Lion Peak Hotel Purvis

3.0-sterrenaccommodatie
Art deco accommodatie met een 24-uurs receptie en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Lion Peak Hotel Purvis

Loft (Sky) | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, een bureau
Restaurant
Loft (Sky) | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, een bureau
Uitzicht vanuit accommodatie
Zitruimte lobby

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Loft (Heritage)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 25 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Studio (Urban)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Premier kamer (Urban)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Eenpersoonskamer (No window)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 7 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 7 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Loft (Sky)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 37 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
14 Purvis Street, Singapore, 188593

In de buurt

  • Bugis Street Shopping District - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Bugis Junction Shopping Center - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Raffles City - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Gardens by the Bay - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Marina Bay Sands Casino - 2 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Esplanade - 5 min. wandelen
  • Station JB Sentral - 25 min. rijden
  • Singapore (XSP-Seletar) - 26 min. rijden

Restaurants

  • ‪Yy Kafei Dian - ‬1 min. wandelen
  • ‪Chin Chin Eating House - ‬1 min. wandelen
  • ‪Garibaldi Italian Restaurant & Bar - ‬2 min. wandelen
  • ‪Pinhole Coffee Bar - ‬2 min. wandelen
  • ‪First Thai - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Lion Peak Hotel Purvis

Hotel vlak bij Bugis Junction Shopping Center
Lion Peak Hotel Purvis bevindt zich dicht bij Nationale bibliotheek van Singapore en Suntec Singapore en biedt een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een restaurant.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Limousine- of autoservice, parkeerplaatsen ter plaatse en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
  • Meertalig personeel, een lift en conciërgeservice
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over de uitstekende staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Lion Peak Hotel Purvis bieden leuke voordelen zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag) tot 10 kilometer afstand
  • Shuttleservice van/naar het casino (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de cruiseterminal (toeslag)
  • Shuttleservice van/naar de veerbootterminal (toeslag)
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Shuttle van/naar het pretpark (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Parkeerplekken ter plaatse (SGD 25 per dag)

Eten en drinken

  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Art-decoarchitectuur
  • Gebouwd in 2014

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de cruiseterminal en de veerbootterminal (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 6 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: SGD 200.00 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Betaald parkeren: SGD 25 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Kai
Hotel Kai Singapore
Kai Hotel
Kai Singapore

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Lion Peak Hotel Purvis?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Lion Peak Hotel Purvis voor parkeren?

Parkeren kost SGD 25 per dag.

Hoe laat kan ik bij Lion Peak Hotel Purvis inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Lion Peak Hotel Purvis uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Lion Peak Hotel Purvis?

Dit hotel ligt in Downtown Core, op 5 minuten wandelen van Bugis Junction Shopping Center en Nationale bibliotheek van Singapore. Ook Winkelcentrum Bugis+ en Raffles City liggen op 10 minuten wandelen. Station Esplanade ligt op maar 5 minuten wandelen en naar Station Bugis is het 7 minuten wandelen.

Beoordelingen over Lion Peak Hotel Purvis

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 118 van 538 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 238 van 538 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 117 van 538 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 40 van 538 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 538 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Oscar, Lisse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Klein maar fijn.

Kleine kamer maar zeer goed ingedeeld. Schoon, modern en netjes. Locatie is heel goed, op loop afstand van Marine bay en OV.
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Klein maar alles aanwezig. Schoon, netjes.

Kleine kamers, maar schoon en netjes. Ontzettend aardige en behulpzame mensen. Ik leeg een mobiel internet kastje mee, was ontzettend handig in de stad. Lekker ontbijt. Goede buurt, alles goed bereikbaar!

8/10 – Goed

Maarten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Klein modern hotel op perfecte lokatie

Prima verblijf gehad, hotel is redelijk klein. Ligt erg centraal. Kamers klein maar functioneel. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Klein nadeel kan zijn dat ze kamers zonder raam hebben. Ik had zelf wel een kamer met een raam dus kan deze niet beoordelen.

10/10 – Uitstekend

Molly

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
So, I want to clarify that Lion Peak Hotel Purvis doesn't exist anymore. I showed up with my booking, and I realized the entire hotel closed down. There’s miscommunication there between Expedia and the hotel company. Arriving at a hotel that didn’t exist anymore definitely sent me into panic mode. However, I was able to carry my suitcase to another hotel by the same company, Lion Peak Hotel Bugis, and my stay there was very pleasant. Seeing that I prepaid for my Purvis accommodation, LPHB gave me a nice room with a window. Housekeeping staff was lovely and attentive. I stayed for 23 days alone while waiting for my apartment lease to start. Great location. No fridge, but that was totally OK, because there were many restaurants and 7-Elevens nearby. Desk staff were also nice and helpful too! I would caution families that hotel walls are very thin so the hallways could be noisy at times, but that didn’t bother me at all. Very pleasant experience!
23 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Maria Rosario

2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent for the value

All good, location excellent. Good value for the money. Staff is very helpful and friendly.
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Brando, Weymouth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Small rooms, but staff friendly and helpful (only one man - who does it all!). No desks in the room, not really for people needing to do work on laptop etc.
11 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Irene

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was so convenient and accessable to all shopping area, restaurant and place to hangout the only thing i dont like is i book the place with window and what is in the picture, but when we reach there no any window its totally diffrent than the picture
2 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service

Unable to get someone in the middle of night!

Air-con malfunction during middle of night and unable to get someone to fix it. Have to bear with the heat and was trying to sleep through the night until it’s being fixed next day. Not a pleasant experience for one night.
14 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Jack

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Farouk

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I am appalled at the level of cleanliness in a hotel in Singapore. It doesn't matter whether the hotel of 6 or 3 stars, there has to be some sort of benchmark for cleanliness and hygiene that any establishment must adhere to. Basic cleanliness is prerequisite that any customer MUST expect without having to demand for it. 1. I arrived and checked in late at night to unnecessary drama. The receptionist could not get approval from American Express because she utilised the pay wave function repeatedly without any success. I suggested that she use the manual method, her response was, ‘We do not have that facility in this hotel. I suggested she call the manager and when the manager came on then, he told her to use the manual method and stick the card into the machine. Something she kept insisting they did not have. There was a bad smell coming from somewhere in the room. It was already last midnight and after the hassle of checking in, I did not think the staff was competent enough ti deal with any other problems. And when I went to the bathroom and lifted the toilet seat there was an unhealthy amount of mould that you wouldn’t even find in a public toilet in Singapore. I left for work and meetings in the morning hoping to bring this up with someone, but no one was present at reception. When I returned at around 5.00 pm, the room was not cleaned nor made up.
2 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

James

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

A hotel that was not a hotel and no signage

There no signage for hotel , you have walk through a restaurant to get to hotel ..lol.and use fire exit to leave when it is closed . To get in you have go another hotel at 23 Middle street and asked to let in by the fire exit through the restaurant kitchen . The room was modern and comfortable It a hotel that was not This is a hotel to avoid
2 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Frank

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was just bought from the former Kai Hotel and is really not ready for full operation as it is clearly understaffed. First day I checked in, there were no staff at all, and was assisted by staff from the other Lion Peak Hotel at Raffles. In the following days there was only one staff who did everything! ..... from front office to house cleaning! He did the best he could but clearly the fault lies with management. Centralized air conditioning seems to not go lower than 25 C (even though the thermometer was adjusted to 21-22 C) and it was too warm for a comfortable sleep. Water heater seems to be maxed at lukewarm (which seems to be a cost saving measure that I also encountered with other budget hotels). This is actually more of a boutique hotel and the room amenities were actually good. I had a huge bathroom (but poorly lit) and the two twin beds were adjustable slumber beds! So the issue is staffing more than anything else.
2 nachten verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Dr Kevin

1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Siva kumar

2 nachten verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Masaki

3 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Tatsuhisa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Good location

食事無し&狭い部屋でしたがスタッフの対応は良く快適に過ごせましたました。ホテルの場所はラッフルズの裏と向に有名なイタリアンレストランとコピティアムがありシンガポールの雰囲気を満喫出来ました
3 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Jackie

Reisde met familie
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

William

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel Kai, Singapore - good for the money

The hotel has a good location, walking distance to Marina Bay and other nice places. The room is a bit tight. Poor lighting in the bathroom and sink area. The shower was ok. Not much water pressure when trying to take a hot shower. Cold water setting had better pressure. The beds were super comfortable. Nice A/C. Complimentary water and cookies and coffee every day. Overall it was a good hotel.
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel Kai liegt sehr Zentral zwischen den Stationen Bugis und city Hall. In der direkten Umgebung findet man eine Menge an Restaurant. Sehenswürdigkeiten sind auch zu Fuß zu erreichen. Es ist aber zu empfehlen sich einen Touristen Pass für MRT zu kaufen. Die Zimmer sind sehr klein und sehr sauber. Für einen Städte Trip absolut ausreichend. Wir haben sehr hilfreiche Tips von der sehr freundlichen Frau an der reception erfahren. Wir waren für 3 Nächte in Singpur und kommen gerne wieder.
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room didn't have a window and it is small, but that is not a problem since I was by myself. The staff were very helpful and it is a convenient location to walk to everything and close to the metro. I rarely stay in the room and I would rather explore. So this is a perfect place to just come back to recharge.
5 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Dandy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Location, space & value

Make sure to book the big (suite) room which is spacious enough for 3 persons (1 double bed and 1 single bed on the mezzanine). Location is super central, 2 mins walk to The Raffles, walking distance to many point of interests, plenty of bars and places to eat too. 6 mins walk to City Hall MRT which goes straight to the Airport. The hotel itself is modern and clean with helpful staff. Other rooms are compact which I stayed in the past, good for me, for the price I paid and what I get is good considering Singapore is very expensive city.
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

DANNY

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid

Just so-so only

Room is small enough for solo traveller but not advisable for family. Room is clean but somehow the bed sheet and the pillow cases are old and there are yellowish spots.
2 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service

狭い部屋

コスパ優先の人は、大丈夫だと思います 部屋が狭いです。
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Takayuki

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020