الانترنت ضعيف جداالايوجد مكواه والكوي سعره غالي جداا جهاز الدفع بالبطاقه لم تعمل فسالتهم فقالو شبكه الانترنت ضعيفه فاضطريت للدفع كاش وباليورو
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keine 5 Sterne Hotel,zu Teuer,eher 2 Sterne
Nach 3 Nächte in Radisson BluHotel in Algiers dachte ich dass auch in eine 5 Sterne Hotel könnte ich mich auf gute Standard freuen. Naja,schon als ich habe Hotel angerufen um Flughafen Abholung zu organisieren war ich enttäuscht da niemand nahm ab. Als wir kamen in Hotel an, mussten wir unsere vier Koffer selber reintragen,Concierge ignorierten uns. Müssten Sie extra ansprechen, so dass sie würden überhaupt die Koffer ins Zimmer bringen.Das Hotel hat etwa vier Lifts, aber trotzdem muss man Ewigkeiten warten. Zimmer sind gross,sauber,Balkon ist gut.Trotzdem fehlt Bademänteln/Pantoffeln,Zahnburstbecher und kein Buch mit Info: Öffnungszeiten Pool/Spa/Frühstück usw. Service im Test extrem langsam,wacklende Tische,keine Getränkekarte usw Meiste Rede kein Englisch. Zimmer wird oft erst nach 15 Uhr gereinigt,nur ein Kaffeetasse anstattzwei, sie vergessen Wasser oder Nescafé zu auffüllen.Wenn man ruft an und reklamiertwird es nur französisch geredet.Sie geben Antworte wie;nur am erste Tag bekommen sie Teebeutel zu dem Wasserkocher im Zimmer. Es ist verboten z.B Mineral oder Chips zum Hotel zubringen. Am Pool nur schreckende Kinder. Pool öffnet 10 Uhr,aber schon vorher fast alles besetzt.Badetücher kriegt man nur wenn man hat Glück.Die Tücher darf man nicht zuStrand nehmen. am Strand sollte man private Tücher haben. Treppe zu Strand Lebensgefährlich.Am Strand zuwenig Stühle,kaum eine Liege,kein WC,kein Service.Am Pool kann man Pizza-bestellen und kriegt es nach 1 Stunde
4 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
ok overall
The experience was ok, not really up to my expectations.
2 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Sophia

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel à fuir !!!
Hôtel qui ne vaut certainement pas le prix demandé sauf pour les adeptes de médiocrité. Taches sur la moquette, plinthes qui se décollent,coupures électriques toutes les 30 mins, coupure d’eau le soir (très pratique lorsqu on rentre de la piscine qui n’est pas propre).Nous avons eu une inondation dans la salle de bain,nous avons appelé 5 fois l’accueil pour qu un membre du personnel vienne nettoyer et à chaque fois le même discours : oui oui madame,une femme de ménage arrive. Au bout de 2h, j’ai nettoyé moi même avec les moyens du bord (serviettes et draps) et lorsque nous sommes descendu à l accueil, le réceptionniste nous a dit que les femmes de ménage n’avaient pas le temps ! Nous avons eu une chambre pour 4 mais il y avait seulement 2 serviettes de bain , lorsque nous avons demandé à en avoir 2 supplémentaires on nous a dit que ce n’etait pas possible car ils avaient des restrictions ! Sans oublier notre passage le soir au bar de la piscine où nous avons commandé 2 virgin mojito à 600 dinars chacun et qui ont été facturé à 1000 dinars chacun, soit disant la carte n’était pas à jour mais ce n’ait pas notre problème si la carte n’est pas à jour, après de longues négociations ils ont finalement accepté de nous les faire payer au prix affiché sur la carte : 600 dinars. Le restaurant buffet n’avait que très peu de choix et la qualité était médiocre, le restaurant italien était fermé pour soit disant travaux mais aucun travaux en vue et nous n’avons pas tenté le steack house.
2 nachten verbleven in augustus 2019