Qu Lin Resident

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met fitnessfaciliteiten en een sauna in Sibu

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Qu Lin Resident

Fitnessfaciliteiten
Fitnessfaciliteiten
Gang
Voorkant van accommodatie
Driepersoonskamer | Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer, geen ramen

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Twin kamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenvoudige Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Budget Twin room with No Window

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Deluxe Family Room

  • Max. aantal: 3
  • 1 Twin Bed and 1 Queen Bed

Budget Double Room with No Window

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Standard Twin room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Standard Double room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Standard Triple room

  • Max. aantal: 3
  • 1 Queen Bed and 1 Twin Bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
S/L 7, No 17, Lorong Seduan 2, Sibu, Sarawak, 96000

In de buurt

  • Stadsplein van Sibu - 5 min. rijden - 4.8 km
  • Tua Pek Kong-tempel - 5 min. rijden - 4.8 km
  • Rejang Esplanade - 5 min. rijden - 5.1 km
  • Winkelcentrum Sing Kwong - 10 min. rijden - 9.7 km
  • Winkelcentrum Farley Sibu - 10 min. rijden - 9.7 km

Lokaal vervoer

  • Sibu (SBW) - 30 min. rijden

Restaurants

  • ‪满口福咖啡餐厅 - ‬2 min. rijden
  • ‪Sg. Antu Food Stalls - ‬20 min. wandelen
  • ‪Ah Kiet Restaurant - ‬2 min. rijden
  • ‪Noms Sibu - ‬2 min. rijden
  • ‪Sing Ming Kee - ‬2 min. rijden

Over deze accommodatie

Qu Lin Resident

Hoogtepunten van de accommodatie
Een droogkuis/wasserijservice, een fitnesscentrum en een stoombad vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Qu Lin Resident. Geniet van een sauna om tot rust te komen. Naast een restaurant genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een kluis bij de receptie, een 24-uurs receptie en rookvrije accommodatie
  • Bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Qu Lin Resident hebben leuke voordelen zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Maleis

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Sauna
  • Sportschool
  • Stoombad

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Meer

  • 2 gebouwen
  • 3 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 02.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 08.30 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante waarborg: MYR 50.00 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Qu Lin Resident Hotel Sibu
Qu Lin Resident Hotel
Qu Lin Resident Sibu
Qu Lin Resident Sibu
Qu Lin Resident Hotel
Qu Lin Resident Hotel Sibu

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Qu Lin Resident?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Qu Lin Resident voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Qu Lin Resident inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 02.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Qu Lin Resident uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Qu Lin Resident?

Dit hotel in Sibu bevindt zich op enkele stappen van Wong Nai Siong Memorial Park en op 5 km van Stadsplein van Sibu en Lau King Howe Memorial Museum. Ook Erfgoedcentrum van Sibu en Tua Pek Kong-tempel liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Qu Lin Resident

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 47 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Professional and courteous
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Freddy

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Comfortable but not convenient.

The bed is soft and comfortable. The shower temperature is easy to adjust. They provide 4 pillows for 2 person. The soap is in a bottle that is quite special as my mom originally thought was cleaning detergent left by the cleaner. There is no lift so is not convenient for people with lots of luggage and people with limited mobility like my mom.
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Freddy

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Comfortable but not convenient.

The bed is soft and comfortable. The shower temperature is easy to adjust. They provide 4 pillows for 2 person. The soap is in a bottle that is quite special as my mom originally thought was cleaning detergent left by the cleaner. There is no lift so is not convenient for people with lots of luggage and people with limited mobility like my mom.
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Othman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very clean. Highly recommended
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Anthony

9 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

hamdan

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Professional and courteous
8 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

CHUO

Positief: Netheid, personeel en service
Ok
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Kong

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Mickey

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Tan

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Roger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good value

Good value for money
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
More parking n have gym, but not open for 24 hours or in morning.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

mrs.ayu, Bintulu

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bilik yg selesa dan sesuai untuk persinggahan akan tetapi kurang sesuai jika ada anak kecil
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Tan,Y, Puchong, Selangor

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
This hotel is quiet, clean, with good security and plenty of parking. The room with 2 beds is especially suitable for family. The pipe water is strong enough and hot water supply is good. In terms of facilities inside the room, it will be good if electrical kettle is provided. TV channels too limited and signal reception is bad. The shower head holder in the room need replacement. The checking in experience was bad, we arrived at the hotel at 6pm, booked 2 rooms, and being told 1 room is not ready. Check in time is 2pm and room is not ready at 6pm is not acceptable. Also there was nobody else at the reception but yet it took 30 mins to check in. I have 1 room for 2 days, obviously no housekeeping was done to replace the used towels and refurnish the free drinking water on the 2nd day.
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1). I booked a room with window through Expedia, but I was given a room without window. The reception does not have favorable feedbacks about Expedia bookings and her remarks made me rethink about Expedia. 2) I booked this hotel because it was advertised that it offers 24hr airport pickup. But I was told, the service stops at 5pm!! My flight arrived at 8pm. I felt so tricked. 3) The hotel is next to Karaoke center. Noisy. But the noise stops at 12pm. If you are an early sleeper, the noise would be annoying. 4) Complimentary newspaper is Chinese. Wish they could give English. 5) There's TV in room but no reception.
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

LING HSIA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Clean n cheap

Second time stayed here. Not dissapointed. Very nice room, clean n cheap too.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

LING HSIA

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid

Ask for special request for fresh bed sheet

Booked online and when arrive there, waited for 25 min for checked in cos of fully booked according to reception. Very shock as bed sheet very yuck, dirty and wet, not the fresh one. Luckily, reception lady help me change the bed sheet. But, blanket didn't change for fresh one.
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

amykam

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Got cockroach crawling around the room, and wifi not functioning
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

M ZULKEFLI B

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018