Receptie

Beoordelingen van Hotel Route Inn Shiojiri

3 out of 5
Hotel Route Inn Shiojiri
1548-1 Hirookatakaide, Oh-aza, Shiojiri, Nagano-ken

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 52 van 116 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 48 van 116 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 116 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 116 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 116 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

とおる

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大浴場が良かった。
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

kumagai

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
お値段を考えると何とも言えませんが、朝食のおかずがもう少し豊富で選べると良いと思います。
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

???

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大浴場があって外出も24時間対応してるのがとても良かったです。
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Yohei

2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Daisuke

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

MASASHI

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Tomoaki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
エレベーター
エレベーターが1基しかなく 朝は待たされます 2階の部屋だったので階段でも十分。 エレベーターの近くに階段の案内が欲しいです。 他は十分でした!
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

HIDEO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
食事処が周辺に多かった。
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

PAINTHOUSE IMAIZUMI

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

ゆみ

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントスタッフの方の対応が笑顔で良かったです。また利用したいです。
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Junko

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

akiko

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

アキラ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

toshihiko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルで紹介してもらった鳥専門の飲み屋さんで地酒一杯無料サービスと料理が美味しかった。
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

shinya

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

HIDEO

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

keiichi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

かつのり

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

チヅル

Positief: Netheid, personeel en service
部屋がきれいで整頓されていて良かった。スタッフのかたたちもとても感じが良かったです。食事できるところが近くにいくつもあり助かりました。
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

かずお

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設もスタッフも朝食も良かったです。幹線道路際にあるので車の出入りも楽でした。食べ物やさんも近くに幾つもあり、山賊焼き定食の食堂が良かったです。
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room, attentive staff. Complimentary breakfast was buffet style with Western and Japanese options.
2 nachten verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

アツコ

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

oue

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Shigehiro

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

ヒロヨシ

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

TAKATOSHI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
温泉付きで良かったです^_^
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

ヨシミ

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

RITSUKO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

YASUYUKI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
時計の時間が狂っていた
1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Takayuki

Reisde met familie
コストと部屋の広さをこれまで利用したほかのホテルと比べ、個人的に劣っていると感じた。
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

NAKATANI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Junichi

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Tomihiko

1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

nagai

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適です。
塩尻に行くときは毎回利用してます。 対応も親切だし清潔感もありお勧めです 大浴場が特に最高です。
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Shohei

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
安定の/
安定のルートイン 安定の朝ごはん 安定の大浴場でした。
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

TETSUYA

1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

はるみ

1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

YUSUKE

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
感染予防0
この時期のエレベーターに満員に乗り込まれました。 感染予防0 危険だと思い今後はこのホテルにはとまらない
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

murata

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

YOSHIHIDE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

YOSHIHIDE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Chun Lee

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

HIROMASA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
朝食も種類が多く美味しかった。 大浴場も綺麗で温度も丁度良かった
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

NAMIKO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また利用したい
女性の大浴場は施錠で守られてて良かったです。 お湯は熱すぎず、のんびり気持ちよく入れました。 朝食も美味しく頂きました。 お部屋は静かで清潔感あり、加湿機能付きの空気清浄機が設置されてて、乾燥せず助かりました。 ベッドが大きいので、ゆったり休めました。
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

yasushi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019