Calyptus Kirman Premium - Ultra All Inclusive

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe hotel op het strand, met een binnenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Op privéstrand
  • Bar
  • Zwembad
  • All-inclusive
  • Fitnessruimte
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, gedeeltelijk uitzicht op zee

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Superior tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed

Superior tweepersoonskamer, gedeeltelijk uitzicht op zee

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed

Familiekamer, 2 slaapkamers

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
  • 44 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer, 2 slaapkamers, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
  • 44 m²
  • 2 slaapkamers
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 2 slaapkamers, terras, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een haardroger
Badjassen
  • 63 m²
  • 2 slaapkamers
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Ilica, Kumköy Caddesi, Manavgat, Antalya, 07600

In de buurt

  • Mall of Side - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Westelijk Strand van Side - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Kumköy Strand - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Evrenseki Openbare Strand - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Kiralama SUP - 2 min. rijden - 1.9 km

Restaurants

  • ‪angara dönercisi - ‬5 min. wandelen
  • ‪time out restorant & dance bar - ‬7 min. wandelen
  • ‪Palmen Cafe Restaurant Bar Clup - ‬9 min. wandelen
  • ‪faysal döner - ‬7 min. wandelen
  • ‪La Perla Restaurant - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Calyptus Kirman Premium - Ultra All Inclusive

Hotel met een luxe stijl en een all-inclusive formule vlak bij Aquapark
Geniet van een strandbar, een poolbar en een terras bij Calyptus Kirman Premium - Ultra All Inclusive. Dit hotel is fantastisch om van de zon te genieten met een privéstrand, gratis strandcabana's en ligstoelen. Geniet van een massage bij Clayptus Spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Naast een tuin en een speeltuin, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een seizoensgebonden buitenzwembad en een binnenzwembad met ligstoelen
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Strandlakens, hulp bij uitstappen/tickets en conciërgeservice
  • Een 24-uurs receptie, een kluis bij de receptie en een feestzaal
Kamervoorzieningen
De 420 kamers bieden leuke voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • (kleer)kasten, balkons en gratis kinderbedden

All-inclusive details

Dit hotel is all-inclusive. Het eten en drinken ter plaatse is bij de kamerprijs inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis shuttleservice van/naar het strand
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Een strandbar
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Binnenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Sauna
  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Speeltuin
  • Spelletjesruimte
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Binnenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Speeltuin
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Buiten

  • Aan een privéstrand
  • Gratis strandcabana's
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Strandlakens
  • Strandparasols
  • Strandstoelen
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Massage
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Stoombad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke spa
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Trapleuningen
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Renovaties en sluitingen

De accommodatie is gesloten van 27 november tot 31 maart.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 18050
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het seizoensgebonden zwembad is geopend van april tot november
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kirman Calyptus Resort SPA
Kirman Calyptus Resort SPA All Inclusive
Calyptus Kirman Premium Ultra All Inclusive
Calyptus Kirman Premium - Ultra All Inclusive Hotel
Calyptus Kirman Premium - Ultra All Inclusive Manavgat
Calyptus Kirman Premium - Ultra All Inclusive Hotel Manavgat

Veelgestelde vragen

Beschikt Calyptus Kirman Premium - Ultra All Inclusive over een zwembad?

Ja, deze accommodatie beschikt over een binnenzwembad, een seizoensgebonden buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Calyptus Kirman Premium - Ultra All Inclusive?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Calyptus Kirman Premium - Ultra All Inclusive inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Calyptus Kirman Premium - Ultra All Inclusive uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Is Calyptus Kirman Premium - Ultra All Inclusive all-inclusive?

Ja, dit is een all-inclusive accommodatie.

Waar staat Calyptus Kirman Premium - Ultra All Inclusive?

Dit hotel in Manavgat ligt aan het strand, binnen 10 minuten wandelen van Mall of Side en Kumköy Strand. Ook Westelijk Strand van Side en Evrenseki Openbare Strand liggen op een kwartiertje wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Calyptus Kirman Premium - Ultra All Inclusive

8,2

Zeer goed

8,4

Netheid

9,0

Voorzieningen

8,0

Personeel en service

8,4

Milieuvriendelijkheid

9,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 43 van 92 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 30 van 92 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 92 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 92 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 92 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Marieke school Van

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Hotel prima ligging, namelijke shuttle die door een tunnel naar strand gaat. Kamers prima maar veel te warm, airco werkte niet en hebben met de balkon deur open geslapen en dan heb je veel herrie van verkeer etc, een ventilator gevraagd bij receptie maar die hadden ze niet. Het schoonmaken en aanvullen van badkamer benodigdheden kan veel beter. De shampoo en douchegel is niet prettig en goedkoop. Buffet restaurant was prima alleen a la Cart maar 2 opties, Italiaans of Turks. Italiaanse a la cart Olivia was super slecht, hoofdgerechten waren vreselijk slecht bereid en niet te eten, restaurant kunnen ze beter sluiten. Tussen de tijden van ontbijt tot diner en nacht niet veel te verkrijgen qau snacks en eten. Water van Zwembad buiten was in mei te koud, enkel binnen gezwommen. Als t druk is in hotel zijn er weinig ligbedden beschikbaar, mensen reserveren met handdoekje leggen en zijn vervolgens uren niet aanwezig, geen beleid in door personeel. Ik geef dit hotel n 7, met kids prima te doen. Zou geen 2de x meer gaan, leuk voor n 1st x turkije.
7 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Paula

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We recently stayed at this hotel, and our experience was nothing short of exceptional. From the moment we arrived, the warm and welcoming atmosphere made us feel right at home. The staff truly went above and beyond to ensure our stay was memorable. A special mention goes to Asli, who works at the lobby bar. She is simply amazing! Her friendliness, attention to detail, and ability to make every guest feel special added so much to our experience. Whether she was serving drinks or just chatting with guests, Asli's warmth and charm created an inviting atmosphere that kept us coming back. Our time at the spa was another highlight, thanks to Eva. She provided an unforgettable experience with her professionalism and calming presence. We felt completely relaxed and rejuvenated after each session, and her expertise made the spa a true sanctuary. Thank you to the entire team for such a wonderful stay. We’re already looking forward to our next visit! Kind regards, Paula.
7 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Betül

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Georgette

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer nette accomodatie, beleefd personeel. Eten op meerdere plekken op de accomodatie, erg heerlijk. Ook bij het strand wordt alles netjes gehouden door personeel.
8 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Zayyan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Overpriced 5 star hotel which definitely has 5 star building and facilities but its shortcomings ruins the experience.
8 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Arkadius Romuald

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes und modernes Hotel. Zimmer groß und sauber. Sehr abwechslungsreiches Angebot an Speisen.
9 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Lavdrim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles war super ausser das essen. es gab fast immer das gleiche ansonsten gut.
7 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Engin

7 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Vural

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Beyza

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer werden Dreckig hinterlassen, Handtücher werden nicht gewechselt. Hotelpersonal unfreundlich. Fleisch teils Roh serviert. Schimmel im Bad. NIE WIEDER KIRMAN HOTEL !!!!!
6 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Sema

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr Schlecht!!!!
6 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great time

This is the 3rd Kirman we have stayed at over the years and they all have been great. The food was delicious, the hotel very clean, the pool was wonderful, and the train to the beach was very convenient. A 24 hour bar was nice! Highly recommend this beautiful hotel.
6 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Aileen

8 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Elizabeth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Kyung-Hwa

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Akan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Hotel , Essen top, sehr sauber alles…
11 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Christian Dennis Claus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel hat ein super freundliches Personal. Man fühlt sich sehr gut aufgehoben. Toll ist auch der Shuttle Service zum Strand
10 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Sudem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep

Scam

De ansatte i restaurantene og spisestedene er 10/10, resten av de ansatte ved resepsjonen og guest relations er ubrukelige.
4 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Paul, Wetter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Meryem

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Hotel
6 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Kaan, Leverkusen

8 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Elena Bianca

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The structure was very unique, staff were all super kind especially Yağmur.
9 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Gökhan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel war super, die Speiseauswahl hervorragend. Es ist ein neues Hotel mit einer sehr guten Ausstattung, einem tollen Service und einem reichhaltigen Animationsprogramm.
3 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Ulas

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Leider begann unser Aufenthalt mit einer großen Enttäuschung: Direkt nach der Ankunft auf unserem Zimmer musste ich dringend die Toilette benutzen – dort fanden sich jedoch sichtbare Urinspuren auf dem WC. Da ich mich davor stark ekle, blieb uns nichts anderes übrig, als dass mein Mann die Toilette selbst reinigte. Auf eine Reinigungskraft zu warten, war in diesem Moment keine Option. Die Zimmerreinigung war ebenfalls sehr unzuverlässig. Nur nachdem wir uns beim Housekeeping beschwert hatten, wurde das Zimmer gründlich gereinigt – leider hielt dieser Zustand nur einen Tag an. Das Bett war zu weich und die Kissen extrem hart und hoch, was den Schlafkomfort erheblich beeinträchtigte. Im À-la-carte-Restaurant war der Service erstmals wirklich zuvorkommend – Frau Arzu bemühte sich sehr um uns, was wir sehr geschätzt haben. Dieser Abend hätte ein gelungener Abschluss unseres Aufenthalts werden können. Doch leider kam es zu einem Vorfall, der uns nachhaltig schockiert hat: Im Aperol Getränk meines Mannes lag ein bereits gekautes Kaugummi. Der Abend war damit für uns beendet. Am nächsten Tag meldeten wir den Vorfall umgehend den Verantwortlichen. Wir erhielten zwar eine Entschuldigung, doch eine wirkliche Wiedergutmachung blieb aus. Zudem hatten wir das Gefühl, dass man den Ernst des Vorfalls erst nach unserem Nachdruck wirklich erkannte. Fazit: Das Hotel konnte unsere Erwartungen in keiner Weise erfüllen. Wir reisten enttäuscht ab – statt erholt fühlten wir uns ausgelaugt etc.
7 nachten verbleven in april 2025