Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Lift
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
Meer
Aparte rookruimtes
Gebouwd in 2008
Kamervoorzieningen
Badkamer
Kinderpantoffels
Entertainment
Kabel-/satellietzenders
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
Uitchecken
Uitchecken voor 10.00 uur
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
New Grand Hotel Hotel
New Grand Hotel Shinjo
New Grand Hotel Hotel Shinjo
Beoordelingen over New Grand Hotel
Beoordelingen
6,0
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 4 beoordelingen
10 - Uitstekend
0
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 4 beoordelingen
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 4 beoordelingen
6 - Redelijk
2
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 4 beoordelingen
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 4 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
0
6,6/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Tatsuaki
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
料金の割には開放的なホテルだった。
Tatsuaki
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Norikazu, CAMAS
Zakenreiziger
21 mei 2025
Negatief: Voorzieningen
It is typical Japanese business hotel in regional city. It was a nice hotel back in 80's. Today, they seem to refurbish the
room on some of the floor.
Norikazu
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Fusako
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fusako
1 nacht verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
15 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer