Bosphorus Sorgun Hotel - All Inclusive

Plezier voor het hele gezin op het strand, met 2 buitenzwembaden

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Bosphorus Sorgun Hotel - All Inclusive

Interieur
Video van maker
Interieur
Interieur
Interieur

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • All-inclusive
  • Bar
  • Op privéstrand
  • Roomservice
  • Spa
  • Fitnessruimte

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Bogaz Mevki No.31, Sorgun, Manavgat, Antalya, 07600

In de buurt

  • Winkelcentrum Novamall - 9 min. rijden - 6.4 km
  • Oostelijk Strand van Side - 11 min. rijden - 7.9 km
  • Watervallen van Manavgat - 13 min. rijden - 10.5 km
  • Romeins theater van Side - 14 min. rijden - 11.3 km
  • Haven van Side - 15 min. rijden - 11.6 km

Restaurants

  • ‪Port River Port Restaurant - ‬10 min. wandelen
  • ‪Boğaz Otel Sahil Bar - ‬10 min. wandelen
  • ‪Nevzat Cafe Bar - ‬14 min. wandelen
  • ‪Nashira Hotel Poor Bar - ‬3 min. rijden
  • ‪Port River Wunder Bar - ‬10 min. wandelen

Over deze accommodatie

Bosphorus Sorgun Hotel - All Inclusive

Accommodatie met een gezinsvriendelijk beleid in de uitgaansbuurt
Een waterpark, een nachtclub en een bowlingbaan verwelkomen je bij Bosphorus Sorgun Hotel - All Inclusive. Met een privéstrand, een strandbar en ligstoelen is dit resort perfect voor je zonvakantie. Geniet van wikkeltherapie, een body scrub of een lichaamsbehandeling bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de 4 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner. Geniet van een fitnesscentrum en van activiteiten zoals raquetball/squash spelen. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een poolbar en een terras.
Andere voordelen van deze accommodatie zijn:
  • 2 buitenzwembaden en een binnenzwembad met een waterglijbaan, ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Fietsverhuur, een shuttleservice van/naar de luchthaven en een vergaderruimte
  • Een balzaal, een pool- of biljarttafel en een 24-uurs receptie
  • Hulp bij uitstappen/tickets, een lift en parasols
Kamervoorzieningen
De 455 kamers bieden leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • (kleer)kasten, balkons en waterkokers

All-inclusive details

Er zijn all-inclusive kamertarieven beschikbaar bij Bosphorus Sorgun Hotel - All Inclusive. Deze prijzen zijn hoger omdat het eten en drinken ter plaatse bij de kamerprijs is inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Talen

Engels, Duits, Russisch, Turks

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis shuttleservice van/naar het strand

Eten en drinken

  • 3 bars/lounges
  • 4 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een koffiebar/café
  • Een strandbar
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • 2 buitenzwembaden
  • Avondentertainment
  • Biljart/pooltafel
  • Binnenzwembad
  • Bowlingbaan
  • Fietsenverhuur
  • Gratis kinderclub
  • Kinderzwembad
  • Midgetgolf
  • Nachtclub
  • Racquetball/squash
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Spelletjesruimte
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa
  • Waterglijbaan
  • Waterpark

Gezinsvriendelijk

  • 2 buitenzwembaden
  • Binnenzwembad
  • Bowlingbaan
  • Gratis kinderactiviteiten onder toezicht
  • Gratis kinderclub
  • Kinderzwembad
  • Midgetgolf
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Speeltuin
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij
  • Waterglijbaan
  • Waterpark

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Aan een privéstrand
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Strandparasols
  • Strandstoelen
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massage
  • Sauna
  • Stoombad
  • Turks bad
  • Wikkeltherapie

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Hardhouten vloer in de kamer
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 2.017 gebouwen
  • 8 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Gebouwd in 2017

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

De accommodatie is gesloten van 5 december tot 25 april.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 16014
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Sorgun Bosphorus Side
Bosphorus Sorgun Hotel All Inclusive Side
Bosphorus Sorgun Hotel All Inclusive
Bosphorus Sorgun All Inclusive Side
Bosphorus Sorgun All Inclusive
Sorgun Bosphorus Hotel All Inclusive
Bosphorus Sorgun Hotel
Bosphorus Sorgun Inclusive
Bosphorus Sorgun Hotel All Inclusive
Bosphorus Sorgun Hotel - All Inclusive Manavgat
Bosphorus Sorgun Hotel - All Inclusive All-inclusive property

Veelgestelde vragen

Beschikt Bosphorus Sorgun Hotel - All Inclusive over een zwembad?

Ja, deze accommodatie beschikt over een binnenzwembad, 2 buitenzwembaden en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Bosphorus Sorgun Hotel - All Inclusive?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Bosphorus Sorgun Hotel - All Inclusive voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Bosphorus Sorgun Hotel - All Inclusive inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Bosphorus Sorgun Hotel - All Inclusive uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Bosphorus Sorgun Hotel - All Inclusive een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Is Bosphorus Sorgun Hotel - All Inclusive all-inclusive?

Bepaalde tarieven van deze accommodatie zijn all-inclusive.

Waar staat Bosphorus Sorgun Hotel - All Inclusive?

Dit resort in Manavgat ligt aan het strand, in de historische wijk, op 1,3 km van Titreyengöl Lake en op 10 km afstand van Oostelijk Strand van Side en Westelijk Strand van Side. Ook Watervallen van Manavgat en Manavgat City liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Bosphorus Sorgun Hotel - All Inclusive

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 46 beoordelingen

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Slecht

Slecht, buitenkant is heel erg mooi van het hotel maar personeel eten en alles eromheen heel erg slecht geregeld. Restaurant is erg klein voor zoveel gasten en beperkt eten.
2 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

????

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
My husband and I vacationed at this hotel on October 21-27, 2024. And from the very beginning, we were in for a lot of disappointments: 1) they checked us into a room with cigarette butts and the smell of cigarettes. 2) they changed the room, but now it had a broken toilet wrapped in red tape. 3) the website says that there is a choice between 4 a la carte restaurants, but in fact we came on the very first day and were told that there was no choice and they could only enroll us in a fish restaurant, our friends had the same thing (the next day I came again and we were still given the option of an Italian restaurant). 4) on the third day of vacation, my husband woke up with food poisoning, and spent the remaining 4 days lying in the room with a temperature of 39 ° C and vomiting. We talked to many people in the hotel, and almost everyone had food poisoning with similar symptoms (this is at least 6 people). 5) Every evening until 11:30 pm there is very loud music playing, which prevents you from sleeping.
6 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Emre

Negatief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Natalia

Reisde met familie
Not for us . We didn't enjoy much . The selection of food was not much. The food was not fresh mixed with old one . Every lunch dinner we were preparing our table by ourselves. Snack time next to the toilet. The beach is far from hotel. Boring animations program in the evening. No thanks.
2 nachten verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Berbattı hizmeti sadece zorluk çıkarıyorlar
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Maksym

13 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Halil

Reisde met een groep
Kaliteli otel, yemekleri güzel, havuzu büyük👍
2 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Haci

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Séjour fantastique

Notre séjour était fantastique, les enfants étaient très content.. Chambre, hôtel était très propre, je vous conseil l’hôtel les yeux fermés.
3 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

durmus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Okan

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Mutlu tatil

Guzeldi hersey tesekkur ederiz
3 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Mehmet, Bristol

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
New hotel everything nice. I recommend staff nice
7 nachten verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Mehmet

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Orhan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Temiz ve güzel

Giriş yaptığımız ilk iki gün çok sakindi. Çalışanlar hem ciddi hemde ilgiliydi. Çalışanlara teşekkür ederiz. Daha sonra otel kalabalıklaştı. Çalışanlar yetişmekte zorlandı. Belki biraz daha personel alsalar iyi olur. Genel olarak otel temiz ve güzel. Ürünler kaliteli. Tek aksaklık minibar yokmuş gibi davranıyorlar hiç yenilenmedi zaten sadece su vardı. Giriş yaparken normalde oluyor ister misiniz dediler isteriz dedik ama yok. Otelin boş zamanında gitmenizi tavsiye ederim çalışanlar çayınızı kaç şekerli içtiğinizi bile öğrenip ona göre getiriyorlar. Sürekli masa örtüleri değiştirilip dezenfekte ediliyor. Temiz.
3 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Nurettin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Çok özel bir otel

Çok güzel
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Hayrettin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mükemmel bir otel temizlik hizmet yemekleri harikaydı
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
5 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Siyer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Süperötesi

Denizinin taşlı ve derin olması dışında herşey mükemmeldi.
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist sehr sauber. Es gibt viele verschiedene Aktivitäten am Pool wie auch am Strand. Das Hotel ist empfehlenswert. Es gibt Dolmus Verbindungen direkt vor dem Hotel, damit können sie ohne Probleme in die Stadt Side - Antik Side und auch an andere Orte kommen. Wir waren sehr zufrieden. Würden das Hotel weiterempfehlen.
9 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Njood

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was absolutely fantastic. We had a great time staying at the hotel. The staff was very friendly and helpful. There was a lot of things to do that wouldn’t make your stay boring. The facilities at the hotel made my holiday very relaxed and easy. I would highly recommend this place and would definitely stay at this place if I ever visit again.
5 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Müjdat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Gittiğinize Değecek Bir Otel

Keyifli bir tatildi. Resepsiyon Ömür, Barda Mustafa ve tüm bar kadrosu arkadaşlar kuruma değer katıyor. Teşekkürler,
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Harika

2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Merve

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019