Nippondaira Hotel
Hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa in Shizuoka
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Nippondaira Hotel





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, roken laden

Standaard kamer, roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Traditionele Twin kamer, niet-roken laden

Traditionele Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een ligbad
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Nippondaira Twin Room) laden

Twin kamer, niet-roken (Nippondaira Twin Room)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een ligbad
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, roken laden

Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een ligbad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1500-2 Mabase, Shimizu Ward, Shizuoka, Shizuoka-ken, 424-0875
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Associa Shizuoka
Hotel Associa Shizuoka
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.010 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 3600 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nippondaira Hotel Shizuoka
Nippondaira Hotel
Nippondaira Shizuoka
Nippondaira
Nippondaira Hotel Hotel
Nippondaira Hotel Shizuoka
Nippondaira Hotel Hotel Shizuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nippondaira Hotel
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 jul 2022
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
TAMAYO
Reisde met een groep
2 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAMAYO
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
6 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Kiyone
Reisde met een groep
11 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kiyone
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Dai
Reisde met familie
30 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dai
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
SATOMI
Reisde met een groep
16 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SATOMI
2 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
KUMIKO
Reisde met een groep
16 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KUMIKO
2 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
RIEKO
Reisde met familie
27 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RIEKO
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Jihyeok
20 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jihyeok
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
さすがのレベル

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
富士山と海の素晴らしい景色を堪能して過ごす非日常。

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
富士山が見える素晴らしいロケーション




Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
16 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
YOKO
Reisde met een groep
14 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOKO
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Nobuaki
Reisde met familie
10 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
富士山
Nobuaki
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Rie
Reisde met partner
30 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rie
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Eri
Reisde met een groep
30 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
目の前に富士山!




Eri
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
hideaki
19 sep 2021
hideaki
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
SHUZO
Reisde met familie
22 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大変気持ちのいい時間を頂きました。
SHUZO
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
14 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
31 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021